Jump to content

Är du rasist?

Danne
 Share

Är du rasist?  

159 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jojo men såhär, om barnet är en skithög som vandaliserar varje skola han kommer till efter att ha slösat massor av pengar hos föregående skola! Plus är det dom som är rasister! Jag har inte rört någon eller sagt något och ändå blir jag slagen och kallad "jävla fitt svenne"

Håller med. Gamla niorna på min skola kom till min skola och berättade för oss hur gymnasiet var . på en skola där om man var svensk blev man kallad för rasist. om man var serb blev man kallad för "svenne-älskare" helt sjukt samhälle alltså och ingen gör något åt detta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Arman: Seriöst, en invandrare blir inte svensk bara för att han/hon få asyl här. Det kommer han/hon aldrig bli. För det första kommer han/hon aldrig kunna prata ren svenska, för det andra kommer han/hon aldrig kunna leva som en svensk med sin mohamedo religion och för det tredje så är det hela tiden vi som är rasister när vi vill fira våra högtider. Fyfan säger jag bara för sådana som tror att Sverige är deras land lika mycket som en gammal hederlig svensk. Men jag anser mig inte som rasist eftersom jag inte går runt och slår ner utlänningar eller saboterar för dom. Om de däremot skulle gå på och hota mig eller slå mig så skulle de åka ner på backen inom 5 sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, en svensk går det att diskutera med men en utlänning som går runt och tror att han är något går det tyvärr inte att diskutera med.

Ah. Härlig indelning. Svenskar som går runt och tror att de är nåt finns ju inte. Hur fan kan ni diskutera något med mig? Jag är andra generationens invandrare. Fasiken.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så om jag har förstått vissa rasister här:

"En svensk är mycker mera värd och får pajja hela landet om han vill och sedan leva i frid och fröjd, medans en invandrare som gör ett brott ska kastas ut och bli bannad från Sverige, er de så?

Självklart är jag inte fullt seriös..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah. Härlig indelningar. Svenskar som går runt och tror att de är nåt finns ju inte. Hur fan kan ni diskutera något med mig? Jag är andra generationens invandrare. Fasiken.

Tunisien for the win :ermm:

Miike: Ja, vi har faktiskt mer rätt att förstöra vårt land än vad utlänningar har eftersom de betalar ingen jävla skatt för att bygga upp skiten när de kommer hit.

-Socialen betala!

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah. Härlig indelningar. Svenskar som går runt och tror att de är nåt finns ju inte. Hur fan kan ni diskutera något med mig? Jag är andra generationens invandrare. Fasiken.

Det finns tydligen rätt många här på forumet som det inte går att diskutera med då... Ändå är det diskussioner igång hela ti'n! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så om jag har förstått vissa rasister här:

"En svensk är mycker mera värd och får pajja hela landet om han vill och sedan leva i frid och fröjd, medans en invandrare som gör ett brott ska kastas ut och bli bannad från Sverige, er de så?

Självklart är jag inte fullt seriös..

Men seriöst. De behöver ju inte komma hit och anledningen att de gör de är ju för att de då kan leva på olika socialbidrag och sådant som betalas av oss. Nä fy får sådant. De som är lite ärligare jobbar svart istället och sedan har vi ju de som sköter sig fint och fullt förtjänar att vara svensk. Men sådan som kommer hit och slåss och tror att de är något vill inte jag se, de bara förstör. Fattas bara att någon av Sveriges framtida statsministrar skulle vara invandrare.

En svensk får inte paja hela landet men brottsstatistiken visar klart och tydligt att det är mer invandrare som är med i brott än svenskar. Dessutom är ju en svensk född här och hela kittet och sådana kan man ju inte utvisa men en turk går det bra att utvisa eftersom han/hon inte har något här att göra om man håller på och gör en massa brott.

Ceone: Om de gör de är de bara fega och då kanske jag skulle undvika slagsmål.

Redigerad av SAAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte kristen, så jag tror inte på Eva och Adam. Och att det bara ska finnas ett land kanske är lite överdrivet, men vore det inte lättare så? Jag menar, om du bor i Göteborg och flyttar till Stockholm så är det ju lättare än om du bor i Algeriet och flyttar till Norge. Tänk om det hade varit lika lätt att bo vart som helst! Jag vet att vissa områden skulle bli väldigt poppis, men kom igen. Alla ska väl ha samma möjlighet till ett bra liv?

Nej men du, det finns många som kommer hit. Och många ungdomar som e invandrare kommer hit och säger jävla piss sverige. Jag frågar dem, men varför flyttar ni hit då. Då svarar dem .För att min föreldrar ville det. A sem dem visar inte uppskatning över att få komma till ett land som inte har krig och svält. Och nu på vintern säger dem åå nej jag hatar sverige, så fattigt med snö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tunisien for the win  :D

Miike: Ja, vi har faktiskt mer rätt att förstöra vårt land än vad utlänningar har eftersom de betalar ingen jävla skatt för att bygga upp skiten när de kommer hit.

-Socialen betala!

Känner du dig seriös, eller? Det invandrare som bor lagligt i Sverige betalar skatt... Och de som håller sig gömda håller i regel ganska låg profil, det vill säga förstör inte landet...

Moroni_Family: Jag klagar också över snön. Måste jag flytta då? :ermm:

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner du dig seriös, eller? Det invandrare som bor lagligt i Sverige betalar skatt... Och de som håller sig gömda håller i regel ganska låg profil, det vill säga förstör inte landet...

Vissa svartjobbar och andra lever på olika bidrag. Som deras pizzerior går ju i släkten och byter ägare varje år. Vet ni varför? Jo för att då får de varje gång en summa pengar för att kunna driva företag av staten (dvs svenskarnas skatt).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, ska jag skratta eller gråta?

Kanske en blandning; jag funderar på att ta livet av mig med Groucho Marx pratandes i bakgrunden...

Allvarligt - många här lägger så idiotiska kommentarer att det är löljigt. Har ni någonsin tänkt igenom era åsikter? Förstår ni inte att alla människor är lika? Eller är det bara jag (och några få vettiga till, ni vet vilka ni är (namedropping känns onödigt (liksom denna parantesorgie))) som har haft någon sorts superb uppfostran där man faktiskt har fått lära sig, och förstått, att det finns ett mänskligt värde som gäller för allihopa?

I mean - duuh! Jag är mållös. Skrämmande, dagens generation är. Skrämmande. Så generaliserande, unken, patetisk, enfaldig, cynisk och förvridna ideal/värdering att man vill "lägga en pizza och gå ut", för att lägga det som Bobbo Viking skulle göra (jag trodde mer om dig, hoho).

Oh well. Ni får väl sitta här och fortsätta jäbba om hur en vän till er blev rånad på mobilen av en "tattare", och därför borde invandringen stoppas, alla invandrare borde skickas iväg tillbaka vars dom kom ifrån, yadda, yadda, yadda.

Yeuk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor