Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Helt oprovocerat eller hur? SLUTA LEK SÅ JÄVLA OSKYLDIG. Jo, det var just det jag syftade på i min första mening. Höm, höm. "Ring doktor Rembrant.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej, men jag blir så irriterad på alla turkar och negrer och etioper och alla andra som kommer hit och kaxar sig och håller på, kommer dom hit och är hederliga så får dom stanna om dom vill, men kaxar dom sig så får ja lust att lemlästa dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej ja e ingen rasist !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Haha, det kan hon ha. Och du gjorde inte ett skit åt saken antar jag? Det är så lång historia, men jag gav honom ett slag på käften, jag borde ha skrivit det i någon tråd efter allt det där hende, Maybe Love Peace and........ Edit: Hier Redigerad 20 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Det är så lång historia, men jag gav honom ett slag på käften, jag borde ha skrivit det i någon tråd efter allt det där hende, Maybe Love Peace and........ Edit: Hier Ja, nu var'u tuff. *klappar händerna i förundran* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag är ingen direkt rasist däremot tycker jag att om en invandrare från ett icke europeiskt land gör något mot en svensk ska bort från landet på direkt eller sitta hela sitt liv i fängelset. Dessutom kommer de hit och vill att vi ska anpassa oss efter deras unkna religion och vägrar göra något för samhället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej, är inte rasist. Fast har åsikter om svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Jag är ingen direkt rasist däremot tycker jag att om en invandrare från ett icke europeiskt land gör något mot en svensk ska bort från landet på direkt eller sitta hela sitt liv i fängelset. Dessutom kommer de hit och vill att vi ska anpassa oss efter deras unkna religion och vägrar göra något för samhället. "Ej rasist". Gå och släng dig i väggen Ska du inte gå och hänga upp några svarta på ett brinnande kors snart? Redigerad 20 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 "Ej rasist". Gå och släng dig i väggen Ska du inte gå och hänga upp några svarta på ett brinnande kors snart? Varför är han det? Det är lite saning i vad han säger. I islam får man inte betala ränta till bankerna då vill dom ha lån utan ränta. Helt sjukt alltså. Jag hatar dom invandrare som förstör, men resten är väl okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 "Ej rasist". Gå och släng dig i väggen Ska du inte gå och hänga upp några svarta på ett brinnande kors snart? Håller helt och hållet med SAAB. Vi ska inte behöva ställa oss efter deras krav. Det é de som ska ställa sig efter våra om de nu nödvändigtvis ska bo här. Och de ska ge fan i att hitta på en massa dumheter, något de inte vågar göra i sina hemland. Men här kan de göra va'fan som helst. Så du kan gott slänga dig i väggen själv jaeger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vote: Nej. Hatar rasism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nu missförstår du mig lite, vad fan är det skillnad på en europeisk invandrare och en icke europeisk invandrare? Det är det jag vill få reda på. Så du menar att icke europeiska invandrare är skit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nu missförstår du mig lite, vad fan är det skillnad på en europeisk invandrare och en icke europeisk invandrare? Det är det jag vill få reda på. Så du menar att icke europeiska invandrare är skit eller? Nej kanske inte så han menar men dom är vana att leva på ett annat vis. Jag påstår inte att det är fel. Men för svenska samhället blir det konstigt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Nej. btw, man e inte rasist för att man tycker att det är för många invandrare i Sverige.. omg Redigerad 20 januari, 2006 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej. "Ni kan håna ni kan hyckla men vi står upp för våran sak!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 "Ni kan håna ni kan hyckla men vi står upp för våran sak!" Sanna patrioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Sanna patrioter Riiiiight... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Så här gäller det... Om ni nu tror att invandrarna ställer till trubbel här i Sverige, så får ni väl nöja är med att man säger rasist till er? Ni tror att ni inte är rasister men ni fattar inte hur mycket jag (andra invandrare) störs på det skitsnacket. Gillar ni inte invandrarnas beteenden om att komma hit för att överleva och säkra deras barns framtid, så är ni rasister. Klart slut. Visa lite respekt, människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Så här gäller det... Om ni nu tror att invandrarna ställer till trubbel här i Sverige, så får ni väl nöja är med att man säger rasist till er? Ni tror att ni inte är rasister men ni fattar inte hur mycket jag (andra invandrare) störs på det skitsnacket. Gillar ni inte invandrarnas beteenden om att komma hit för att överleva och säkra deras barns framtid, så är ni rasister. Klart slut. Visa lite respekt, människor! Vi har fortfarande inte påstått att ALLA invandrare gör det men många. Jo, faktiskt. "Överleva och säkra deras barns framtid". Men fostra ungarna kan de fan inte. Basta. En kväll förra vintern när jag stod i stan och väntade på bussen kom det några svartskallar som påstod att jag och en annan hade varit kaxiga mot deras polare. De var en runt 5 stycken och två av dem satt på cyklar. De tryckte upp mig mott busskurens vägg så bussjäveln bara drog förbi eftersom den inte såg mig. Jag slet mig loss och började gå mot min syrra och blattarna bara skrattade och stack iväg. Det hade de inget för, så det é erfarenheter jag har av blatteungar som kommer till Sverige. Redigerad 20 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vi har fortfarande inte påstått att ALLA invandrare gör det men många. Jo, faktiskt. "Överleva och säkra deras barns framtid". Men fostra ungarna kan de fan inte. Basta. En kväll förra vintern när jag stod i stan och väntade på bussen kom det några svartskallar som påstod att jag och en annan hade varit kaxiga mot deras polare. De var en runt 5 stycken och två av dem satt på cyklar. De tryckte upp mig mott busskurens vägg så bussjäveln bara drog förbi eftersom den inte såg mig. Jag slet mig loss och började gå mot min syrra och blattarna bara skrattade och stack iväg. Det hade de inget för, så det é erfarenheter jag har av blatteungar som kommer till Sverige. Är du rasist? Enkel fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts