daivd Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nu har jag lästa alla tips som finns här och testat hur många gånger som helst.. jag ger upp nu.. finns det nån vänlig själ som skjulle vilja göra uppdraget till mig.. hade varit jävligt tacksam..GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Du hade inte tänkt att berätta vilket uppdrag det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daivd Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nu har jag lästa alla tips som finns här och testat hur många gånger som helst.. jag ger upp nu.. finns det nån vänlig själ som skjulle vilja göra uppdraget till mig.. hade varit jävligt tacksam.. oj.. jo det är det nrä man skall köra ombord på ett flygplan med motorcykeln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag gjorde det åt dig... men det är inte svårt att komma på planet. Du kan öka en del i fart förresten om du tappar på pil framåt... du vet. Jag missade plankan som ledde in 2 gånger i planet, men hann ändå åka på. Jaja, jag gjorde det åt dig i alla fall. Utlöste fallskärmen direkt när jag hoppat ur planet. Tog lite tid att komma ner. Men vilken utsikt med 10x draw distance. Kunde se LS, SF, Badlands, LV o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daivd Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag gjorde det åt dig... men det är inte svårt att komma på planet. Du kan öka en del i fart förresten om du tappar på pil framåt... du vet. Jag missade plankan som ledde in 2 gånger i planet, men hann ändå åka på. Jaja, jag gjorde det åt dig i alla fall. Utlöste fallskärmen direkt när jag hoppat ur planet. Tog lite tid att komma ner. Men vilken utsikt med 10x draw distance. Kunde se LS, SF, Badlands, LV o.s.v. Jag tackar ödmjukast... det var mkt snällt av dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Tänk på topictiteln till nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag gjorde det åt dig... men det är inte svårt att komma på planet. Du kan öka en del i fart förresten om du tappar på pil framåt... du vet. Jag missade plankan som ledde in 2 gånger i planet, men hann ändå åka på. Jaja, jag gjorde det åt dig i alla fall. Utlöste fallskärmen direkt när jag hoppat ur planet. Tog lite tid att komma ner. Men vilken utsikt med 10x draw distance. Kunde se LS, SF, Badlands, LV o.s.v. Off-topic men kan du inte posta en screenie? Snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts