Crusader Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Är säker på att vi har diskuterat filmen innan men jag hittar inte tråden trots jag sökte på alla möjliga sätt så... Först riktiga trailern till Silent Hill filmen har äntligen släppts nu. Ni kan kolla den på Yahoo. Eller ladda ner den på den här Ryska sajten. (Andra QuickTime symbolen, länken som det står (20.5 Мб) efter. Iallafall alla tvivel om filmen försvann när jag såg trailern. Så Silent Hillig som en film bara kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ser ut att bli en riktig psyco-film. Men den verkar ganska läskig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ser ut att bli en riktig psyco-film. Men den verkar ganska läskig ändå. Men det är ju psyco-filmerna som är läskiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Eftersom spelet verkar coolt kommer nog denna vara grym! När kommer den ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 När kommer den ut? Våren 2006 tyckte jag det stod på trailern. Inte för jag har spelat något Silent Hill spel så verkar filmen bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Yay, PH är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Är säker på att vi har diskuterat filmen innan men jag hittar inte tråden trots jag sökte på alla möjliga sätt så... Den försvann nog i kraschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Yay, PH är med NEJ NEJ NEEEEEEJJ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 NEJ NEJ NEEEEEEJJ!!! Höh, Pyramid Head är ju den coolaste varelsen i Silent Hills historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Verkar bra! Har kört den första silenthill när jag var 10 eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Verkar bra! Har kört den första silenthill när jag var 10 eller något 10??? Det förklarar mycket. *Tittar på GRIM(back's banner, namn och ikon.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Höh, Pyramid Head är ju den coolaste varelsen i Silent Hills historia. Jo men han är läskig. Han bara dyker fram ifrån ingenstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ny bild från Silent Hill filmen på Pyramid Head. Och 2 andra trevliga bilder från Silent Hill. Och delar av en ny trailer av sämre kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Verkar´rätt ok...blir aldrig skrämd av dessa filmer...så hoppas man får hoppa till lite av den här?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Yeah, ser riktigt nice ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Nån som sett den än? Kom nyss ut en TeleCine, men den saknar 28 minutes footage :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Har haft den på datorn 2 veckor nu. Ska se den i helgen hade jag tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Har haft den på datorn 2 veckor nu. Ska se den i helgen hade jag tänkt. C*m verisonen är ju inte bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 C*m verisonen är ju inte bra . Kanske inte, men nu när det finns tc så kanske jag ska se den istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Kommer till Sverige 14/6, tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts