8-B@ll Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 På mitt Gta 3 går det inte att ladda ett sparat spel (Det är nedladdat). Vad måste jag göra för att det ska gå att ladda ett sparat spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Köpa original... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Om du har xp så måste du ladda hem en save-game fix eller jag tror att det e bara på xp man måste gö så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 var kan man ladda ner det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 var kan man ladda ner det?? Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Men alltid när jag har lagt in min savegame fix står det att jag måste lägga in CD'n men jag har redan lagt in CD'n i hård disken hur fan ska man göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
8-B@ll Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 ja har redan laddat ner den som e till xp men var kan jag ladda ner save game fix från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Om du har xp så måste du ladda hem en save-game fix eller jag tror att det e bara på xp man måste gö så det behöver man inte alls. jag har själv xp och det funkar jätte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 det behöver man inte alls. jag har själv xp och det funkar jätte bra det behöver ju inte vara samma för alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
8-B@ll Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 hallå!!! e de inte nån som kan säga var man kan ladda ner save game fix elle va d hette! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 KÖP SPELET DIN IDIOT DU ÄR ANLEDNINGEN TILL ATT VI SOM HAR PC SÅ FÅR VÄNTA I TUSEN ÅR PÅ GTA VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cobra Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Carulos.. käft med dig så är det inte alls... 8-B@ll--- ladda ner gta3 patch v 1.1 och lägg inte in ngn crack eller något annat innan du patchar upp den.../Lycka till :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 (redigerad) KÖP SPELET DIN IDIOT DU ÄR ANLEDNINGEN TILL ATT VI SOM HAR PC SÅ FÅR VÄNTA I TUSEN ÅR PÅ GTA VC! E du konstig eller??? Det blir så på köpta gta3 me så håll mun på dejj!!!! Redigerad 1 februari, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
8-B@ll Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 tack cobra! d funkar nu så nu kan ja ladda ett sparat spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts