Curly Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Jo, men jag tycker att Firefox é så.. Vad ska man säga, ihoptryckt. Man ser mer av webbläsaren än det man é inne på. Något som stör mig. Jomen visst. Förresten, hur surfar du med explorer? Redigerad 22 januari, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) [O][T],Jan 22 2006, 12:30] Och varför byter Du inte utseende då? Jag menar det finns ju typ bara tusentals olika teman att ladda hem. Samma gäller för pKz BOT Nej, FF är bara fult. Säker det finns snygga teman. Men IE tycker jag duger fint. Redigerad 22 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jomen visst. Förresten, hur surfar du med explorer? Säg vad du har för tema till FF plxkthxbye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag använder Opera för att det är snabbt, snyggt och för den användbara listen med bokmärken, spel, anteckningar, etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Kör med FireFox nu (grupptryck kallas det!). Vart kan man ladda ned teman och hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Kör med FireFox nu (grupptryck kallas det!). Vart kan man ladda ned teman och hur gör man? Såhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Oh tack Wiee, du snackar med okka, lyssnar på Dire Straits och har en bild på Frank Zappa. Du é en riktig man du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts