Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Jag andvände PC Power Sweeper och efter det fick jag mycket ledigt diskutrymme. Dock så försvann filerna på skriv bordet. Jaha tänkte jag. Nu är msn,mediplayer,itunes alla bilder och all musik på C & E:/ disken borta. Vad I helvete ska jag göra?!! EDIT: Problemet löst. Redigerad 21 januari, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Du skrev väll nyss i en annan tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Tja, vad sägs om att runka ballen av dig själv och låtsas att ingenting har hänt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Om allt är borta så är det bara att formatera då du inte har något att spara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Du skrev väll nyss i en annan tråd? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Annars kan du återställa datorn till de tidpunkt då du hade allt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Annars kan du återställa datorn till de tidpunkt då du hade allt. Aright. Men hur gör jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Du kan ju pröva de här programmet PC Inspector File Recovery 4.0. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 C:\Program Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Gå in på Start->Ange Program Åtkomst och Standarprogram. där hittar du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Gå in på Start->Ange Program Åtkomst och Standarprogram. där hittar du Finns inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Tja, vad sägs om att runka ballen av dig själv och låtsas att ingenting har hänt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Det ordade sig.. Dock efter några jävliga omständigheter. Fattas bara 2,3 hunda musikfiler. Tråden kan låsas eller bara sjunka som en sten. Tack för all hjälp till alla som skrivit en vettig mening här. Redigerad 20 januari, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Det ordade sig.. Dock efter några jävliga omständigheter. Fattas bara 2,3 hunda musikfiler. Tråden kan låsas eller bara sjunka som en sten. Tack för all hjälp till alla som skrivit en vettig mening här. En fråga bara, hur fixade du det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 En fråga bara, hur fixade du det? Jag köpte en ny dator.. Njae. Jag startade om den sedan när den ''laddade'' så drog jag ut kontakten till den. Sen kommer det upp en meny när man startar den nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag köpte en ny dator.. Njae. Jag startade om den sedan när den ''laddade'' så drog jag ut kontakten till den. Sen kommer det upp en meny när man startar den nästa gång. Hahahaha, skojar du ? Gjorde du så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Hahahaha, skojar du ? Gjorde du så? Nej, jag skojar inte. Kanske låter lite komiskt med tankte på vad alla andra har skrivit. Ganska simpel lösning på ett vad jag kallar grovt problem. Jag tror det var då våran dator var seg som min armar. Det laddade jätte länge när man startat den. Jag tyckte det tog för lång tid nån gång och då startade jag om den. Vips så kom den där menyn upp, sen fixade det sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej, jag skojar inte. Kanske låter lite komiskt med tankte på vad alla andra har skrivit. Ganska simpel lösning på ett vad jag kallar grovt problem. Jag tror det var då våran dator var seg som min armar. Det laddade jätte länge när man startat den. Jag tyckte det tog för lång tid nån gång och då startade jag om den. Vips så kom den där menyn upp, sen fixade det sig. Provade du mitt första råd då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Provade du mitt första råd då? Mja, på sätt och vis. Jag återställde den på en annan tidpunkt - igår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nä, jag gjorde det åt honom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts