AngryAxel Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Ptja, Umeå är ju bara någon mil bort . Får se om jag kan lyckas dra med mig några vänner, skulle vara helnajs.Hey, vad coolt! Nä, jag satte citationstecknen eftersom jag tyckte "Vart brukar Komposters spela..." lät mer som att jag undrade var ni brukar spela. Äsch, jag vet inte.. Oh, förstår - det korrekta hade dock ändå varit "var", det var därför jag undrade ("vart" används i typ futurum - "Vart ska ni spela?"/"Var spelar ni?" - men det hör inte hit!). De största ställena vi spelat på har nog varit Mosebacke, Stampen, och en låt på Kulturhuset häromdagen. Men det var som sagt bara en låt, och på en audition, så det kanske inte räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 The Dude, Mr. Tobbe, P-C, Hew, Misterwhoopee, Kiedis: Någon av er som orkar åka till Uppsala den 21 maj och se mig spela? Det är kristihimmelfärdshelgen va? Jag är nog inte i Stockholmstrakterna då dessvärre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Felshoe, finns en chans att jag dyker upp. Skulle vara sjukt härligt att se er lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Vice., Umberto, okka, felshoe: Någon av er som orkar åka till Umeå den 20 maj och se mig spela? Skämt åsido, ni anar inte hur mycket jag grämer mig över att inte kunna gå på Tim, Face Berlin. Så gå, ni som kan! Kommer bli nästintill episkt. Hehe. Ska dit och kolla på Mavoc. Vilken tid lirar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 The Dude, Mr. Tobbe, P-C, Hew, Misterwhoopee, Kiedis: Någon av er som orkar åka till Uppsala den 21 maj och se mig spela? Lajnux, vad säger du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Felshoe, finns en chans att jag dyker upp. Skulle vara sjukt härligt att se er lira! Lajnux, vad säger du Do it! Vore asnice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Njäe? Det handlar väl endast om riktning och position? "Var"-frågor kan besvaras med "här" eller "där". "Vart"-frågor kan besvaras med "ditåt" eller "hitåt". Du har rätt, man kan ju lika gärna säga "Vart gick han"? Tänkte inte efter tillräckligt! Hehe. Ska dit och kolla på Mavoc. Vilken tid lirar ni? Oj, nice - Jag är faktiskt inte helt säker. "festivalen är mellan 18.00-24.00, spelschemat är inte satt ännu då alla band inte är klara, men det kommer inom kort." fick vi i vårt mail. Gof: Vilka är Mavoc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Gof: Vilka är Mavoc? Umeåband. Är tremänning med en i bandet, det var så jag började lyssna på dom. Gillar deras musik <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 2009-07-31 The Pains Of Being Pure At Heart (US) + Resident dj´s @ Strand. Fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 2009-07-31 The Pains Of Being Pure At Heart (US) + Resident dj´s @ Strand. Fett! Den kör vi på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Vad mer för kul händer framöver? Muse ska turnera Europa i höst, kommer bli sjukt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Muse till Hovet 24 oktober. Det är så sjukt, jag och två kompisar har tänkt åka till England och se Bloc Party i Brighton samt spendera några dagar i London exakt de datumen.. Nu är det sjukt svårt att välja, fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Muse till Hovet 24 oktober. Jag kommer vara där tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Jag kommer vara där tror jag. Så nice med en lördag och allt också.. Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Ruisrock - Finland - Åbo - 2/7 - 5/7. In Flames, Disturbed, Children of Bodom, Dead by April, Slipknot m.fl. RÖÖJJJJJJJ! Allt bokat nu. Fan vad skönt, runt 2k för kalaset +mat. Vi är tre pers som åker. TAGG TAGG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Muse till Hovet 24 oktober. Det är så sjukt, jag och två kompisar har tänkt åka till England och se Bloc Party i Brighton samt spendera några dagar i London exakt de datumen.. Nu är det sjukt svårt att välja, fyfan. Kan bli skoj, missade dom senast, även då på Hovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Placebo kommer till Stockholm, 13 november på Annexet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Har biljetter till Muse 24/10 nu! Åh, kommer bil så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Det känns lite surt att jag sitter och har möjligheten att boka Muse, men gör inte det. Några kompisar som egentligen är sugna är inte beredda att lägga ner pengarna det kostar, så det känns trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Har biljetter till Muse 24/10 nu! Åh, kommer bil så jävla bra! Jag med, köpte två biljetter på förköpet igår och hjälpte två kompisar att ringa och boka idag. Det kommer bli fantastiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts