Nik. Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 I oktober blir de Sabaton på klubben, Länktar sjukt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jaha, nu har man skickat iväg ett sms till Expressen i hopp om att få biljett till Kiss som kommer på Fredag. Vore kul att gå. Någon annan från GTAsajten som kommer till Stadion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) Någon annan GTAsajtate som ska gå på In Flames på Grönan idag? --- Edit: Konserten var faktist riktigt bra! Förutom att den tappade farten i slutet... Redigerad 29 maj, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Någon annan GTAsajtate som ska gå på In Flames på Grönan idag? --- Edit: Konserten var faktist riktigt bra! Förutom att den tappade farten i slutet... Var där! början var smått svettig! Moshpiten var smått rolig, låtvalen var sköna. Me like! Dock var det en jävla kö med bilen när man skulle hem : p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Var där! början var smått svettig! Moshpiten var smått rolig, låtvalen var sköna. Me like! Dock var det en jävla kö med bilen när man skulle hem : p Hade du bra plats då? Själv lyckades jag klämma mig in nästan längst fram vid scenen, genom att squisha sin sig från spökhuset-sidan av scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Nån som ska på Coldplay? Syrran bokade in mig på konserten och visst vill jag gå, men jag vill inte stå med hennes tio tjejkompisar som står och bölar, direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Hade du bra plats då? Själv lyckades jag klämma mig in nästan längst fram vid scenen, genom att squisha sin sig från spökhuset-sidan av scenen. Om du såg en lång kille i röd baskerkeps så var det jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Om du såg en lång kille i röd baskerkeps så var det jag! Näe... men jag såg en kille i röd t-shirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Om du såg en lång kille i röd baskerkeps så var det jag! Gillar du In Flames? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Hade du bra plats då? Själv lyckades jag klämma mig in nästan längst fram vid scenen, genom att squisha sin sig från spökhuset-sidan av scenen. Sådär, mitten ungefär av det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Gillar du In Flames? Nä det är inte direkt min typ av musik, det var Arvid som ville se dem och jag hängde på bara för att jag inte varit på Gröna lund på så länge, sen blev det att man såg lite på konserten ändå. Så kan det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jaha, nu har man skickat iväg ett sms till Expressen i hopp om att få biljett till Kiss som kommer på Fredag. Vore kul att gå. Någon annan från GTAsajten som kommer till Stadion? Jag längst till höger, klädd i vitt! DN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Jag längst till höger, klädd i vitt! DN Vann tyvärr inte biljetten . Hade varit skoj att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Ang Coldplay så sålde dom slut Globen och en extrakonsert är nu inbokad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Billie The Vision & The Dancer har releaseparty på Debaser den 6:e Juni, woooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Billie The Vision & The Dancer har releaseparty på Debaser den 6:e Juni, woooo! jak vill komma men kan inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Jag längst till höger, klädd i vitt! DN Jag är glad att jag såg dem 1999 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 I oktober blir de Sabaton på klubben, Länktar sjukt mycket !!!!!! Beställa biljetter (?). 18-års gräns eller något? FAN vad jag vill se dem. Någon hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 (redigerad) Luften var ljummen, skjortan var svalkande och träden doftade träd. Amanda Jenssen är en riktig sötnos och faktiskt rätt så bra! Hon var en bra bit utöver mina förväntningar faktiskt, och visst var det lite känsla när hon drog igång några låtar från sitt nya (rätt braa') album. Adam Tensta sög hårt däremot. Stog mer och dillade om hur alla borde gå och köpa hans fräsiga t-shirts efter spelningen istället för att göra vad han... skulle göra. Hardcore Superstar drog igång i ett furiöst och adrenalinpumpat tempo, och det gillades. Dom är bra! Jag var alltså i Stadsparken i Söderhamn igår, och de musikaliska upplevelserna blev faktiskt bättre än vad jag hade trott, trots att det var den sociala biten som sög dit mig. Redigerad 6 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Var på Billie the Vision ikväll, i sällskap av den undersköne P-C. Såg också Spam_Snuten där! Bra konsert iallafall, de är verkligen tokigt mysiga live. Det kunde varit bättre drag, men var en spelning klart över förväntningarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts