Kiedis Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Bruce Springsteen & The E Street Band kommer till Stockholm Stadion den 4 och 5 juni. Kunde inte dra mig längre nu, biljetter till Oasis på Globen är införskaffade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Kunde inte dra mig längre nu, biljetter till Oasis på Globen är införskaffade. See you there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Var precis på Oasis. Jäklar vad bra det var! Men.. Som grädde på moset så fick min kompis Liams tamburin. Helt insane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Var precis på Oasis. Jäklar vad bra det var! Men.. Som grädde på moset så fick min kompis Liams tamburin. Helt insane. Det lät sjukt bra över telefon också! Fick höra Wonderwall, Rock n Roll Star, Stop Crying Your Heart Out och Champagne Supernova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Det lät sjukt bra över telefon också! Fick höra Wonderwall, Rock n Roll Star, Stop Crying Your Heart Out och Champagne Supernova. Alltså, Liam är ju dålig. Han var ruggig under I'm outta time, verkligen. Men, tamburinen . Vilket minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Det bådar ju gott inför onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Alltså, Liam är ju dålig. Han var ruggig under I'm outta time, verkligen. Men, tamburinen . Vilket minne Ruggig på ett dåligt sätt? Lät det såhär dåligt? http://www.expressen.tv/noje/1.1444331/oas...tes-and-alcohol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 (redigerad) Lät det såhär dåligt? http://www.expressen.tv/noje/1.1444331/oas...tes-and-alcohol Denna lät rätt mycket bättre, tycker jag. http://se.youtube.com/watch?v=HFLbJQ5_vo8&...feature=related Är taggad inför Onsdag! Redigerad 26 januari, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Denna lät rätt mycket bättre, tycker jag. http://se.youtube.com/watch?v=HFLbJQ5_vo8&...feature=related Är taggad inför Onsdag! Vilket skulle kunna bero på att det är Noel som sjunger. Låter helt underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Ruggig på ett dåligt sätt? Lät det såhär dåligt? http://www.expressen.tv/noje/1.1444331/oas...tes-and-alcohol Mja. Jag stod längst fram, så publiken överröstade Liam väldigt ofta. Det är inte rättvist att säga att det faktiskt lät så, men visst hörde man att det var lite falskt ibland. Man hörde inte alls så mycket Liam när man stod i publiken, och det var ju något bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Ruggig på ett dåligt sätt? Lät det såhär dåligt? http://www.expressen.tv/noje/1.1444331/oas...tes-and-alcohol Stackare. Men han försöker i alla fall, och det väl något åtminstone. Längtar som fan ändå. Ingenting kan gå sämre än förra spelningen och det är ju gott i alla fall, och det gäller ju att sjunga högt så man överröstar honom ordentligt. Sen självklart lite DIF-sånger mellan låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Stackare. Men han försöker i alla fall, och det väl något åtminstone. Längtar som fan ändå. Ingenting kan gå sämre än förra spelningen och det är ju gott i alla fall, och det gäller ju att sjunga högt så man överröstar honom ordentligt. Sen självklart lite DIF-sånger mellan låtarna. Eller lite 'Who the fuck are Man United'. Jag och B drog igång den igår, och Noel verkade gilla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Stackare. Men han försöker i alla fall, och det väl något åtminstone. Längtar som fan ändå. Ingenting kan gå sämre än förra spelningen och det är ju gott i alla fall, och det gäller ju att sjunga högt så man överröstar honom ordentligt. Sen självklart lite DIF-sånger mellan låtarna. Aa just det, det har ju sjungits DIF-sånger på deras konserter sen den första dom gjorde på hultsfred typ, fanns väl en flagga också med texten Oasis är DIF, tror det var Liam som tog upp det i en intervju med AB också efter deras Cirkus spelning. Jag är faktiskt lite peppat inför onsdag, dom är här på en bra skiva, det jag har hört från Gbg låter bra, och som sagt, ingenting kan gå sämre än förra spelningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Är måttligt peppad inför spelningen. Är det någon framför er som är ett huvud längre och blockar synfältet är det jag. Redigerad 17 september, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 HUR VAR DET GUYS!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 HUR VAR DET GUYS!? Oasis? Mycket bättre än spelningen 2005 eller 2006, när fan var det senast? Inte överjävligt bra eller nåt sånt, men det var bra helt enkelt. Vissa låtar var antingen rena sömnpillret eller rena frågetecknet, medans vissa andra var fina ögonblick. Värt pengarna var det. Hörde dock väldigt få DIF-ramsor. Det kom några få lite här och var men dom fick inget tryck, och det gick halvbra när man själv försökte dra igång. Såg även någon DIF-flagga på läktaren vilket var riktigt fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Oasis? Mycket bättre än spelningen 2005 eller 2006, när fan var det senast? Inte överjävligt bra eller nåt sånt, men det var bra helt enkelt. Vissa låtar var antingen rena sömnpillret eller rena frågetecknet, medans vissa andra var fina ögonblick. Värt pengarna var det. Hörde dock väldigt få DIF-ramsor. Det kom några få lite här och var men dom fick inget tryck, och det gick halvbra när man själv försökte dra igång. Såg även någon DIF-flagga på läktaren vilket var riktigt fint. Hade de samma setlist som i Göteborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Oasis? GAAAAAY Själv ska jag snart på Priest och Springsteen. Ska bli nice! EDIT: Priest är också lite gay. Men de är bra som f*n! Redigerad 29 januari, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Själv ska jag snart på Priest Åh fan. Springer du in i mig (eller råkar se mig någonstans (det finns bilder på mig gömda någonstans i Bild på dig själv-tråden (t.o.m. en på första sidan (men den är rätt gammal)))), var inte feg på att hälsa. Jag bits inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Hade de samma setlist som i Göteborg? Yes. Renard: Rob Halford? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts