Hultenius Skrivet 11 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2002 De som har onödigt långa eller otroligt störrande signaturer kommer att finna sina signaturer rensade eller i alla fall ändrade. Jag kommer inte sätta upp några speciella regler eller så men det kan vara rimligt att sätta en gräns på att signaturen får vara ca 5 cm, men det beror ju helt på hur signaturen är förövrigt... Hoppas ni inte blir alltför besvikna men signaturen är inte hela världen... istället kanske man skulle tänka efter vad en signatur verkligen är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 det är väll okey.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Är min för stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Är min för stor? Det är ju ett bra budskap!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hultan har ändrat så signaturerna bara kan ligga på 250 tecken.. (förr: 450 tecken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts