VickeX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 SlewMe. Kolla min presentation. Du kanske bör ha max antal ord. Ja som du ser. Som yrke kunde jag skriva "Hora. Blir knullad av tuppen varje kväll!" i mitt tema av höna. Då kan man säkert skriva skdjglsdkgjsldkgjsglkjdglskgjrlkgjrlgksjglkjgelkjrlgkjlgkjrglkrgjlwkgjwrglkj också. Fixa ordsbegränsning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jag reggade mig me personnr 900625, det står att jag är 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) SlewMe. Kolla min presentation. Du kanske bör ha max antal ord. Ja som du ser. Som yrke kunde jag skriva "Hora. Blir knullad av tuppen varje kväll!" i mitt tema av höna. Då kan man säkert skriva skdjglsdkgjsldkgjsglkjdglskgjrlkgjrlgksjglkjgelkjrlgkjlgkjrglkrgjlwkgjwrglkj också. Fixa ordsbegränsning! Tackar för det. Finns ett skydd för dåliga ord på klottret.. Dock nästan inga ord inlagda där. bara en beta än. Skriv exempel "kuk" så censureras det @Leftbehind, Aa? Det finns ingen personnummerkontroll. Redigerad 19 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Fixa så att vid registreringen står det om man har tagit ett användarnamn som redan finns. Att skriva att nåt är fel om ingenting heller är helt onödigt, och inte svårt att skriva bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Fixa så att vid registreringen står det om man har tagit ett användarnamn som redan finns. Att skriva att nåt är fel om ingenting heller är helt onödigt, och inte svårt att skriva bort. Trodde att jag fixade det. Får kolla på det, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 È medlem nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) È medlem nu Såg det ^^. Trevligt. Redigerad 19 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Såg det ^^. Trevligt. Jojo, det var en mycket angenäm sida ni hade. Helt fjortis-fri så vitt jag kan se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Fixa automatinloggning me cookies så blir jag glader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) En kille jag känner söker någon som kan koda hans community han ska starta. Designen är färdig, bara koderna som fattas. Ni kanske kan slå er ihop? Sen kan jag fixa design, om du vill? *EDIT* Gör så man kan ha längre användarnamn! Redigerad 19 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Reggat mig, fint, även om en som jag som aldrig varit inne på Lunar inte hittar så bra Hittade dock chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 .okka? är numera en fin användare. Lovely. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Haha, allt stämde ju in på Lunar så. Förhoppningsvis kommer i alla fall inte allt det roliga vara betaltjänster (community, chat o dyl.)- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Buggar: 1. När man är inne i någons profil, och trycker 'dagbok', så försvinner de övriga länkarna... (gästbok, profil, bli vän, polare etc)... 2. Det finns ju en sökfunktion... för det första så står det inte 'sök', utan bara en tom ruta... borde kanske fixas? Och sen kanske det är snyggare att gömma sökfunktionen lite...? nice work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Man kan bara ha sju bokstäver i användarnamnet ju , Fint jobb annars! Kontakta mig, Jag heter Godfath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Buggar: 1. När man är inne i någons profil, och trycker 'dagbok', så försvinner de övriga länkarna... (gästbok, profil, bli vän, polare etc)... 2. Det finns ju en sökfunktion... för det första så står det inte 'sök', utan bara en tom ruta... borde kanske fixas? Och sen kanske det är snyggare att gömma sökfunktionen lite...? nice work! 1. Det ska jag fixa. 2. Det har jag också fått tips om redan, ska åtgärda det. @Siana, Helst vill jag inte ge ut min kod till andra personer då jag vill att den ska bli stulen. Men vill du hjälpa till att göra en ball/cool design så är jag öppen för diskussion. @Godfath, Jag har kontaktat dig. Tack till er som hjälper till att rapportera buggar. Ska sätta igång att fixa massor med buggar nu. @Darkjak, Just nu har jag inga planer på att ta betalt. Men kanske i framtiden kanske jag kommer att ta betalt för vissa tjäster. Dock inte alla roliga. Redigerad 20 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 .Cookies!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMG!A KOMMER DET SÅ VILL (oj fan jag hade caps) jag kanske testa igen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 .Cookies!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMG!A KOMMER DET SÅ VILL (oj fan jag hade caps) jag kanske testa igen =) Hej, ber om ursäkt att jag missade det. Tyvärr är inte cookies det första jag prioriterar just nu. Nu är det buggar i sidan. Jobbar för fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Fixar du så man kan ha fler än sju bokstäver i användarnamnet kan jag prova bli medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Fixar du så man kan ha fler än sju bokstäver i användarnamnet kan jag prova bli medlem. È det möjligtvis Cremling ni vill heta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts