SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Fixar du så man kan ha fler än sju bokstäver i användarnamnet kan jag prova bli medlem. Nu kan man ha 12st bokstäver eller siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Klart man joinar hos dig SlewME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 YAAy reggar på en gång! stödjer beffo på all håll o kanter...nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Cred till m0rfin som spammande ner hela sidan för att han inte gillar mig. Han utnyttjade en bugg och då blockade jag han från att posta och sedan registerade han sig med samma ip vilket gjorde att jag fick reda på att det var han. Vilket misstag. Btw, vad för fler funktioner önskas? Redigerad 20 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 .autoinloggning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nu kan man ha 12st bokstäver eller siffror. Bra. då blir jag medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Bra. då blir jag medlem. Kalas.. Lämna gärna en kommentar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Sök rutan skulle kunna vara mer diskret så att säga.. Det blir lätt att man tittar på den väldigt mycket. Eftersom att jag läst igenom alla böcker nu så skulle jag kunna hjälpa till med designen om du vill men har du någon annan som du tycker känns säkrare så ta honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Sök rutan skulle kunna vara mer diskret så att säga.. Det blir lätt att man tittar på den väldigt mycket. Eftersom att jag läst igenom alla böcker nu så skulle jag kunna hjälpa till med designen om du vill men har du någon annan som du tycker känns säkrare så ta honom. Tjena.. Vart ska jag placera den då? Hade siana på tråden förut men jag vet inte vad som hände. Avvaktar ett tag. Tack för erbjudandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Slewme: Jag kan inte logga in igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Slewme: Jag kan inte logga in igen! Användarnamnet och lösenordet är "Case sensive" . Vill du ha dina uppgifter skickade över PM? I så fall, vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Användarnamnet och lösenordet är "Case sensive" . Vill du ha dina uppgifter skickade över PM? I så fall, vad heter du? Ja, tack min email är jocke_04@msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Tjena.. Vart ska jag placera den då? Hade siana på tråden förut men jag vet inte vad som hände. Avvaktar ett tag. Tack för erbjudandet Den kan visserligen ligga kvar där den är bara det att istället för att den är vit så kan man ändra till en lite mörkare färg än bakgrunden för att den fortfarande ska vara synlig men inte st ut så mycket. (inte godkänt inlägg av svenskalärarn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Den kan visserligen ligga kvar där den är bara det att istället för att den är vit så kan man ändra till en lite mörkare färg än bakgrunden för att den fortfarande ska vara synlig men inte st ut så mycket. (inte godkänt inlägg av svenskalärarn). Ska se vad jag kan göra. @Ceone, Du har epost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Kalas.. Lämna gärna en kommentar också Jag tyckte inte det var några fel alls. Gillade designen. själv störs jag inte av sökfunktionen, den ser bra ut där den finns. En sak jag upptäckt bara, när jag provade att söka på Cremling så såg det ut som på bilden. Har sett att det ser ut så överallt där det finns "länkar". Det jag skulle vilja är att "länkar" blir i en annan färg eller liknande, så man ser att det är en "länk" och inte bara text. Hoppas jag förklarat någorlunda förståeligt. Redigerad 20 januari, 2006 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag tyckte inte det var några fel alls. Gillade designen. själv störs jag inte av sökfunktionen, den ser bra ut där den finns. En sak jag upptäckt bara, när jag provade att söka på Cremling så såg det ut som på bilden. Har sett att det ser ut så överallt där det finns "länkar". Det jag skulle vilja är att "länkar" blir i en annan färg eller liknande, så man ser att det är en "länk" och inte bara text. Hoppas jag förklarat någorlunda förståeligt. Förstår.. Men varför har du så onödigt stor text? Kan fixa så att länkarna blir en annan färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 SlewMe, jag är ju 15 år, kan jag inte regga mig då eftersom att det ska vara över 15, eller är det bara en rekomendation ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 SlewMe, jag är ju 15 år, kan jag inte regga mig då eftersom att det ska vara över 15, eller är det bara en rekomendation ? Bortse från den reglen i betan. Alla är välkomna att registera sig i betan. Btw, bra att du läser reglerna Såg att KalleR också gjorde det. Måste vara instinktivt. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Förstår.. Men varför har du så onödigt stor text? Kan fixa så att länkarna blir en annan färg. Blir automatiskt sådär stor, överallt annars är de normal textstorlek. Gytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Bortse från den reglen i betan. Alla är välkomna att registera sig i betan. Btw, bra att du läser reglerna Såg att KalleR också gjorde det. Måste vara instinktivt. ^^ Tack. Varför fick jag inte ha bilden som avatar på min press ? Gjorde jag ens rätt när jag laddade upp den ? Skulle man först ladda upp på ett ställe där det stod att det var 6 bilder som redan var uppladdade, sedan skulle man skriva in namnet på bilden i avatarändringarna ? Edit: nu gjorde jag rätt, jag skrev inte in allt jag skulle på den första bilden . Nu ska vi bara se om den kommer upp Dina meddelanden till mig säger bara att bilden inte funkar, varför inte ? Aw, my bad läste fel meddelande Ok, då vet jag varför det inte funkade. Redigerad 20 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts