Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nä, jag gjorde det åt honom! Haha, skönt att höra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nä, jag gjorde det åt honom! Jäså? Mja, såg dig inte. Men tackar endå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej, jag skojar inte. Kanske låter lite komiskt med tankte på vad alla andra har skrivit. Ganska simpel lösning på ett vad jag kallar grovt problem. Jag tror det var då våran dator var seg som min armar. Det laddade jätte länge när man startat den. Jag tyckte det tog för lång tid nån gång och då startade jag om den. Vips så kom den där menyn upp, sen fixade det sig. Eller så håller man in F8a när datorn startar så slipper man dra ut slaggen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Eller så håller man in F8a när datorn startar så slipper man dra ut slaggen Visste inte att det gick men NUUU vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Gå in på Start->Ange Program Åtkomst och Standarprogram. där hittar du Jag har samma problem, jag vill äterställa datorn till annan tidpunkt. Men jag fttar inte hur jag ska göra när jag har gått in där, vad ska man göra sen? förklara mer! Behöver verkligen hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Låst pga Kass titel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts