RavenE Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Som titeln lyder... Press me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Som titeln lyder... Press me Officiella Jag söker/låt/namn/band/whatever-tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Summer of -69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Officiella Jag söker/låt/namn/band/whatever-tråden? Men sorry då... @P-C: Tack Edit: Vad är vad i namnet? Heter låten Summer Of, eller är det namnet på gruppen? Redigerad 19 januari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Men sorry då... @P-C: Tack Edit: Vad är vad i namnet? Heter låten Summer Of, eller är det namnet på gruppen? Bryan Adams - Summer of -69 Fast det där är inte Bryan Adams, sök typ på Britney Spears. ^^ Redigerad 19 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Det är låten heter Summer of 69! Edit: Pkz var lite snabbare Redigerad 19 januari, 2006 av AntiClimax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 MXPX - Summer Of 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 MEN FÖR FAAAAN JAG SKREV JU I ANDRA POSTEN VAD FAAAN LÅTEN HETER TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 MEN FÖR FAAAAN JAG SKREV JU I ANDRA POSTEN VAD FAAAN LÅTEN HETER TACK MEN BRIAN ADAMS LÅTER INTE SÅDÄR, DET DÄR VAR EN LÅT DÄR BLONDA TJEJER LIGGER OCH STRULAR MED FULA KILLAR SOM BARA HAR PENGAR. tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts