the-copy Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 . http://thecopy.mine.nu/DSC00214.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Rasist Nazist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Nazist och rasist? Du vet inte vad du pratar om pojk. Det är ett tungt ord att kalla någon nazist och framförallt ljuga om det. Är man nazist är man ännu värre och är emot all invandring och vill verkligen utrota alla andra hudfärger och folk som inte är som en själv. Men visst, jag är väl nazist nu då helt plötsligt. Rasist är jag däremot inte eftersom jag har inget emot den svarta rasen men har däremot emot folk som gör brott och hur många gånger ska jag behöva säga att det gäller både vita och svarta? Hur många år tar det för er att fatta? Jag är lika lite nazist som dig. Så man kan bara sitta inne 3-4 år i Sverige? Det var något helt nytt för mig. Jag vet att folk suttit inne betydligt längre än 3-4 år men det kanske du missat totalt? Tweak: Det behöver jag knappast förklara för dig. I vilket fall som helst borde svenska kurser arrangeras i mycket högre grad så att de lär sig språket. Att lära sig ett språk på jobbet ger ju ingen bra uppfattning mot invandrare från svenskarnas sida. Okka: Fick du inte svar? Inte för att det egenteligen har med ämnet att göra men bara att kolla på dommarna på akalla rånet, 2 och 5 år, vad e det för ett jävla straff, dom borde få sitta inne MINST 9-10 år, vissar ju bara hur lätt det är att sno 26 mille, när dom suttit av straffen r det ju bara att dra å¨hämta kossingen som nån sitter och gömmer sen blir man miljonär. Likadant med typ advokater å skit som begår brott dom blir avstängda eller får fortsätta vad e det för jävla inställning, pedofiler får knappast mer än 2 års fängelse MAX, finns vel enstaka fall där dom suttit längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Passiv Rasist. För gör inget åt de. Men jag har en del emot de. Eller mest typ zigenare och blattar. Sånna jävlar som bara förstör,kan inte prata svenska och snor allt de ser som t.e.x min mobil. Jag bor i Staffanstorp i alla fall och här är en del fast ligger ändå ganska nära Malmö bros på hur man ser på det. Malmö,altså finns Rosengård där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Förstår du inte det psykologiska i det hela? Eller förnekar du dess existens? Om vi ponerar att alla är oskrivna blad då man födds, så formas ens personlighet eftersom; erfarenhet, uppväxt, traumatiska minnen, upplevelser, sociala- och psykiska förhållanden etc. är vad som gör att man kanske -(som i vad vi diskuterar nu - börja med t.ex. brott. Håller du med om det? Iallafall till en viss mån? Bra, för i sådana fall så borde du iallafall ha förståelse för dem. Men det verkar du ju inte ha. Och att du snackar om "medfödd ondska" så blir jag bara sur på dig. Ursäkta, men allvarligt...varför skulle någon födas "ond"? Jag menar, duuh. Det är knappast Star Wars vi lever i eller nått.. Nej ingen föds "ond", det har du rätt i men man kan bli uppfostrad till att bli "ond" om föräldrarna är sådana. Där har vi ju ett problem i vårat samhälle och det är att vi inte kan ta hand om sådana människor som inte kan uppfostra sina barn på riktigt sätt. Jag håller med dig om det andra. Den medfödda ondskan är som sagt något som man uppfostras till och inte är medfödd som jag skrev ovan, bara för att repetera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Inte för att det egenteligen har med ämnet att göra men bara att kolla på dommarna på akalla rånet, 2 och 5 år, vad e det för ett jävla straff, dom borde få sitta inne MINST 9-10 år, vissar ju bara hur lätt det är att sno 26 mille, när dom suttit av straffen r det ju bara att dra å¨hämta kossingen som nån sitter och gömmer sen blir man miljonär. Likadant med typ advokater å skit som begår brott dom blir avstängda eller får fortsätta vad e det för jävla inställning, pedofiler får knappast mer än 2 års fängelse MAX, finns vel enstaka fall där dom suttit längre. Jag håller med om att pedofiler borde ha längre straff. Angående rånet där så borde de kanske ha uppe emot 10 år men vi får inte glömma att de inte dödade en människa (eller gjorde dem de?). Ett människoliv är ju mer värt än 26 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Nej ingen föds "ond", det har du rätt i men man kan bli uppfostrad till att bli "ond" om föräldrarna är sådana. Där har vi ju ett problem i vårat samhälle och det är att vi inte kan ta hand om sådana människor som inte kan uppfostra sina barn på riktigt sätt. Jag håller med dig om det andra. Den medfödda ondskan är som sagt något som man uppfostras till och inte är medfödd som jag skrev ovan, bara för att repetera det. ...så vad är din slutsats? Är folk fortfarande mindre värda som människor i dina ögon bara för att dom har haft det - för att uttrycka det lite enkelt - svårt i livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vote: Nej LOL Skrev endast lol och gubben för att kunna ta han till msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 ...så vad är din slutsats? Är folk fortfarande mindre värda som människor i dina ögon bara för att dom har haft det - för att uttrycka det lite enkelt - svårt i livet? Egentligen är de mindre värda enligt mig men det beror ju på vad de gjort för brott. Har de dödat någon eller flera personer är de det. Har de snott ett par skor eller något så är de inte de. Om du fattar hur jag menar, det finns tungt kriminella och så finns det de som bara gör ett brott och inte kan leva med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Egentligen är de mindre värda enligt mig men det beror ju på vad de gjort för brott. Har de dödat någon eller flera personer är de det. Har de snott ett par skor eller något så är de inte de. Om du fattar hur jag menar, det finns tungt kriminella och så finns det de som bara gör ett brott och inte kan leva med det. Ojdå, jag anar ett tänjande av åsikter. heho. Case closed! : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Nej jag har inget imot mörkhyade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Nej jag har inget imot mörkhyade. Finns fler raser än mörkhyade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceMigge Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag är ingen direkt rasist däremot tycker jag att om en invandrare från ett icke europeiskt land gör något mot en svensk ska bort från landet på direkt eller sitta hela sitt liv i fängelset. Dessutom kommer de hit och vill att vi ska anpassa oss efter deras unkna religion och vägrar göra något för samhället. Jaha men det spelar då ingen roll om en invandrare misshandlar en annan invandrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Vote: Nej, jag är inte rasist. (Inte nazist heller för den delen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jaha men det spelar då ingen roll om en invandrare misshandlar en annan invandrare? Ååh vad nödvändigt att dra upp en 6 månader gammal tråd med ett sådant tillförande inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 PEACE YA'LL Spelar ingen roll om man är svart, grå eller vit. Man ska inte goera brütt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 En gång under en gymnasielektion, diskuterade vi vad födelsemärkena (som dem flesta av oss har) på kroppen kom ifrån. Läraren svarade att det måste varit ngn slags rest sen vi var negrer en gång i tiden. Kompis till mig: "Jag vill inte vara neger!" Klasskamrat: "Är du rasist?" Kompis till mig:"Själv klart!" Jag röstade: Ja. Mest för skojs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 [Dagisfrökenröst]Låt oss nu alla stå i en ring och hålla hand och sjunga "Kumbaya", och dom som inte vill hålla invadrarnas händer kan ta och bilda sin egen ring och sjunga vad dom vill.[/Dagisfrökenröst] Nej jag är inte rasist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag röstade: Ja. Mest för skojs skull. Vad fan är det för roligt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har röstat förut. Rasist, nepp. Jag gillar inte Arabers attityd, och litar inte på dem. En egyptie lade till mig på Skype, och han var hur trevlig som helst, sen frågade han om jag kunde ge honom mitt telefon nummer. - Can I have your phone number? jag- No. - You don't trust me? jag- Not really. - But you told me that we was friends. jag- Yes, but i just don't want you to have my phone number. - But phone numbers are for friends? jag- Gotta go. *Blocked* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts