AngryAxel Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Flight of the Conchords spelar på Cirkus 24 maj. Biljetterna släpptes för typ tio dagar sedan, och är vrålslut. Helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 Enligt Aftonbladet så är Muse klara för en utomhusspelning i Stockholm i mitten av Juli. Nu brukar ju inte AB vara den mest pålitliga källan men det kan ju faktiskt ligga en stor sanning bakom detta, bandet spelar i både Norge och Danmark och har inget inbokat efter den 15 Juli. Zinkensdamms IP den 21 juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Nyss hemkommen från en spelning med Hoffmaestro. Vilken jävla show alltså. Det var så skitkul att bara stå och kolla på vad fan de hade för sig på scenen att jag knappt kunde koncentrera mig på horderna med sjukt snygga tjejer som stod i publiken. Det var ett sjukt ös på de ösiga låtarna så att säga, jädrar i lådan. Annat inplanerat under våren är Hoffmaestro i Norrköping och Johnossi i Göteborg - fokus på svenskt alltså. Ooh, hade jag sett det tidigare så hade jag spejat efter dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Var på Opeth igår. Ägde! ^^ Riktig upplevelse, första gången jag såg ett band jag lyssnar på. http://www.youtube.com/watch?v=Y1ORWJ2BISM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Nyss hemkommen från en spelning med Hoffmaestro. Vilken jävla show alltså. Det var så skitkul att bara stå och kolla på vad fan de hade för sig på scenen att jag knappt kunde koncentrera mig på horderna med sjukt snygga tjejer som stod i publiken. Det var ett sjukt ös på de ösiga låtarna så att säga, jädrar i lådan. Ooh, hade jag sett det tidigare så hade jag spejat efter dig. Jag visste inte att du var där, men när jag var där såg jag en snubbe som såg ut precis som dig. Nu i efterhand är jag helt säker på att det var du (du stod ganska långt till vänster i lokalen, från ingången sett). Jag tycker att Hoffmaestro har en del dåliga låtar, men under de mer tempofyllda var det ett härligt drag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Jag visste inte att du var där, men när jag var där såg jag en snubbe som såg ut precis som dig. Nu i efterhand är jag helt säker på att det var du (du stod ganska långt till vänster i lokalen, från ingången sett). Jag tycker att Hoffmaestro har en del dåliga låtar, men under de mer tempofyllda var det ett härligt drag! Ja, det var jag! Stod och försökte se tuff ut, men kände mig mest stel eftersom jag inte var full. Håller med om det sistnämnda. Det jag gillar är att de fixade bra ös i låtar som är ganska tråkiga på skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Var på Opeth igår. Ägde! ^^ Riktig upplevelse, första gången jag såg ett band jag lyssnar på. http://www.youtube.com/watch?v=Y1ORWJ2BISM På ti'n! Kul att du gillade konserten, låt det bli fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Ja, det var jag! Stod och försökte se tuff ut, men kände mig mest stel eftersom jag inte var full. Håller med om det sistnämnda. Det jag gillar är att de fixade bra ös i låtar som är ganska tråkiga på skivan. Jag känner att det perfekta hade varit att gå med några kompisar och vara skapligt full, då hade det varit grymt roligt. Att gå med flickvännen var kul det med, men inte perfekt. Exakt. Låtar som jag i vanliga fall gillar lät inte så bra live, medan låtar som jag inte gett så mycket lyssnande hemma funkade hur bra som helst live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Var på Andreas Grega häromdagen, när han spelade på Allhuset. Sjukt bra! Säg en annan artist som under en lugn låt häller upp egenbryggt äppel- och ingefärsté till publiken - I dare ya! Grymt mycket röj stundtals, synd bara att min kamera var rätt hämmande i röjet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Det är ett bra tag kvar men, MGMT kommer till Sthlm och Berns den 3 december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Korn - Globen, 24 september. Wolf Parade - Debaser medis, 29 september. Santana - Globen, 27 oktober. Lady Gaga - Malmö Arena, 19 november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Var såklart på Brian Jonestown Massacre igår, det var helt sjukt. Över 2 timmars konstant spelande, crunked up deluxe, mongon i publiken, 1000 grader varmt, fick flera blodtrycksfall så att jag bara såg ett vitt laggande skimmer mitt i publiken. Det var kul när någon snubbe sprang upp på scenen och vakterna kom på att de inte kunde dra av honom bakom/vid sidan av scenen, så de puttade helt enkelt honom framåt till ett smärre stagedive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 14 Maj spelar bland annat Näääk&Nimo, Adam Tensta, Stor och Timbuktu på Berns. Hade nog varit riktigt bra men har dessvärre en viktig skolgrej den kvällen, balls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 14 Maj spelar bland annat Näääk&Nimo, Adam Tensta, Stor och Timbuktu på Berns. Hade nog varit riktigt bra men har dessvärre en viktig skolgrej den kvällen, balls. Såg det, hade varit sjukt nice. Är det PI du tänker på, förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Såg det, hade varit sjukt nice. Är det PI du tänker på, förresten? Ja precis. Det vill man heller inte missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Håkan Hellström åker ut på en miniturnè. 6 november: Göteborg, Scandinavium 12 november: Oslo, Rockefeller 13 november: Stockholm, Hovet 19 november: Köpenhamn, Stora Vega 20 november: Lund, Färs & Frosta Arena Serj Tankian Trädgårn, Göteborg 9 augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Mitt under saknaden av Dio dyker det upp lite grejer som får en att lysa upp! http://img192.imageshack.us/img192/619/img0755z.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Muse ställer in sin spelning i Stockholm pga "oförutsedda omständigheter". Tråkigt, jag hade tänkt att gå på den, undrar varför? det är bara den som är inställd enligt deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Vampire Weekend, Debaser Medis, Tisdag 29 Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Muse ställer in sin spelning i Stockholm pga "oförutsedda omständigheter". Tråkigt, jag hade tänkt att gå på den, undrar varför? det är bara den som är inställd enligt deras hemsida. Enligt de flesta rapporter var det för få biljetter sålda så de kände att det inte var värt det. Tråkigt värre, då kanske de inte är så överdrivet pepp nästa gång en konsert i Sverige kommer på tal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts