Jump to content

Konsert- upplevelser

Jacker
 Share

Recommended Posts

Köpte biljetter till Okkervil River, Franz Ferdinand och Dirty Pretty Things för några dagar sen.

När jag köpte biljetterna så fick jag även reda på att Tickster inte ställt om mätaren, det står att det finns biljetter kvar men det är slutsålt till allt det som jag köpte till, ska bli intressant och se om dom sålt fler biljetter än vad dom kan ta in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oasis till Göteborg och Stockholm 25 respektive 28 januari. Scandinavium och Globen, biljettsläpp på onsdag.

Jag funderar att fara till Globen och se dem med en vän, det enda eventuella hindret är att det krockar med hans hockey, men om det inte gör det ska vi försöka få ett par biljetter på onsdag. :mf_doof:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir det säkert, men det kommer ju bli låååångt ifrån samma sak.

N*E*R*D kommer till Stockholm den 8:e december, jag är lätt där.

400 är lite saftigt för mig, men njag kan bara säga att om det är hälften så bra som på WoW i somras kommer du att få en grymt bra konsertupplevelse. Se bara till att stå långt fram och hoppa mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

400 är lite saftigt för mig, men njag kan bara säga att om det är hälften så bra som på WoW i somras kommer du att få en grymt bra konsertupplevelse. Se bara till att stå långt fram och hoppa mycket!

Dom bjuder alltid på en bra show live, jag såg dom senast dom var i Stockholm och det är en av dom svettigaste konserter jag vart på i alla fall. Men jag undrar om inte Cirkus är för stort för dom (showmässigt) dom ska spela på en liten klubb eller en festival, det finns inget mellanting för dom.

Oasis kommer jag att gå på, bara dom inte är lika tråkiga den här gången som dom var på hovet.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Razorlight kommer till Stockholm på sin "exklusiva klubbturné", Debaser Slussen är platsen den 10 december.

Ikväll är det Okkervil River som gäller, jag är inte så jättefan av dom, har alla deras plattor och EPs på datorn och två cd-skivor i min ägo, men det ska bli väldigt intressant att se dom, en av dom jag ska gå med såg dom på Way Out West och sa att det var en av festivalens bästa konserter vilket gör hypen något större.

Jag har hört bra saker om förbandet Katrine Ottosen också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor