Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Har precis låtit min dator genomgå en vårstädning i förskott och hade tänkt installera en webbläsare som jag förhoppningsvis ska använda ett bra tag framöver. Just nu har jag FireFox installerat. Någon som é haj på detta och vet vilken webbläsare som fungerar bäst? Jag gillar Opera, körde med det för ett tag sedan. Planererat att tanka ner det igen. Tack på förhand. Redigerad 19 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Äldräven överasskar i-net. Firefox ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Äldräven överasskar i-net. Firefox ftw. Jo, men jag tycker att Firefox é så.. Vad ska man säga, ihoptryckt. Man ser mer av webbläsaren än det man é inne på. Något som stör mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Man ser mer av webbläsaren än det man é inne på. Något som stör mig. Skojar Du eller? Då måste Du köra med bra konstiga inställningar Och detta har ju inget att göra med varken musik, film eller grafik. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Kör Opera. och BTW, IE är snabbare än FF - men jag använder hellre FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Kör Opera. och BTW, IE är snabbare än FF - men jag använder hellre FF. Skojar du? Firefox är ju hundra gånger snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jo, men jag tycker att Firefox é så.. Vad ska man säga, ihoptryckt. Man ser mer av webbläsaren än det man é inne på. Något som stör mig. Ihoptryckt? Du vet att man kan ladda ned nya teman va? Själv kör jag med Littlefox, och det tar verkligen inte upp mycket utrymme. http://img18.imageshack.us/img18/1834/lolzorz4hm.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Välj det du själv gillar. Så enkelt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag tycker i alla fall att firefox är bäst. Men välj vad du själv tycker är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 FF, skulle aldrig kunna tänka mig att gå tillbaka till IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Använder både FF och Opera. Opera starta snabbare + mina favorit-favoriter ligger i en toolbar så jag tycker det är bättre just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag använder FF, det funkar bra tycker jag. Jag skulle inte kunna tänka mig att gå tillbaka till IE mest fär att jag vant mig vid FF. Det känns... Konstigt. Men i skolan funkar det vilket är lite konstigt. Aja, skitsamma. FF fo' teh win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Mitt firefox är helt underbart (se bild). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Firefox! Varför? Jo flikar i IE nåste man ju öppna nya fönster... det ör ju jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Äsch.. Det tar en cirka 100 år för Opera att starta men annars é det okej, jag använder Explorer just nu, det funkar. Firefox har väl inte flikar? + Att jag hatar FF's nedladdningsskit. (Jag kunde inte finna något bättre ord) Redigerad 22 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Gillar inte FF utseende. Påminer en om nåt program från 95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Äsch.. Det tar en cirka 100 år för Opera att starta men annars é det okej, jag använder Explorer just nu, det funkar. Firefox har väl inte flikar? + Att jag hatar FF's nedladdningsskit. (Jag kunde inte finna något bättre ord) Då kryssar du in att välja var filen ska läggas vid varje nedladdning så slipper du det problemet. Och ja, Firefox har flikar, mest användbara funktionen när man surfar på forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 IE FÖR VINSTEN. FF är fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Gillar inte FF utseende. Påminer en om nåt program från 95 Och varför byter Du inte utseende då? Jag menar det finns ju typ bara tusentals olika teman att ladda hem. Samma gäller för pKz BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Äsch.. Det tar en cirka 100 år för Opera att starta men annars é det okej, jag använder Explorer just nu, det funkar. Firefox har väl inte flikar? + Att jag hatar FF's nedladdningsskit. (Jag kunde inte finna något bättre ord) Vadå gillar inte FFs nedladdningsskit? det är ju lika lätt/ser lika ut som IE.. iaf för mig, du kanske krångla till nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts