Tweak Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Tweak: Jag votade nej. Jag värde sätter inte folk pga. deras ras. Jag värdesätter efter hur dom beter sig. Och det som Saab själv sagt får han stå för. En fråga till tweak: Var bor du nånstans? Kolla profilen? Kalmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Tweak: Jag kommer stå för det jag skrivit men det jag skrev som du tog upp där är sånt som jag sammanfattade kort i den röda texten. Att det finns utlänningar som går runt och tror att de är något finns det gott om och några av dem fattar inte ens svenska eller kan ytterst lite. Därmed mitt uttalande om att de inte går att diskutera med på grund av att de inte brytt sig om att lära sig språket. Jag anser inte att man blir svensk bara för att man får svenskt medborgarskap. Varför skulle man bli det? Svensk är man först om man anpassar sig efter vårat levnadssätt och våra högtider och kan svenska bra. Inte om man kommer hit och inte kan svenskan och tänker inte anpassa sig efter hur lever och att de kallar oss rasister när vi vill fira våran nationaldag och när vi gör andra saker som är typiska för oss svenskar är ju helt fel. Kommer vi till deras länder och förstör det som de gillar och gör som så att vi blir diskriminerade när de håller på med sina högtider? Jag tycker inte att en icke ursprungligen svensk medborgare ska få vara statsminister, någon vett får det tamifan vara. Hur skulle det se ut? En person som inte passar in på hela Sveriges befolkning vore ju helt sjukt. Nu kan du ju få svara lite för mig: Börja med detta tex: "Saab, om inte du är en rasist så vet jag fan inte vad du är. Kan inte du och alla dina korkade bundsförvanter i den här tråden fatta att det inte är så att invandrare är mer brottsbenägna än någon annan." Så jag är rasist bara för att jag tycker att vi tar emot för mycket invandrare och att det är för lätt att få komma hit? Man behöver ju knappt veta vad landet heter för att få bor här. "Det beror på oss, Sverige. Det funkar ju inte, vilket vi har tydliuga bevis på, att sätta dom i nån förort med socialbidrag och totalt isolera dem från samhållet. Tro mig, det finns verkligen inte fler invandrare som vill leva på socialbidragä n det finns svenskar, men hur jävla lätt är det att få jobb eller att träffa folk att umgås med när man inte kan språket?" Varför kan de inte språket? Jo för att de inte vill lära sig det svenska språket utan de lever kvar i sitt gamla land fast med nya förutsättningar här i Sverige. Det är dem som ska ändra sig och inte vi som bor i Sverige innan de kom hit. "Jo ni påstår att dom är mindre värda, eftersom om de gör ett brott ska de slängas ut, medan svenskarna får stanna." Ska vi slänga ut folk som bara har Sverige som sitt land? Om till exempel Sven Svensson skulle göra ett brott och han är född i Sverige och han har tydliga släktband till Sverige minst 10 generationer tillbaka? Sedan om Mohamedo Moahmedo gör ett brott i Sverige med svenskt medborgarkskap men även ett utländsk (från det land han kommer ifrån i början). Denna kille har inga band med Sverige förutom att han har flytt hit. Varför kan han inte avtjäna sitt straff i sitt hemland då? "Om det levde ett fullt normalt liv skulle de ju aldrig flytta till ett annat land, eller hur?" Det där stämmer säkert rätt bra men den största delen som kommer hit är tyvärr brottslingar och de som är trevliga är tyvärr till antalet väldigt få. Som jag sa så är alla människor lika mycket värda oavsett hudfärg. Däremot är de som gör brott inte lika mycket värda som de vänliga och detta är också oavsett hudfärg. Vad jag röstade på kan du väl läsa längre bak i tråden? Men jag kan säga det igen att jag inte är rasist eftersom rasist är man först om man är emot de andra hudfärgernas överlevnad och jag är inte emot de andra hudfärgerna, däremot så anser jag att folk som gör brott har ett mindre värde än de som inte gör det och då skulle jag alltså vara rasist även mot mitt eget folkslag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 SAAB: enkel fråga. Vad gör dom mindre värda? Tror du på en medfödd ondska och läggning för brott eller? För som människa borde väl alla ha samma värde, oavsett sociala förhållanden etc., vilket jag förmodar (jag har nämligen inte läst din text) att du håller med om att brott rör sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Invandrare?: Ja. Hatar mig själv?: Nej. Och? Vad har det med den här tråden att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Tweak: Jag kommer stå för det jag skrivit men det jag skrev som du tog upp där är sånt som jag sammanfattade kort i den röda texten. Att det finns utlänningar som går runt och tror att de är något finns det gott om och några av dem fattar inte ens svenska eller kan ytterst lite. Därmed mitt uttalande om att de inte går att diskutera med på grund av att de inte brytt sig om att lära sig språket. Jag anser inte att man blir svensk bara för att man får svenskt medborgarskap. Varför skulle man bli det? Svensk är man först om man anpassar sig efter vårat levnadssätt och våra högtider och kan svenska bra. Inte om man kommer hit och inte kan svenskan och tänker inte anpassa sig efter hur lever och att de kallar oss rasister när vi vill fira våran nationaldag och när vi gör andra saker som är typiska för oss svenskar är ju helt fel. Kommer vi till deras länder och förstör det som de gillar och gör som så att vi blir diskriminerade när de håller på med sina högtider? Jag tycker inte att en icke ursprungligen svensk medborgare ska få vara statsminister, någon vett får det tamifan vara. Hur skulle det se ut? En person som inte passar in på hela Sveriges befolkning vore ju helt sjukt. Nu kan du ju få svara lite för mig: Börja med detta tex: "Saab, om inte du är en rasist så vet jag fan inte vad du är. Kan inte du och alla dina korkade bundsförvanter i den här tråden fatta att det inte är så att invandrare är mer brottsbenägna än någon annan." Så jag är rasist bara för att jag tycker att vi tar emot för mycket invandrare och att det är för lätt att få komma hit? Man behöver ju knappt veta vad landet heter för att få bor här. "Det beror på oss, Sverige. Det funkar ju inte, vilket vi har tydliuga bevis på, att sätta dom i nån förort med socialbidrag och totalt isolera dem från samhållet. Tro mig, det finns verkligen inte fler invandrare som vill leva på socialbidragä n det finns svenskar, men hur jävla lätt är det att få jobb eller att träffa folk att umgås med när man inte kan språket?" Varför kan de inte språket? Jo för att de inte vill lära sig det svenska språket utan de lever kvar i sitt gamla land fast med nya förutsättningar här i Sverige. Det är dem som ska ändra sig och inte vi som bor i Sverige innan de kom hit. "Jo ni påstår att dom är mindre värda, eftersom om de gör ett brott ska de slängas ut, medan svenskarna får stanna." Ska vi slänga ut folk som bara har Sverige som sitt land? Om till exempel Sven Svensson skulle göra ett brott och han är född i Sverige och han har tydliga släktband till Sverige minst 10 generationer tillbaka? Sedan om Mohamedo Moahmedo gör ett brott i Sverige med svenskt medborgarkskap men även ett utländsk (från det land han kommer ifrån i början). Denna kille har inga band med Sverige förutom att han har flytt hit. Varför kan han inte avtjäna sitt straff i sitt hemland då? "Om det levde ett fullt normalt liv skulle de ju aldrig flytta till ett annat land, eller hur?" Det där stämmer säkert rätt bra men den största delen som kommer hit är tyvärr brottslingar och de som är trevliga är tyvärr till antalet väldigt få. Som jag sa så är alla människor lika mycket värda oavsett hudfärg. Däremot är de som gör brott inte lika mycket värda som de vänliga och detta är också oavsett hudfärg. Vad jag röstade på kan du väl läsa längre bak i tråden? Men jag kan säga det igen att jag inte är rasist eftersom rasist är man först om man är emot de andra hudfärgernas överlevnad och jag är inte emot de andra hudfärgerna, däremot så anser jag att folk som gör brott har ett mindre värde än de som inte gör det och då skulle jag alltså vara rasist även mot mitt eget folkslag då? Oh jävlar du Allt det där orkar jag knappast svara på, läste igenom det och fick nog en rätt hyfsad uppfattning. Det jag menade var bara att man kunde märkta en väldigt stor förändring på dina inlägg genom tråden, kanske för att du inte orkade bråka eller något? Att den största delen av dem som kommer skulle vara brottslingar är ju bara löjligt, det kommer kanppast hit som brottslingar, dock kan det bli brottslingar här Och där kan vi, tycker jag, ta på oss ett litet ansvar. Eller vi och vi, de som styr Sverige. De som kommer hit har problem, och jag tycker vi kan bli mycket bättre på att hjälpa dem. Att de inte skulle vilja lära sig språket är också fel, det är klart de vill lära sig språket. Men hur och var lär man sig språket? Genom att gå nån kurs, javisst, men också genom att prata med svenskar. Och hur lätt är det när man inte får nåt jobb, och sätts i nåt betong-ghetto med andra invandrare? Varje stad har sina invandrartäta områden, här i Kalmar har vi Norrliden där det typ är 90% invandrare, Och jag kan lova dig, många av dom har kallat mig svenne och varit allmänt jävliga, min kompis blev t.ex nerslagen av ett gäng på 15 kurder. Men inte fan vill jag skicka ut dem ur Sverige för det, jag skulle vilja att de skulle fått bättre hjälp. Vi i Sverige har det jävligt bra, så varför kan vi inte försöka göra så att de andra som bor här också får det? Det här med Sven Svenson och Mohammad Mahmod eller vad han hette, så ja, jag skiter i vem av dom man släönger ut. Båpda har samma värde. Jag tycker inte man ska "slänga ut" någon hur som helst, låt alla stanna. Hjälp folk med problem, hata dem inte. Som avslutning, hur gammal är du? Edit: Såg att du var 89:a, 2 år äldre än mig då. Trodde du var äldre än så, men det var väl tur att det inte var så. Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon, men skriv inte för mycket nu bara, blir så mycket att ta ikapp imorgon då Redigerad 21 januari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 SAAB: "Svensk är man först om man anpassar sig efter vårat levnadssätt och våra högtider och kan svenska bra. Inte om man kommer hit och inte kan svenskan" Nej, svensk är man om man har svensk medborgarskap. Man kan inte va lite svensk, alla svenskar är svenskar. -- "Jag tycker inte att en icke ursprungligen svensk medborgare ska få vara statsminister, någon vett får det tamifan vara. Hur skulle det se ut? En person som inte passar in på hela Sveriges befolkning vore ju helt sjukt" Om en bra politiker blir statsminister så spelar det väl ingen roll i vilket land han är född i!?! Vem bryr sig, huvudsaken är att han gör sitt jobb bra. Tycker inte att Göran passar in på hela Sverige. -- "Man behöver ju knappt veta vad landet heter för att få bor här" Såg du på nyheterna för ett tag sedan om kvinnan som ville komma på sin sons begravning i Sverige? Sjukt, och hon ville bara besöka Sverige. Bra att det sattes lite press så hon fick komma tillslut. -- "den största delen som kommer hit är tyvärr brottslingar och de som är trevliga är tyvärr till antalet väldigt få" Du vet inte vad du pratar om. Klart att inte de flesta som kommer till Sverige är brottslingar. De flesta människor som finns är trevliga, det verkar som du har haft otur och träffat de mindre trevliga, eller så är du så trångsynt och inte ger en person med utlänskt uteseende chansen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ja, jag är rasist, jag springer och sparkar på alla som inte kommer från samma land som jag, det är ju så man ska göra?!! Patriot liksom!! LOL!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Oh jävlar du Allt det där orkar jag knappast svara på, läste igenom det och fick nog en rätt hyfsad uppfattning. Det jag menade var bara att man kunde märkta en väldigt stor förändring på dina inlägg genom tråden, kanske för att du inte orkade bråka eller något? Att den största delen av dem som kommer skulle vara brottslingar är ju bara löjligt, det kommer kanppast hit som brottslingar, dock kan det bli brottslingar här Och där kan vi, tycker jag, ta på oss ett litet ansvar. Eller vi och vi, de som styr Sverige. De som kommer hit har problem, och jag tycker vi kan bli mycket bättre på att hjälpa dem. Att de inte skulle vilja lära sig språket är också fel, det är klart de vill lära sig språket. Men hur och var lär man sig språket? Genom att gå nån kurs, javisst, men också genom att prata med svenskar. Och hur lätt är det när man inte får nåt jobb, och sätts i nåt betong-ghetto med andra invandrare? Varje stad har sina invandrartäta områden, här i Kalmar har vi Norrliden där det typ är 90% invandrare, Och jag kan lova dig, många av dom har kallat mig svenne och varit allmänt jävliga, min kompis blev t.ex nerslagen av ett gäng på 15 kurder. Men inte fan vill jag skicka ut dem ur Sverige för det, jag skulle vilja att de skulle fått bättre hjälp. Vi i Sverige har det jävligt bra, så varför kan vi inte försöka göra så att de andra som bor här också får det? Det här med Sven Svenson och Mohammad Mahmod eller vad han hette, så ja, jag skiter i vem av dom man släönger ut. Båpda har samma värde. Jag tycker inte man ska "slänga ut" någon hur som helst, låt alla stanna. Hjälp folk med problem, hata dem inte. Som avslutning, hur gammal är du? Edit: Såg att du var 89:a, 2 år äldre än mig då. Trodde du var äldre än så, men det var väl tur att det inte var så. Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon, men skriv inte för mycket nu bara, blir så mycket att ta ikapp imorgon då Lära sig språket hos arbetsgivaren är ju helt galet. Då kan ju inte de andra samarbeta med den personen eftersom den personen har lite svårigheter med språket. Hur bra är det då? L_Voll: Jag har väl tyvärr bara upplevt de jobbiga då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jävla skit snack att säga att dom flesta invandrare är kriminella och få e trevliga Knappast konstigt att vissa invandrare blir kriminella, dom kommer knappast hit med tanken på att förstöra och snylta så mycket som möjligt. Här i Stockholm har vel alla politiker ungefär samma uppfattning, vi placerar alla invandrare i samma område så blir det nog inga probelm, vilket är en ganska kass början. Rinkeby, Tensta, Akalla, Rissne och Märsta är väl dom mest invandrar täta ställena runt Stockholm. Dom får knappast nån hjälp från arbetsförmedlingarna som placerar dom på skitjobb som städning, taxi chaufför, kebab resturang, eller pizzeria. Många av dom som flyttar hit är väldigt välutbildade läkare, advokater, jurister å liknande, dessutom blir man diskiminerad bara för att man heter t,ex Abdula, inte konstigt att man får en kass syn på samhället efter ett tag om ingen är villig att hjälpa till med nånting. Arbetsförmedlarna är svin för det mesta och rensar ut all ansökningar där personen har ett utländkst namn, utan att ens träffa den personen och se efter lite mer utan dom går för det mesta på sjävla namnet. Dom flesta invandrare kommer till Sverige med jävligt traumatiska upplevelser, då e det fan våran skyldighet att hjälpa dom och inte hålla på att diskiminera och komme med en massa kassa argument varför dom inte ska få jobba på ett visst ställe eller bo var dom vill. Dessutom är Anna Lindh ex rätt kasst eftersom han som mördade henne vill bli utvisad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Angående deras utbildningar så är det olika i Sverige och i tex Irak. En välutbildad där måste inte vara välutbildad här och det finns vissa krav att man måste ha genomgått någon slags kurs i Sverige har jag fattat det som. Fråga mig inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Angående deras utbildningar så är det olika i Sverige och i tex Irak. En välutbildad där måste inte vara välutbildad här och det finns vissa krav att man måste ha genomgått någon slags kurs i Sverige har jag fattat det som. Fråga mig inte varför. Yo, SAAB, check my post. Några steg upp. Där ja! Titta uppåt! Svara. Duuh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Om vi alla vore färgblinda så skulle ingen diskrimineras för hudfärgens skull. Men rasismen finns där ändå eftersom det är ras det handlar om här i Sverige/Europa, inte färg. Det var en jävligt dum idé att indela människor i olika raser, det blir ju bara problem. Och olika religioner gör ju inte saken lättare. Vi borde all bli vänner istället för att bråka och tjafsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Lära sig språket hos arbetsgivaren är ju helt galet. Då kan ju inte de andra samarbeta med den personen eftersom den personen har lite svårigheter med språket. Hur bra är det då? L_Voll: Jag har väl tyvärr bara upplevt de jobbiga då. Varför svarade du bara på så lite av hela posten? I alla fall, hur tycker du att de ska lära sig språket? Invandrarbarnen lär sig ofta språket mycket bättre än sina föräldrar, pga att det går i skolan och får prata svenska. Det bästa sättet att lära sig språk är utan tvekan att få prata det, och höra det. Och hur lätt är det när man sitter ute i en förort tillsammans med massa andra invandrare som inte heller kan språket. Och det är där jag menar att vi har gjort fel, varöfr har vi satt alla invandrare på samma ställe? Det är då det blir blattar mot svennar, det blir en vi mot dom-känsla. Man kunde placerat ut dem på olika ställen, så de kunde bo bland svenskar och prata och umgås med dem. Och angående jobbiga utlänningar, jag har träffat fler otrevliga än trevliga invandrare, men som sagt, inte börjar jag se ner på hela deras folkslag för det. Därför vågar jag nog påstå att du är väldigt trångsynt SAAB. Förresten så kan man bli exakt lika bra utbildad i något arabland som i Sverige. Och så som du fattat allting, och det d berättade hur du hade fattat det, har du fattat fel. Det är skitsnack. Bra skrivet sebbe68 och L_voll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag är ingen direkt rasist däremot tycker jag att om en invandrare från ett icke europeiskt land gör något mot en svensk ska bort från landet på direkt eller sitta hela sitt liv i fängelset. Dessutom kommer de hit och vill att vi ska anpassa oss efter deras unkna religion och vägrar göra något för samhället. Jo du är en rasist och en nazist dessutom, du har fördomar mot alla som inte kommer från Sverige eller är Svenskar, räknar du förresten Norrmän och danskar som invadrare eller? Tyvärr så har vi inte livsttid i Sverige och varför ska invandrare förtjäna det när Svenskar idag får högst 3-4 år i fängelse, så jävla kass syn på rättsväsendet. Det där kassa argumentet om att deras religion är sunken, unken eller sjuk e ju bara så jävla kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Har blivit nersparkad av 3 st invandrare för att jag vann över dem på fotboll, så ja, jag är rasist. iaf mot dem. Kebab och Pizza är gott, så inte mot alla. Men mot dem. Woho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Jo du är en rasist och en nazist dessutom, du har fördomar mot alla som inte kommer från Sverige eller är Svenskar, räknar du förresten Norrmän och danskar som invadrare eller? Tyvärr så har vi inte livsttid i Sverige och varför ska invandrare förtjäna det när Svenskar idag får högst 3-4 år i fängelse, så jävla kass syn på rättsväsendet. Det där kassa argumentet om att deras religion är sunken, unken eller sjuk e ju bara så jävla kasst Nazist och rasist? Du vet inte vad du pratar om pojk. Det är ett tungt ord att kalla någon nazist och framförallt ljuga om det. Är man nazist är man ännu värre och är emot all invandring och vill verkligen utrota alla andra hudfärger och folk som inte är som en själv. Men visst, jag är väl nazist nu då helt plötsligt. Rasist är jag däremot inte eftersom jag har inget emot den svarta rasen men har däremot emot folk som gör brott och hur många gånger ska jag behöva säga att det gäller både vita och svarta? Hur många år tar det för er att fatta? Jag är lika lite nazist som dig. Så man kan bara sitta inne 3-4 år i Sverige? Det var något helt nytt för mig. Jag vet att folk suttit inne betydligt längre än 3-4 år men det kanske du missat totalt? Tweak: Det behöver jag knappast förklara för dig. I vilket fall som helst borde svenska kurser arrangeras i mycket högre grad så att de lär sig språket. Att lära sig ett språk på jobbet ger ju ingen bra uppfattning mot invandrare från svenskarnas sida. Okka: Fick du inte svar? Redigerad 22 januari, 2006 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 SAAB: enkel fråga. Vad gör dom mindre värda? Tror du på en medfödd ondska och läggning för brott eller? För som människa borde väl alla ha samma värde, oavsett sociala förhållanden etc., vilket jag förmodar (jag har nämligen inte läst din text) att du håller med om att brott rör sig om. Hitta din fråga, missade den. Inget gör dom mindre värda, bara dom som begått brott och det gället för 1000:e gången både svensk och invandrare. I vissa fall tror jag på en medfödd ondska ja, då båda föräldrarna är tungt kriminella lär det vara ruskigt svårt att inte bli det men är man uppfödd med två "vettiga" föräldrar och blir kriminell så är det inte medfött. Alla har samma värde så fort de sköter sitt egna och inte ger sig på andra och utsätter andra för brott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hitta din fråga, missade den. Inget gör dom mindre värda, bara dom som begått brott och det gället för 1000:e gången både svensk och invandrare. I vissa fall tror jag på en medfödd ondska ja, då båda föräldrarna är tungt kriminella lär det vara ruskigt svårt att inte bli det men är man uppfödd med två "vettiga" föräldrar och blir kriminell så är det inte medfött. Alla har samma värde så fort de sköter sitt egna och inte ger sig på andra och utsätter andra för brott. Förstår du inte det psykologiska i det hela? Eller förnekar du dess existens? Om vi ponerar att alla är oskrivna blad då man födds, så formas ens personlighet eftersom; erfarenhet, uppväxt, traumatiska minnen, upplevelser, sociala- och psykiska förhållanden etc. är vad som gör att man kanske -(som i vad vi diskuterar nu - börja med t.ex. brott. Håller du med om det? Iallafall till en viss mån? Bra, för i sådana fall så borde du iallafall ha förståelse för dem. Men det verkar du ju inte ha. Och att du snackar om "medfödd ondska" så blir jag bara sur på dig. Ursäkta, men allvarligt...varför skulle någon födas "ond"? Jag menar, duuh. Det är knappast Star Wars vi lever i eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det finns en sak som jag blir så jävla förbannad över och det är att invandrare kommer hit till Sverige och kallar alla svenskar rasister för att man har en svensk flagga och sen säger dom att det är rasistiskt att sjunga svenska national sången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jo du är en rasist och en nazist dessutom, du har fördomar mot alla som inte kommer från Sverige eller är Svenskar, räknar du förresten Norrmän och danskar som invadrare eller? Tyvärr så har vi inte livsttid i Sverige och varför ska invandrare förtjäna det när Svenskar idag får högst 3-4 år i fängelse, så jävla kass syn på rättsväsendet. Det där kassa argumentet om att deras religion är sunken, unken eller sjuk e ju bara så jävla kasst Du kan inte äns skillnaden på nazist och rasist. Jag blir så jävla arg när alla som älskar invandrare kallar folk som e rasister för NAZISTER. Lär er skillnaden. Flera invandrare på min skola har fårgat mig om jag e rasist. Sen så förklarar jag vad rasist e. Bara för att jag vill stoppa invandring e jag ingen rasist. Då säger dem. Men Nazist då. Jag frågar, vet du äns va det e. ÖÖ nej. Många uttalar sig utan att veta vad det e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts