Jacker Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Grease this thread down with concert talk! Redigerad 16 december, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Och sen i Do You Want To, när skynket föll ned och avslöjade en stor banner med alla bandmeddlemar på. JA! Fan vad man fick mäktighetsrus då. (Wtf?) Men ballast var i låten Outsiders, med tre trummisar. Nu längtar jag dit igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Jag har varit på LATIN KINGS nej jag gillar inte dom... tycker dom SUGER... men det var gratis eller så kostade de 20 kr så ja gick med 3 kompisar.. fast 2 av dom och jag satt på övervåningening längst bak i ett hörn och snackade EDIT: tidningen blev man med i då också men dom jävlarna stavade mitt namn HELT fel, fast när jag sa mitt namn så upprepade dom det, och jag sa ja.. elakt Redigerad 20 januari, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Såg Black Sabbath förra sommaren. Det var jävligt reko. Riktigt kul att kolla på alla typer som var där. Vissa såg ut att ha varit instängda 20 år och nu kravlat sig fram ur sina kojor lagom till konserten. Redigerad 20 januari, 2006 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Min senste var Cradle Of Filth i Fryshuset i mars förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Det var ganska tufft att vara på Hultsfred och se Slipknot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Icke sett något "riktigt" band. Men det blir väl Metallica såfort dom kommer till sverige eller angränsande länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Min senste var Cradle Of Filth i Fryshuset i mars förra året. FF spelade där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Sett The Ark , Markolie (Tönt Varning), Lars Winnerbäck, Lena PH, Många fler men jag kommer inte ihåg nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Jag har varit på följane: Latin Kings(Dom är inte bra, men man kan passa på o ha kul me polarna !) Aqua(Dom är inte bra, men man kan passa på o ha kul me polarna !) Markoolio(Han är inte bra, men man kan passa på o ha kul me polarna !) Edguy(Det va rätt så bra ! ) Infinite Mass(Det va bra ! ) The Rasmus(De va bra ! ) Mel C(Hon är inte bra, men man kan passa på o ha kul me polarna !) Har varit på fler men kommer inte ihåg nu, uppdaterar sen om jag kommer på ! EDIT: The Ark(Blärrks ! ) Redigerad 20 januari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) FF spelade där också. Lite halvkass lokal faktiskt, stod vi i nån jävla gympasal eller? Moonspell var förband till Cradle också, fast dom såg vi bara nån låt av. Palla Moonspell? Redigerad 20 januari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Det är en baskethall egentligen. Jag såg Arctic Monkeys som förband till FF. Dem är faktiskt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nitghwish, det var bra =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Lite halvkass lokal faktiskt, stod vi i nån jävla gympasal eller? Ja. Golvet böjdes ju fan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Man kände hur rörde sig, men det bidrog ju bara till känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Har inte varit på någon "riktig" konsert, det närmaste var när jag var på nån NRJ grej eller nåt i Kungsträdgården. Good Charlotte är det ända bandet jag kommer ihåg därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Moonspell var förband till Cradle också, fast dom såg vi bara nån låt av. Palla Moonspell? Moonspell är snuskigt bra, du kanske hörde nån mindre bra låt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nitghwish, det var bra =D Vill också se Nightwish ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vill också se Nightwish ! Lär du iaf inte få göra på ett tag...såvida inte nightwish får ny sångerska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Lär du iaf inte få göra på ett tag...såvida inte nightwish får ny sångerska Precis, men dem var jävligt bra och tajta när jag såg dem. Mumma in the moshpit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts