Jump to content

Är du rasist?

Danne
 Share

Är du rasist?  

159 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu missförstår du mig lite, vad fan är det skillnad på en europeisk invandrare och en icke europeisk invandrare? Det är det jag vill få reda på.

Så du menar att icke europeiska invandrare är skit eller?

Skillnaden är att en europeisk invandrare oftast har samma religion som oss vilket inte en Asiatiskt har till exempel.

Arman: Jag har inget emot de som sköter sig. Dom är trevliga och vettiga men sådana som kommer hit och tror att Sverige är deras land helt och hållet och att allt är som det var i deras forna hemland kan dra åt helv*te.

Bobbo: Precis sådana utlänningar ska inte få vara i Sverige. De förtjänar inte en andra chans helt enkelt enligt mig. Ska man var i Sverige som invandrare ska man f*n sköta sig också.

Någon pratade förut om att de kommer hit och säkrar sina barns framtid. Såvitt jag vet så finns det saker i deras religion som säger att barnuppfostran ska vara väldigt hård och att de ofta använder våld mot sina ungar. Ska man bo i Sverige (åter igen) får man anpassa sig till hur vi uppfostrar våra ungar och våran kultur och inte bli diskriminerade på Sveriges nationaldag när vi stolta svenskar sjunger våran nationalsång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir verkligen rädd av allas enfaldiga och cyniska kommentarer. Suck. Förstår ni inte att det är sociala frågor? Det är ingen skillnad - what so ever - mellan en svensk och exempelvis en turk, förutom de kulturella och sociala förhållanden vi lever i. De är DET som föder brottet; det ligger inte genetiskt i den genomsnittliga invandraren. Hur kan ni i hela friden ens överväga att säga: "Jo, jag är lite halvt rasist. Vissa är dumma". Vet ni hur puckade ni låter? Morr, och skämms, säger okka, och snälla: tänk om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir verkligen rädd av allas enfaldiga och cyniska kommentarer. Suck. Förstår ni inte att det är sociala frågor? Det är ingen skillnad - what so ever - mellan en svensk och exempelvis en turk, förutom de kulturella och sociala förhållanden vi lever i. De är DET som föder brottet; det ligger inte genetiskt i den genomsnittliga invandraren. Hur kan ni i hela friden ens överväga att säga: "Jo, jag är lite halvt rasist. Vissa är dumma". Vet ni hur puckade ni låter? Morr, och skämms, säger okka, och snälla: tänk om.

Ni som é så vis kan väl förklara varför vissa invandrare begår en massa skit här och inte "hemma"? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra okka, den här gången får du ta debatten mot forumets alla idioter!

Vote: Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som é så vis kan väl förklara varför vissa invandrare begår en massa skit här och inte "hemma"?  :wacko:

Invandrare i sitt hem = jättestrikt, regler, dålig uppfostran osv. Man kan ju neka att det är så läget är i många länder.

Invandrare som kommer från sitt hem till "vårt" hem = glatt svenskt folk, man får göra lite som man vill, hamnar lätt i gäng i.o.m. att alla hamnar på ett och samma ställe (dessa förorter), vilket gör att deras hela synsätt blir fuckat: oppurtunism. Vad sägs om något sådant? Och det är bara en faktor. Jag orkar inte lägga upp något stort textdokument med invandringspsykologi, men jag hoppas att du - som verkar vara smart i övriga frågor - inte är så inskränkt att du verkligen tror att det helt enkelt ligger i deras natur, som invandrare, att göra brott osv., medans svenskar helt enkelt är annorlunda. Om du skulle vara satt i deras situation skulle det med ganska höga ods sluta upp precis likadant för dig. Säg inget annat. Vi är inte bättre: vi har bara fått det lite bättre.

The duddeli - Gaah, jag orkar inte. Lämna mig inte ensam med dessa "nämen min mor blev dumpad av en svart, och han var dum, så därför är jag lite rasist"-argumenterande idioterna.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Passiv, om man kollar t.ex. på TV3 Efterlyst så är det väl majoriteten som signalimentet är "mörkhyad, bakåtslickat hår med krullig nacke".

Men klart att det finns många utlänningar som är schyssta, går en kille i min klass som är riktigt schysst, inte nått "brorsan ska hämta kusin bla bla".

iiiiiight. :wacko:

Hoppas alla tar allt som skrivs med en nypa salt, för de som säger att dom e rasister har väl inte mött någon schysst unlänning.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arman: Jag har inget emot de som sköter sig. Dom är trevliga och vettiga men sådana som kommer hit och tror att Sverige är deras land helt och hållet och att allt är som det var i deras forna hemland kan dra åt helv*te.

Om de får stanna här och få asyl så är det deras land lika mycket som ditt. Jämlikhet kallas det. Men jag antar att några av er aldrig har hört talas om det ordet.

Jojo, kalla mig så.

Tro fan så klart att jag kallar dig det, med tanke på att du tar upp sådana ord som svartskalle, blatte m m. :wacko:

Jag tror nog inte jag orkar förklara allt, för det har jag gjort många gånger i liknande trådar. Ni får tycka och kommentera vad ni vill om invandrare men tro aldrig att ni kommer komma någon vart med invandrahatet... det förvärrar bara er och Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om de får stanna här och få asyl så är det deras land lika mycket som ditt. Jämlikhet kallas det. Men jag antar att några av er aldrig har hört talas om det ordet.

De ska vara tacksamma för att de har fått stanna. Det é det. Kan för mitt liv inte begripa att de skickar iväg dödssjuka småbarn men släpper in en massa pack med tjuvar och banditer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jag hatar såna här topicar... Människor som man tyckte var rätt okej innan märker man plötsligt har åsikter som är helt åt helvete... Usch.

Men för att svara på frågan: Jag är inte rasist. Jag tycker inte om invandring, för jag drömmer om ett gränslöst samhälle. Utan gränser skulle ingen vara invandrare, alla skulle få känna sig hemma överallt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jag hatar såna här topicar... Människor som man tyckte var rätt okej innan märker man plötsligt har åsikter som är helt åt helvete... Usch.

Men för att svara på frågan: Jag är inte rasist. Jag tycker inte om invandring, för jag drömmer om ett gränslöst samhälle. Utan gränser skulle ingen vara invandrare, alla skulle få känna sig hemma överallt.

E du kommunist?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De skulle fortfarande ha sitt sätt och sin kultur där borta. Det kan inga gränser ändra på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor