pKz Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jahaja, nu har Dave Leppard från CrashDïet dött. Usch, usch. Det beror antagligen på knark, eller att han hängde sig. Eller både och. RIP iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jisses i Hallonbergen. De blev inte långlivade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Eller möjligtvis att han gick på en väldigt strikt diet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Någon som vet anledningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Informativt, pKz. Verkligen. CRASHDIET Frontman DAVE LEPARD Found Dead - Jan. 20, 2006 Frontman David Hellman (a.k.a. Dave Lepard) of the Swedish sleaze metal band CRASHDIET was found dead this morning. It has been unofficially reported that he hanged himself, although this has yet to be confirmed. More information will be available during the coming days. CRASHDIET was a Stockholm, Sweden-based Eighties hard rock-style band whose debut album, "Rest in Sleaze", entered the Swedish national album chart at position No. 12. A video clip, dubbed "On the Road with Crashdiet 2005", was recently posted on their official web site. CRASHDIET were reportedly the first "sleaze rock" band in over 10 years to be signed directly to a major company — Universal Music. The group, whose members were said to be in their early 20s, were scheduled to make their next live appearance at Gothenburg, Sweden's Storan on January 28 http://www.crashdiet.org/ --- Crashdïet, onkeligen det bästa som har klämts fram ur Sverige under senare tid. Får hoppas att de fortsätter på något vis. Redigerad 20 januari, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nu får han "rest in sleaze", i alla fall. Där fick jag till det. Fan, vad hjärtlös jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nu får han "rest in sleaze", i alla fall. Där fick jag till det. Fan, vad hjärtlös jag är. Stryk skulle du ha. *hytter med der Flügenklatscher* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Det beror antagligen på knark, eller att han hängde sig. Eller både och. Hängningen tog inte riktigt? --- Vila i ärtor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Informativt, pKz. Verkligen. CRASHDIET Frontman DAVE LEPARD Found Dead - Jan. 20, 2006 Frontman David Hellman (a.k.a. Dave Lepard) of the Swedish sleaze metal band CRASHDIET was found dead this morning. It has been unofficially reported that he hanged himself, although this has yet to be confirmed. More information will be available during the coming days. CRASHDIET was a Stockholm, Sweden-based Eighties hard rock-style band whose debut album, "Rest in Sleaze", entered the Swedish national album chart at position No. 12. A video clip, dubbed "On the Road with Crashdiet 2005", was recently posted on their official web site. CRASHDIET were reportedly the first "sleaze rock" band in over 10 years to be signed directly to a major company — Universal Music. The group, whose members were said to be in their early 20s, were scheduled to make their next live appearance at Gothenburg, Sweden's Storan on January 28 http://www.crashdiet.org/ --- Crashdïet, onkeligen det bästa som har klämts fram ur Sverige under senare tid. Får hoppas att de fortsätter på något vis. Han tyvärr inte skriva så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ytterligare en tråkig ska som inträffar på min (och Göran Perssons) födelsedag. Inte för att jag gillar gruppen, men det är alltid trist när någon dör. Speciellt självmord. Så...rest in peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vilken jeffla svullowannabee ! Skojja ! R.I.P !!! :'( :'( :'( Oj, ursäkta, jag fick nått i ögat ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Typ lol... smart kan man vara. Hänger sig själv när man börjar bli känd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Typ lol... smart kan man vara. Hänger sig själv när man börjar bli känd. Lika smart och fejka sin död och inte berätta vad som egentligen hände också. Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Typ lol... smart kan man vara. Hänger sig själv när man börjar bli känd. Så du är helt bombis på att han hade ett prima liv med andra ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Så du är helt bombis på att han hade ett prima liv med andra ord? Han var säkert rätt pårökt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Lika smart och fejka sin död och inte berätta vad som egentligen hände också. Tack för mig. Ja... skillnaden är ju bara att de flesta i Sverige inte har en aning om vem han är. Eller hans band. Självmord är ju... löjligt. Fegt. Att fejka sin död så dödar man inte sig själv iaf. Dessutom var det typ skillnad på kändisskapen - världskänd och knappt känd i sitt eget land. Hm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Han var säkert rätt pårökt också. Ja där har vi en anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Käften på mig själv. Redigerad 20 januari, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vilka är Crashdiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vilka är Crashdiet? Sveriges bästa exportvara sedan ABBA, Volvon och PET-flaskan. In på http://www.crashdiet.org och lyssna på ett par låtar från albumet "Rest In Sleaze" som blev deras enda. Fan, synd att detta skulle inträffa. Albumet hade ju just lanserats i Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts