Jacker Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Mycket från USA- sidan, men defentivt värt att ta en titt på. Vissa bilder är rysligt snygga. Vissa bilder kan vara stötande! >> 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Wie, det laddar ju i evigheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Mycket från USA- sidan, men defentivt värt att ta en titt på. Vissa bilder är rysligt snygga. Vissa bilder kan vara stötande! >> 2005 Min farsa visade mig denna sida, går ju inte kopiera bilderna som bg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Mycket från USA- sidan, men defentivt värt att ta en titt på. Vissa bilder är rysligt snygga. Vissa bilder kan vara stötande! >> 2005 Orkade bara kolla på tio bilder eftersom den laddade så fruktansvärt långsamt, men visst det var helt fantastiskt fina bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Märkte ingen jättelång laddningstid, typ 10 sek, men bilderna var väl okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Märkte ingen jättelång laddningstid, typ 10 sek, men bilderna var väl okej. Det är för lång, hade ju varit mycket mer tillfredställande om man kunde klicka vidare själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Det är för lång, hade ju varit mycket mer tillfredställande om man kunde klicka vidare själv. Bara så du vet så kan man det. Bara dra i den där scrollgrejen^_^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Intressant alltihopa. Mycket vackra bilder som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Det är för lång, hade ju varit mycket mer tillfredställande om man kunde klicka vidare själv. Det kan man, bocka ur auto play bara så kan du välja bild själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Bara så du vet så kan man det. Bara dra i den där scrollgrejen^_^. Ah danke =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Fett med softa bilder. speciellt den med munkarna vid "vattenfallet" elr vad man ska kalla det. Redigerad 20 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Mycket från USA- sidan, men defentivt värt att ta en titt på. Vissa bilder är rysligt snygga. Vissa bilder kan vara stötande! >> 2005 Snygga bilder. Men såg inget som va direkt stötande. Ex på stöntande bild: En man som landat på marken efter att ha hoppat från WTC. Nästan längst ner på * Denna * sida finns ett sådant exempel. Bör väl VARNA känsliga för den bilden. Se den på egen risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Snygga bilder. Men såg inget som va direkt stötande. Ex på stöntande bild: En man som landat på marken efter att ha hoppat från WTC. Nästan längst ner på * Denna * sida finns ett sådant exempel. Bör väl VARNA känsliga för den bilden. Se den på egen risk. Bleeh... Visst är det hemskt, men jag fnissar faktiskt åt ett par bilder. ... Fasiken. Jag får ta ett allvarligt snack med mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Fanns en del riktigt snygga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Bleeh... Visst är det hemskt, men jag fnissar faktiskt åt ett par bilder. ... Fasiken. Jag får ta ett allvarligt snack med mig själv. WTC var ju 2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 WTC var ju 2001 Har jag sagt något annat? Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Snygga bilder. Men såg inget som va direkt stötande. Ex på stöntande bild: En man som landat på marken efter att ha hoppat från WTC. Nästan längst ner på * Denna * sida finns ett sådant exempel. Bör väl VARNA känsliga för den bilden. Se den på egen risk. Ser ju ut som en krossad tomat, vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ja visst gör det. Påminner lite om bilderna på John Fitzgerald Kennedy, och Dylan Bennet Klebold. Fast på andra kroppsdelar då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Jag som är fotograf på fritiden måste säga: Shit vilka gryma bilder, som förmedlar känsla, bildkvalitet, fantastiska motiv... ALLT! :'( Redigerad 21 januari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts