kattälskaren Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ja, dricker du kaffe? Jag dricker Cappuchino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Bara när jag behöver pigga upp mig. Mjölk och socker är sannerligen The shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Var är bara "Ja"- alternativet? Aja, jag röstade Cappucino eftersom det är det jag dricker mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej, just nu är jag inte törstig.. DRICKER ingenting just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej, jag dricker inte kaffe. Men jag älskar doften av det... Starkt, svart kaffe that is. För det luktade så när jag var i Malmö hos Anders och Måns. Då var de liksom fyra killar som drack kaffe. Mmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jepp, svart kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej dricker inte kaffe dagligen. Dock prövat att dricka många gånger. Cappuchino FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 .vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Kaffe med mjölk. Brukar ta en kopp i skolan om dagarna blir långa, som idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 No shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej. Smakade det förut, och det smakade fan skit. Usch och blä, nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Jag snodde farsans kaffe när jag var yngre, men numer dricker jag inte. Vote: Nej. Redigerad 20 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ja, svart med mjölk och socker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag snodde farsans kaffe när jag var yngre, men numer dricker jag inte. Vote: Nej. Jag ser det framför mig. "Haha-jag-är-så-busig-och-ondskefull-minen", tätt följt av "Vad-fan-är-det-för-skit-jag-snott-minen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Fanns inget ytterst sällan-alternativ, så det fick bli nej. När jag jobbar på pappas jobb ibland så tar jag ofta chococoff (caffe och oboy) i brist på annat, men det är inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Jag ser det framför mig. "Haha-jag-är-så-busig-och-ondskefull-minen", tätt följt av "Vad-fan-är-det-för-skit-jag-snott-minen". "Haha-jag-är-så-busig-och-ondskefull-minen" har jag nog bara haft när jag pissade i garderoben. Den andra är totalt främmande för mig, jag vet alltid vad jag snor. En gång snodde jag ett kamerastativ. Fungerar skitbra. Redigerad 20 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ja, svart med mjölk och socker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag minns när man kom in på dagis och var först där och tog en kopp kaffe (med mjölk tror jag) med favoritläraren . Sitter på bänken i köket... Mmmm... MEN INTE NU! Nu är det beskt och äckligt. Såååå, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vote: Cappuchino Kaffe är också gott men Cappuchino är godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts