Arman Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 E du kommunist? Vad har det med saken att göra om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vad har det med saken att göra om jag får fråga? Öhh, jag ställde en fråga till han. Bry dig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Öhh, jag ställde en fråga till han. Bry dig inte. Haha Där fick du på nosen Arman Förresten é det en brud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 E du kommunist? Nej, det tror jag inte... Dock är jag tjej (syftar på "Ställde en fråga till han"...) Jag vill inte stoppa mig själv i något politiskt fakt. Det enda jag vet är att jag inte är rasist eller har högerorienterade åsikter. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej, det tror jag inte... Dock är jag tjej (syftar på "Ställde en fråga till han"...) Jag vill inte stoppa mig själv i något politiskt fakt. Det enda jag vet är att jag inte är rasist eller har högerorienterade åsikter. Punkt. Ok, jag förstår. Men jag tycker det låter löjligt att inte ha några gränser, vill du att det bara ska finnas ett land. Liksom, det funkar inte så. Du tror väl säkert också på att Adam och Eva var första människor på jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Kan vara rasse ibland. Men själv är men inte svensk så man får ta emot också lite rasistiska påhopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Tro fan så klart att jag kallar dig det, med tanke på att du tar upp sådana ord som svartskalle, blatte m m. Själv kallar jag mina invandrar kompisar för svartingar och blattar och dom tar inte illa upp alls ser det mer som en kul grejj. Fast det kan ju bero på att jag känner dom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vote: vet inte.. Jag är mer patriot än rassit men... Tycker dom inte borde ta in mer invandrare, bara förstör svergie. Varför sjunger man inte nationalsången i skolan längre? jo dom där "sakerna" blir lite kränkta och tycker vi är rassiter.. jaha och? varför ska vi ändra på allt i sverige bara för dom kom hit.. Tycker det bara blir skit av allt när det finns invandrare.. men men endel kan faktiskt vara trevliga.. kanske dåligt skrivet men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vote: vet inte.. Jag är mer patriot än rassit men... Tycker dom inte borde ta in mer invandrare, bara förstör svergie. Varför sjunger man inte nationalsången i skolan längre? jo dom där "sakerna" blir lite kränkta och tycker vi är rassiter.. jaha och? varför ska vi ändra på allt i sverige bara för dom kom hit.. Tycker det bara blir skit av allt när det finns invandrare.. men men endel kan faktiskt vara trevliga.. kanske dåligt skrivet men Dåligt skrivet indeed... "Sakerna"? Är du helt väck eller? Har du ingen respekt åt människor eller? Vilket jävla trams asså, väx upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ja, det är tragiskt att man inte längra sjunger nationalsången eller ibland inte ens hissar svenska flaggan på skolavslutningen. Dock tycker jag inte det är invandranas fel, utan politikerna m.m. som tror att invandrare blir stötta av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Dåligt skrivet indeed... "Sakerna"? Är du helt väck eller? Har du ingen respekt åt människor eller? Vilket jävla trams asså, väx upp... Ja du är så jätte duktigt oh förlåt oh ja Jag tycker vad jag vill och du tycker vad du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej knappast men jag bor i Malmö så blir ankklagad att vara rasist dagligen så vem vet, snart kanske jag blir rasist era idioter där ute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vote: jag är rasist och älskar adolf, han var en fin människa. pff.. nää verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Ja klart att jag är rasist. Tycker att alla dessa invandrare förstör vårt land. Dom borde inte finnas. Sverige borde vara det enda landet i världen. Och skulle en invandrare komma nära mig, då jävlar... Vote: Nej jag är inte en rasist. Jag tycker inte att det finns nån anledning att vara rasist, bara om man är jävligt trög. jag är själv invandrare och hatar absolut inte andra raser,kulturer mm. VaXXor: älskar man hitler och sådant så klassas man som Nazist, inte Rasist. Redigerad 20 januari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vote: vet inte.. Jag är mer patriot än rassit men... Tycker dom inte borde ta in mer invandrare, bara förstör svergie. Varför sjunger man inte nationalsången i skolan längre? jo dom där "sakerna" blir lite kränkta och tycker vi är rassiter.. jaha och? varför ska vi ändra på allt i sverige bara för dom kom hit.. Tycker det bara blir skit av allt när det finns invandrare.. men men endel kan faktiskt vara trevliga.. kanske dåligt skrivet men Inte bara det att du kallar invandrare för "saker", du även delar in allt i ett "vi-och-dom"-perspektiv. Tycker du ska sluta tvivla på dig själv om du är rasist eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ok, jag förstår. Men jag tycker det låter löjligt att inte ha några gränser, vill du att det bara ska finnas ett land. Liksom, det funkar inte så. Du tror väl säkert också på att Adam och Eva var första människor på jorden Jag är inte kristen, så jag tror inte på Eva och Adam. Och att det bara ska finnas ett land kanske är lite överdrivet, men vore det inte lättare så? Jag menar, om du bor i Göteborg och flyttar till Stockholm så är det ju lättare än om du bor i Algeriet och flyttar till Norge. Tänk om det hade varit lika lätt att bo vart som helst! Jag vet att vissa områden skulle bli väldigt poppis, men kom igen. Alla ska väl ha samma möjlighet till ett bra liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Alla ska väl ha samma möjlighet till ett bra liv? Nej, förfan! [}{]eil [}{]itler! Bort med de smutsiga! Nej, skämt åsido (hoppas ingen tog illa upp). Alla ska ha möjlighet till ett bra liv, med det ska inte bekostas av andra i den skala det gör idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Så här gäller det... Om ni nu tror att invandrarna ställer till trubbel här i Sverige, så får ni väl nöja är med att man säger rasist till er? Ni tror att ni inte är rasister men ni fattar inte hur mycket jag (andra invandrare) störs på det skitsnacket. Gillar ni inte invandrarnas beteenden om att komma hit för att överleva och säkra deras barns framtid, så är ni rasister. Klart slut. Visa lite respekt, människor! Jojo men såhär, om barnet är en skithög som vandaliserar varje skola han kommer till efter att ha slösat massor av pengar hos föregående skola! Plus är det dom som är rasister! Jag har inte rört någon eller sagt något och ändå blir jag slagen och kallad "jävla fitt svenne" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej, förfan! [}{]eil [}{]itler! Bort med de smutsiga! Nej, skämt åsido (hoppas ingen tog illa upp). Alla ska ha möjlighet till ett bra liv, med det ska inte bekostas av andra i den skala det gör idag. Om man jämnar ut allt över hela jorden så leder det till att vi får det liiiite sämre och de "fattiga barnen i Afrika" får det jääävligt mycket bättre. Det är schysstare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Tyvärr funkar det inte så. Tyvärr finns det inte pengar till det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts