Jump to content

Mitt Community.

SlewME
 Share

Recommended Posts

SlewMe. Kolla min presentation.

Du kanske bör ha max antal ord. Ja som du ser. Som yrke kunde jag skriva "Hora. Blir knullad av tuppen varje kväll!" i mitt tema av höna. Då kan man säkert skriva skdjglsdkgjsldkgjsglkjdglskgjrlkgjrlgksjglkjgelkjrlgkjlgkjrglkrgjlwkgjwrglkj också.

Fixa ordsbegränsning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewMe. Kolla min presentation.

Du kanske bör ha max antal ord. Ja som du ser. Som yrke kunde jag skriva "Hora. Blir knullad av tuppen varje kväll!" i mitt tema av höna. Då kan man säkert skriva skdjglsdkgjsldkgjsglkjdglskgjrlkgjrlgksjglkjgelkjrlgkjlgkjrglkrgjlwkgjwrglkj också.

Fixa ordsbegränsning!

Tackar för det. Finns ett skydd för dåliga ord på klottret.. Dock nästan inga ord inlagda där. bara en beta än. Skriv exempel "kuk" så censureras det ^_^

@Leftbehind,

Aa? Det finns ingen personnummerkontroll.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Buggar:

1. När man är inne i någons profil, och trycker 'dagbok', så försvinner de övriga länkarna... (gästbok, profil, bli vän, polare etc)...

2. Det finns ju en sökfunktion... för det första så står det inte 'sök', utan bara en tom ruta... borde kanske fixas? Och sen kanske det är snyggare att gömma sökfunktionen lite...?

nice work!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Buggar:

1. När man är inne i någons profil, och trycker 'dagbok', så försvinner de övriga länkarna... (gästbok, profil, bli vän, polare etc)...

2. Det finns ju en sökfunktion... för det första så står det inte 'sök', utan bara en tom ruta... borde kanske fixas? Och sen kanske det är snyggare att gömma sökfunktionen lite...?

nice work!

1. Det ska jag fixa.

2. Det har jag också fått tips om redan, ska åtgärda det.

@Siana,

Helst vill jag inte ge ut min kod till andra personer då jag vill att den ska bli stulen. Men vill du hjälpa till att göra en ball/cool design så är jag öppen för diskussion. :blink:

@Godfath,

Jag har kontaktat dig.

Tack till er som hjälper till att rapportera buggar. Ska sätta igång att fixa massor med buggar nu.

@Darkjak,

Just nu har jag inga planer på att ta betalt. Men kanske i framtiden kanske jag kommer att ta betalt för vissa tjäster. Dock inte alla roliga.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor