Tweak Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Känns lite vemodigt att redan ha bokat Köpenhamnspelningen med Bloc Party, lär ju missa den största forumträffen hittills.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Iochmed att det mer eller mindre är en arenaspelning tror jag inte att den är varken 18 eller 20, men rätta mig gärna om jag har fel! Såg dom på cirkus 07 och det var som vanlig arenaspelning. Så 13 år ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Såg dom på cirkus 07 och det var som vanlig arenaspelning. Så 13 år ska det vara. Ska du gå i år? Kiedis, ska du gå? Axel, ska du gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Ska du gå i år? Kiedis, ska du gå? Axel, ska du gå? Starkt ja, man kan ju inte missa BP två år i rad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Jag kommer vara där om jag hittar nån att gå med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Ska du gå i år? Kiedis, ska du gå? Axel, ska du gå? Det ska jag nog. The Last Shadow Puppets på onsdag förresten. Ska bli intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Axel, ska du ha ståplats? Mitt Last Shaodow Puppets-sällskap vill ha sittplats men jag vägrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Ska du gå i år? Kiedis, ska du gå? Axel, ska du gå? Jag vet inte, om jag ska vara ärlig så tycker jag inte att Bloc Party har gjort nått bra sen den första plattan, men jag har en polare som är tokig i dom så chansen är väl stor att jag följer med ändå. Har inte bestämt mig än om jag ska gå på The Last Shadow Puppets, dom är bra, men vette fan om det är värt 400:-, men får se, jag är ledig på onsdag, lär väl bli mer taggad ju närmare konserten man kommer. GTApimp: stod du till höger om scenen? vad grundar jag det på? jo, det stod två killar där som såg ut att vara yngst på berns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 GTApimp: stod du till höger om scenen? vad grundar jag det på? jo, det stod två killar där som såg ut att vara yngst på berns. Ungefär precis under kristallkulan närmast scen stod jag. Lite mer åt vänster kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Har inte bestämt mig än om jag ska gå på The Last Shadow Puppets, dom är bra, men vette fan om det är värt 400:-, men får se, jag är ledig på onsdag, lär väl bli mer taggad ju närmare konserten man kommer. Jag hade inte gått. Inte så pass bra att det är värt 400 kronor och förmodligen inte särskilt kul live heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Axel, ska du ha ståplats? Mitt Last Shaodow Puppets-sällskap vill ha sittplats men jag vägrar. På Bloc Party? Lätt! tLSP ska jag dessvärre inte på, om det ver det du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 På Bloc Party menar jag. Ska tala med honom imorgon så får vi se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Last Shadow Puppets gjorde en jättebra spelning. Jag säger inte bara det för att jag gillar dom utan det var verkligen en bra spelning. Lagom högt, bra samspel och fint orkesterspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Länktar redan till metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Last Shadow Puppets gjorde en jättebra spelning. Jag säger inte bara det för att jag gillar dom utan det var verkligen en bra spelning. Lagom högt, bra samspel och fint orkesterspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Läste att de spelade In the Heat of the Morning. Då blev jag avundsjuk. MGMT i Köpenhamn slutsålt. Längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Aah. Har redan fixat biljetter till Metallicakonserten i Mars. Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Aah. Har redan fixat biljetter till Metallicakonserten i Mars. Längtar Har bokat biljetter jag med redan. Blir första gången jag ska se Metallica Längtar oerhört mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Aah. Har redan fixat biljetter till Metallicakonserten i Mars. Längtar Har jag fel eller är scenen i mitten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Har jag fel eller är scenen i mitten? Den ska vara i mitten, den var det i Berlin iaf, och det var det som folk klagade mest på, dom spelade tydligen bara åt en sida ändå istället för att gå runt och "visa upp sig" för alla sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts