KalleR Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Helt rätt Foo, vänsten ska det vara är också högerhänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Helt rätt Foo, vänsten ska det vara är också högerhänt. Bra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Bobbo vikin, gå o ät en hög med knaperstekt majonäs eller ngt ! Ska du kalla andras kompisar för rövridare så får du starta en egen topic om det ! Plz ontopic ! En till bild på min bästa polare ! : Wannabe Marlyn Manson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Haha, han gillar Marilyn Manson men jag tror inte det är därför ! Jag är kompis med högern(är högerhänt !) ! För jag får inga läxor ! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Arman keeps it real Är kompis med båda händerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Är kompis med båda händerna Jag har försökt byta... men det går inte... inte heller med båda.... vilket kan vara bra då man börjar få kramp.... hahaha Dock är det väldigt bra att vara vänster hänt innom detta område.... när man är högerhänt innom det andra... för då blir man lika stark i båda ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Både bästa polare och rövridare, bättre kan det inte bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Erik är en schyst prick. Hoho Togapartyt 2004, det var grejer! http://toga.istheshit.net/images/hsyminin.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Erik är en schyst prick. Hoho Togapartyt 2004, det var grejer! http://toga.istheshit.net/images/hsyminin.jpg Hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Hahahahaha Haha Redigerad 21 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Har ingen bra bild på pimpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Har ingen bra bild på pimpen. Varför skriva här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Posthunting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Haha, han gillar Marilyn Manson men jag tror inte det är därför ! HAN? Trodde det var en tjej, hahahahhahaha =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Här är ju en bild på min vän Skantze fan(w00t) ; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hmm... Vad i allsin dar? Har du just gett honom en bukkake eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vad i allsin dar? Har du just gett honom en bukkake eller? Hehe nää, bara en grym fylla... efter den bilden togs gick jag upp till lanet som den bilden är tagen vid. och han gick hem till mig och sov utanför i två timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Här är ju en bild på min vän Skantze fan(w00t) ; Skantz är sjuk fanimej.... Då postar jag en bild på spjuth. EDIT: den blev för stor... tar bort skiten. Redigerad 22 januari, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts