Siana Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 "Haha-jag-är-så-busig-och-ondskefull-minen" har jag nog bara haft när jag pissade i garderoben. Den andra är totalt främmande för mig, jag vet alltid vad jag snor. En gång snodde jag ett kamerastativ. Fungerar skitbra. Bwahah! Första gången jag skrattade idag. Du är väl för skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vote: Nej. Koffein är ju beroendeframkallande. Och ger dig fula tänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ja, jag dricker kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Provade kaffe för nåt år sen, smakade inte gott. Mjölk FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Japp, jag dricker kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej fy fan Btw, om man har mjölk/socker i kaffet så är det väl inte svart?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vote: Ja, Espresso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Kan slinka ner en Latte Kardemumma lite då och då. Undrar för övrigt lite över alternativen, är inte Café au Lait precis samma sak som "Svart med mjölk" om man inte räknar med att det inte är svart längre när man satt i mjölk? Null vote eftersom det inte ens fanns med latte. Redigerad 21 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vote: Ja, svart. Fanns ju inget alternativ med socker bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vote: Ja, svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Dricker all sorts kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ja, starbucks White Chocolate Mocha Frappuccino eller Caramel Frappuccino. Här i Sverige blir det dock inte mer avancerat än macchiato och typ caramel latte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vote: Nej. Koffein är ju beroendeframkallande. Och ger dig fula tänder. Får man fula tänder av till exempel Jolt Cola också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Café au Lait. Usch, smakar grädde och påminner om när jag var magsjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ohja, så gott som varje dag. Oftast blir det kaffe med mjölk och socker så där lägger jag min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Bwahah! Första gången jag skrattade idag. Du är väl för skön. Jag har faktiskt stulit ett kamerastativ. Det är fan totaläg. Det var i min lite rebelliskt galna period, vårterminen i åttan. Fan vad jag kände mig mäktig, och alla såg upp till mig. Titta där går killen som har snott ett kamerastativ. Helt galet. Allvarligt, jag har faktiskt stulit ett kamerastativ. Jag kan ta bilder på det om du inte tror mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jag har faktiskt stulit ett kamerastativ. Det är fan totaläg. Det var i min lite rebelliskt galna period, vårterminen i åttan. Fan vad jag kände mig mäktig, och alla såg upp till mig. Titta där går killen som har snott ett kamerastativ. Helt galet. Allvarligt, jag har faktiskt stulit ett kamerastativ. Jag kan ta bilder på det om du inte tror mig. Heho, jag tror på dig. Gah! Vilken idé! Oww, vi har glidit ifrån ämnet... Du har händelsevis inte snott kaffe? (Desperat försök att komma on track igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Heho, jag tror på dig. Gah! Vilken idé! Oww, vi har glidit ifrån ämnet... Du har händelsevis inte snott kaffe? (Desperat försök att komma on track igen) Jag snodde farsans kaffe när jag var yngre. Det känns inte lika ägigt, såhär i efterhand, som det gjorde att stjäla ett kamerastativ. Ehm... jag kanske ska börja dricka kaffe nu igen. Bara sådär. Jag har inget för mig, så varför inte börja hälla i sig mängder med kaffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vote.Nej.det är för bäskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts