Reve Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Detta tidiga screenshot när Ballas knuffar bilen och grejer trodde ja va bortaget men nu precis när ja skulle åka till Pleasure Domes Club och döda Jizzy så kom SF Rifa och börja hålla på så. Har det hänt er nån gång? Lägger upp en film snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Vad gör de? Knuffar de omkull bilen eller knuffar de bara på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Det har jag faktiskt aldrig varit med om. Har bara sett att om man parkerar bilen nära trottoaren ställer sig fotgängare och lutar sej emot den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Vad gör de? Knuffar de omkull bilen eller knuffar de bara på den? Filmen var fel format ska fixa det. Dom ställer sig och knuffar,sparkar och "buffar". Nu funkar det nog. Nej vilka filer går att uploada på gtasajten och hur fixar man det formatet? Redigerad 19 januari, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Det hände mig med ballas en gång faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag ser ingen bild/länk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag ser ingen bild/länk... Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Det hände mig med ballas en gång faktist Ok har du nån film för min gick sönder Det är riktigt läskigt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ok har du nån film för min gick sönder Det är riktigt läskigt tycker jag. Nej jag har ingen film för jag kör på PS2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nej jag har ingen film för jag kör på PS2.. Jaha ok va gjorde du när det hände? Jag startade uppdraget Ice Cold Killa och snodde en bil vid Garaget och då kom snubbarna från ingenstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jaha ok va gjorde du när det hände? Jag startade uppdraget Ice Cold Killa och snodde en bil vid Garaget och då kom snubbarna från ingenstans. Jag tror det var på reuniting the families, när ballas kommer o skuffar på bilen, vet inte om det var ballas som tillhörde uppdraget eller om det var civilla ballas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag tror det var på reuniting the families, när ballas kommer o skuffar på bilen, vet inte om det var ballas som tillhörde uppdraget eller om det var civilla ballas Finns inga Ballas i uppdraget Reuniting the families bara Farbror Blå och Gröngölingarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Finns inga Ballas i uppdraget Reuniting the families bara Farbror Blå och Gröngölingarna. Då var civila Ballas, dem sprang iaf fram o sparkade o knuffade på bilen edit: Jefferson Motel är Ballas turf från början, dem kom antagligen där ifrån Redigerad 24 januari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Då var civila Ballas, dem sprang iaf fram o sparkade o knuffade på bilen edit: Jefferson Motel är Ballas turf från början, dem kom antagligen där ifrån Är inte alla peds borta under det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Är inte alla peds borta under det uppdraget? Ja inte vet jag men det var iaf några ballas där, kanske inte var reuniting the famlies, men jag har för mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts