Halo Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Såg den igår, inget att hurra för. Slutet är bara alldeles för mycket. Va? jag tyckte den var fet ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Haha, njae. Den var bra fram till den sista halvtimman ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Jag har glömt bort hur filmen slutar Hur slutar den? GLÖM INTE SPOILER Redigerad 18 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Tycker filmen urartade när dom kom in i kyrkan och det där tjafset. Det förstörde allt. Sen kunde det varit mer skräck och action. Nee, dålig film :/ Hade större förhoppningar på denna. 2/5 i betyg SPOILER!!! Det slutar ju med att Rose och ungen åker hem och där är dom kvar i "den mörka världen" medans Christopher (maken) känner att dom är där men ser dom inte. Han ser att dörren till huset är öppen och går dit, sedan regnar det lite och så end of story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Behöver man ha spelat spelet för att tycka filmen är bra? Kanske inte är sevärd annars, vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Behöver man ha spelat spelet för att tycka filmen är bra? Kanske inte är sevärd annars, vad vet jag? Filmen blir väldigt mycket bättre för dom som har spelat spelen. Älskar själv spelen och tyckte att filmen var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Filmen blir väldigt mycket bättre för dom som har spelat spelen. Älskar själv spelen och tyckte att filmen var bra. Jag har inte spelat spelen men tyckte ändå filmen var bra faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts