Random Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Lagt uppp min och min kompis LEGO-film! Den är animerad i LEGO etc. och är en skräck/komedi film. Titel: The Pyramid Handling: Två Upptäcktsresande och en kameraman är på väg till Egypten för att forska i gamla pyramider. Dessvärre kraschar planet, och nu börjar jakten på hjälp. De hittar till en gammal pyramid. Dom beslutar sig för att gå in, och där väcker dom något som dom inte trodde var möjligt. Copyright © Fangoria Films. LADDA NED EDIT: Officiell hemsida Redigerad 21 januari, 2006 av Random Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Laddar ner för fulla muggar. Ingen aning om vad detta ska föreställa, men det blir säkert trevligt. Ho- hum. Har ni någon officiell hemsida? *Le Edith* Tja, vad ska man säga? Somliga har för mycket fritid. Heho. Nej, men det var fint gjort. Men handlingen skedde för snabbt, man hann inte med. Och att ni gjorde ljudeffekterna själva fick mig att kasta upp kvällsmaten. Redigerad 20 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jävligt bra animationer men er engelska suger! Istället för att ni skjuter hitta ett pistol skott. Annars var filmen jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pannfisken Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Haha! Bra på sitt sätt. Otroligt dåliga röster gör den skitkul! Får lust att lägga upp mina gamla lego-klassiker nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Laddar ner för fulla muggar. Ingen aning om vad detta ska föreställa, men det blir säkert trevligt. Ho- hum. Har ni någon officiell hemsida? *Le Edith* Tja, vad ska man säga? Somliga har för mycket fritid. Heho. Nej, men det var fint gjort. Men handlingen skedde för snabbt, man hann inte med. Och att ni gjorde ljudeffekterna själva fick mig att kasta upp kvällsmaten. L'Edith... Och Edith är ett namn så det funkar ändå inte så bra . Anyway, jag laddar ner den.. Jag såg en av mina kompisars legofilm.. Den var intresant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Den var stor. Hatar stora filer. Just därför tänker jag inte ladda ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Helt OK film BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 L'Edith... Och Edith är ett namn så det funkar ändå inte så bra . Anyway, jag laddar ner den.. Jag såg en av mina kompisars legofilm.. Den var intresant. Oof, där fick du mig. L'Edith skareva. Saga är också ett namn, men ändå kan man berätta henne. Nu är jag rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Hm..dålig engelska? det var lite tanken både jag och min kmpis har MVG i engelska såe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Tyckte den va ganska kul, framför allt ljudeffekterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Kung haha, Det va jävligt kul, jag vet inte om det är morgonhumorn men iaf mer sånt ! Random har du msn så send me PM, har massa pistolljud o sånt som jag kan skicka då ! O kanske nå mer bra ljud o skicka också ! EDIT: tittade upp o såg msn knappen ! *addar* Redigerad 21 januari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Hm..dålig engelska? det var lite tanken både jag och min kmpis har MVG i engelska såe... LoL! Har ni MVG i engelska och låter som ni inte ens har G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 LoL! Har ni MVG i engelska och låter som ni inte ens har G. Han säger ju att de gör det med flit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Han säger ju att de gör det med flit. Låter inte som de gör det med flit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Låter inte som de gör det med flit. Kanske inte, men han säger att de gör det med flit, då gör de förmodligen det med flit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Kanske inte, men han säger att de gör det med flit, då gör de förmodligen det med flit. Inte så säkert, dom kanske vill att det ska låta dumt/korkat ! skulle jag föra en sån film så skulle jag också göra det ! EDIT: Man ser det bara på filmens namn(The Pyramid !) att det är så ! Redigerad 21 januari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Låter inte som de gör det med flit. Okej då, tro vad du vill, men asså det ska låta lite knäppt, lite "IG i Engelska" typ...Vi håller på med en ny film, en uppföljare. Den ska vara med i en festival så den kommer bli mycket mycket bättre och mycket mer välgjord...vi har t.o.m. fixar egen studio nu också ...men vi bättrar på språket till nästa rulle då, om det sågs som ett störande moment.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Okej då, tro vad du vill, men asså det ska låta lite knäppt, lite "IG i Engelska" typ...Vi håller på med en ny film, en uppföljare. Den ska vara med i en festival så den kommer bli mycket mycket bättre och mycket mer välgjord...vi har t.o.m. fixar egen studio nu också ...men vi bättrar på språket till nästa rulle då, om det sågs som ett störande moment.. Ok, och jag ser framemot nästa film. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Tack, hoppas fler tankar den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts