felshoe Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Har jag fel eller är scenen i mitten? Den kommer vara i mitten, ungefär som det var när de hade sin snakepit. Blir fedt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Köpte biljetter till Okkervil River, Franz Ferdinand och Dirty Pretty Things för några dagar sen. När jag köpte biljetterna så fick jag även reda på att Tickster inte ställt om mätaren, det står att det finns biljetter kvar men det är slutsålt till allt det som jag köpte till, ska bli intressant och se om dom sålt fler biljetter än vad dom kan ta in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_1957693.svd Sverigebesök? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_1957693.svd Sverigebesök? Blir det säkert, men det kommer ju bli låååångt ifrån samma sak. N*E*R*D kommer till Stockholm den 8:e december, jag är lätt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Blir det säkert, men det kommer ju bli låååångt ifrån samma sak. Näe, jag bryr mig inte nämnvärt, men verkar ju vara en rätt dum idé. Oasis till Göteborg och Stockholm 25 respektive 28 januari. Scandinavium och Globen, biljettsläpp på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 (redigerad) Oasis till Göteborg och Stockholm 25 respektive 28 januari. Scandinavium och Globen, biljettsläpp på onsdag. Jag funderar att fara till Globen och se dem med en vän, det enda eventuella hindret är att det krockar med hans hockey, men om det inte gör det ska vi försöka få ett par biljetter på onsdag. Redigerad 29 oktober, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Blir det säkert, men det kommer ju bli låååångt ifrån samma sak. N*E*R*D kommer till Stockholm den 8:e december, jag är lätt där. Oh, funderar på om man ska köpa biljetter eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Varför ska dom tvunget spela på en måndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Oasis till Göteborg och Stockholm 25 respektive 28 januari. Scandinavium och Globen, biljettsläpp på onsdag. Jag ska dit som fa-an. . Frågan är vad som blir bäst. Scandinavium blir billigare för mig, men Globen kan bli häftigare ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Blir det säkert, men det kommer ju bli låååångt ifrån samma sak. N*E*R*D kommer till Stockholm den 8:e december, jag är lätt där. 400 är lite saftigt för mig, men njag kan bara säga att om det är hälften så bra som på WoW i somras kommer du att få en grymt bra konsertupplevelse. Se bara till att stå långt fram och hoppa mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 (redigerad) 400 är lite saftigt för mig, men njag kan bara säga att om det är hälften så bra som på WoW i somras kommer du att få en grymt bra konsertupplevelse. Se bara till att stå långt fram och hoppa mycket! Dom bjuder alltid på en bra show live, jag såg dom senast dom var i Stockholm och det är en av dom svettigaste konserter jag vart på i alla fall. Men jag undrar om inte Cirkus är för stort för dom (showmässigt) dom ska spela på en liten klubb eller en festival, det finns inget mellanting för dom. Oasis kommer jag att gå på, bara dom inte är lika tråkiga den här gången som dom var på hovet. Redigerad 29 oktober, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Razorlight kommer till Stockholm på sin "exklusiva klubbturné", Debaser Slussen är platsen den 10 december. Ikväll är det Okkervil River som gäller, jag är inte så jättefan av dom, har alla deras plattor och EPs på datorn och två cd-skivor i min ägo, men det ska bli väldigt intressant att se dom, en av dom jag ska gå med såg dom på Way Out West och sa att det var en av festivalens bästa konserter vilket gör hypen något större. Jag har hört bra saker om förbandet Katrine Ottosen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Jag tror att Kings of Leon är på inkommande till Sverige, den 11 februari spelar dom nämligen på KB i Köpenhamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Jag tror att Kings of Leon är på inkommande till Sverige, den 11 februari spelar dom nämligen på KB i Köpenhamn. Sluta. Jag börjar bara rysa. Oasis-biljetter inköpta förresten. Kul kul kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Köpte Oasisbiljetter igår också. Ståplats, det blir fedt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Någon som vet när Bloc Party biljetterna släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Någon som vet när Bloc Party biljetterna släpps? För länge länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Jag vill se Ratatat i december! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Jag är så oerhört besviken just nu. Väntat i fyra år på att Slipknot ska komma till Sverige igen och jag tar fel på datumet som dom ska spela på. Suck, vad ska man ta sig till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Jag är så oerhört besviken just nu. Väntat i fyra år på att Slipknot ska komma till Sverige igen och jag tar fel på datumet som dom ska spela på. Suck, vad ska man ta sig till? Skriva i tre olika trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts