Jacker Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Om denna tråd anses vara onödig kan den låsas. Som titeln säger; Vilket/vilka inlägg postade du för precis ett år sen idag? OBS!! Länka inte till tråden/posten, så slipper vi onödiga bumps. Var precis och köpte och äter på en nu! Det är helt ofattbart gott! Sen finns det ju sånna här semlor där man har mixat ihop mandelmassan och grädden till en smet. Undrar om det är gott... Nån som smakat? Enda inlägget den dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Hurfan ska jag veta vad jag postade för precis ett år sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Kan nån ge mig en länk till soundtracken i San Andreas? Detta é med min förra användare. Hade inte postat nått den 20 januari 2005 men jag tog det jag hade postat den 16 istället. Hoppas att du kan förlåta mig Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Hurfan ska jag veta vad jag postade för precis ett år sedan? Gå in på ditt namn och tryck på "find all posts by this member" och sen får du leta själv. Jag var inte medlem den 20 januari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Hurfan ska jag veta vad jag postade för precis ett år sedan? Kolla bland dina postade inlägg, och leta dig tillbaka till för ett år sedan. gizmo91 @ BAH Jag var inte heller medlem för ett år sedan, men om ni väntar till juni eller juli så Redigerad 20 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Hittade inte heller någon från just 20de. Från den där tävlingen: Vad för sorts frågor kommer det vara? jag frågar inte vilka frågor som kommer bara vilken typ av frågor blir det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 När blev jag medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Postade inget 20 januari 2005.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 När blev jag medlem? Ja, det kan man fråga sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vet någon här någon film som är som Braindead eller Badtaste?...asså mycket blod..våldsamma roliga saker? jag skrev det den 22 Januari,närmaste jag hade till 20 Januari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Går det att ta en skördetröska(stavning) ngn gång man har den ju i ett uppdrag men senare i spelet så är dem låsta och om man på lite avstånd skjuter dem med sniper så dem åker ur och dörren står öppen och man försöker ta den så rycker han (CJ) bara i lufta ermm.gif någon som vet om man kan ta den ...inte för att jag tycker att den var rolig att köra men ändå. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Skrev inget den 20:e, så jag tog ifrån den 22:a Vart kan jag fixa en drivrutin till VFW? Då jag ska starta ett prog. till min webcam, så kommer den rutan upp "Kan ej hitta VFW-drivrutin" Ps. VFW står för Video For Windows.Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 För dom som är smarta: Search -> Show results as posts -> from 365 days ago + and older + filter my member name: Cortez Ja ni.. inga speciella intressanta poster det datumet. Ingen tvingar dig att läsa tråden, eller att skriva i den. Gillar du inte tråden, så vafan gör du här?!?!Bra album, rekommenderar folk att skaffa. Mhm.. Vill bara visa ett par rader ifrån 50cent - Many Men. "The feds didn't know much, when Pac(kort namn för Tupac, 2pac) got shot I got a kite from the pens that told me, Tuck got knocked I ain't gonna spell it out for you motherfuckers all the time Are you illiterate nigga? You can't read between the lines In the bible it says, what goes around, comes around Almost shot me(skjöt Tupac mot 50cent? varför? :S), three weeks later he got shot down Now it's clear that I'm here, for a real reason 'Cause he got hit like I got hit(50cent blev ju som tidigare sagt skjuten flera ggr), but he ain't fuckin' breathing(Tupac?)" Heaheahea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Skrev inget den 20.. den 16 januari.. sen den 2 februari kom nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ganska mycket... Men jag pallar inte lägga in alla... Så jag skickar en länk http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...sts&hl=&st=2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Skrev inget mellan den 4 januari och 20 april =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Detta postade jag: i tråden Operativsystem. Nej du. Har man SP2 så tror jag den är blå där också. Iaf är den det på våran Compaq som har home och SP2. Redigerad 20 januari, 2006 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Utan tvekan Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Känner bajwek.. inga fler.. ska försöka locka hit lite folk tongue.gif Edit : har lockat hit halo *stolt* ---- Hoho, vad vettiga saker man skrev då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) yesss! nu fattar jag äntligen hur man styr kameran när man spelar in en film.. om man laddar ner alla avsnitt så e man nog inte precis det största fanet... Redigerad 20 januari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts