SlewME Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) UPPDATERING!!! LÄS MER HÄR Hejsan. Jag skapade ett community för ca. 2år sedan men det har stått tomt pga dålig eller ska jag säga riktigt dålig design. Nu har jag valt att ruta upp det och även fixa massor med buggar och optimera koden och databasen. Vad jag vill utav er om ni har lust är att ni går in på sidan, registerar er och säger var som kan göras bättre. Antar att många kommer att klaga på desigenen och det är bara att köra på. Om ni ska klaga så säg även vad som ska ändras. Kan även påpeka att detta är den nya designen och inte den för 2 år sedan. För er som är lite snabbtänkta också så kanske ni kan koppla detta till en annan tråd jag gjorde för länge sedan där jag frågade efter hjälp med just design men ingen ville hjälpa mig så jag tog saken i egna händer. Är inte så bra på design så det blev som det blev. Vad för fler funktioner önskas? Det som finns är: För medlemmar Klotterplank Chatt Gästbok Dagbok Rapportera medlemmar Kändis Mail Polare Press Bra och dålig-lista Om dig-lista Anteckningar Ladda upp bild Ändra namn Ändra lösenord Aktuella händelser(Nyheter) Inställningar Ta bort medlemskap Bakgrundsmusik Ta bort egna postade inlägg. OBS! Vissa funktioner är för VIPs men det är bara att fråga så fixar jag det eftersom att detta bara är en BETA. För administratörer: Ta bort användare Ta bort samtliga inlägg på sidan Blockera användare, ip eller "per-användare". Ändra nyheter. Läsa rapporteringar Verifiera bilder Redigerad 29 januari, 2006 av SlewME 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ripoff från Lunar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Ripoff från Lunar? Tack för hjälpen Så då är alla övriga också ripoffs och även alla andra IPBforum är ripoffs av det första svenska forumet? Är det så du säger? EDIT: Fel på länken.. Den ska nog vara korrekt snart igen. Häg ut bara. http://hemsida.net/zwcommunity/beta ska fungera. Redigerad 19 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Tack för hjälpen Så då är alla övriga också ripoffs och även alla andra IPBforum är ripoffs av det första svenska forumet? Är det så du säger? EDIT: Fel på länken.. Den ska nog vara korrekt snart igen. Häg ut bara. Haha, allt stämde ju in på Lunar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Haha, allt stämde ju in på Lunar så. Precis som övriga communitys i sverige. Håll dig till lunar du och sabba inte en till tråd är du snäll. Redigerad 19 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Precis som övriga communitys i sverige. Jepps. Håll dig till ditt du då. Woho. Redigerad 19 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Good work, speciellt när du gjort den helt själv! För att den ska bli känd/intressant och att folk ska stanna kvar behövs det nog lite underhållande saker som tävlingar, spel osv! Designen är något som måste fixas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Hittade några buggar. Jag blev medlem med födelse datum 92/03/08. Och det står att jag är 14 år. Det står att jag laddat upp bild men att den inte är verifierad. Jag har inte v´laddat upp någon bild Edit: Ja men den enda skillnaden från Lunarstorm är att det inte finns några fjortisar här. Och det är väll det som gör att dom flästa icke fjortisarna inte blir medlem där! Redigerad 19 januari, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Good work, speciellt när du gjort den helt själv! För att den ska bli känd/intressant och att folk ska stanna kvar behövs det nog lite underhållande saker som tävlingar, spel osv! Designen är något som måste fixas! Kan väl inte säga sså mycket mer än det här . Good work iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Kan väl inte säga sså mycket mer än det här . Good work iallafall! Hej nor_add. ^^ haha. @SlewME: Det var rätt bra endå. *Slänger ner Lunar i sopptunnan.* Redigerad 19 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Hej nor_add. ^^ haha. Haha, det var humor @Patrik, Jo jag vet.. tack @VickeX, Är medveten om båda felen och ena är åtgärdat. Kan även informera om att det första som någon gjorde var att spamma ner hela klotterplanket. Fattar inte att vissa på denna sida kan vara så otroligt omogna. Redigerad 19 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Haha, det var humor @Patrik, Jo jag vet.. tack @VickeX, Är medveten om båda felen och ena är åtgärdat. Kan även informera om att det första som någon gjorde var att spamma ner hela klotterplanket. Fattar inte att vissa på denna sida kan vara så otroligt omogna. Yes jag märkte att jag inte har någon bild nu :P Did i spam? "Du!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Yes jag märkte att jag inte har någon bild nu Did i spam? "Du!" Nej, det var någon som skrev inlägg som "dfshgdfh" och postade massvis. Rensade bort detta och blockerade ipadressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Nej, det var någon som skrev inlägg som "dfshgdfh" och postade massvis. Rensade bort detta och blockerade ipadressen. Jag kan slå vad om att det är någon som sitter och läser den här tråden nu och skrattar. Det var skert någon här ifrån. Omoget Redigerad 19 januari, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Jag kan slå vad om att det är någon som sitter och läser den här tråden nu och såg ditt inlägg. Och detta. Omoget Är 100% säker på det. Finns rötägg överallt. Har inte postat sidan någon annanstans än. Redigerad 19 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Är 100% säker på det. Just därför skulle jag kunna slå vad om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Haha, allt stämde ju in på Lunar så. Jag ser inte "Irriterande idioter" på listan "För medlemmar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Är 100% säker på det. Finns rötägg överallt. Har inte postat sidan någon annan stans än. Inte jag iaf. *Stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Inte jag iaf. *Stolt* Nej, jag vet det pkz Då skulle du inte ha kunnat skriva inlägg efter att jag blockerat ipadressen. Det tackar jag för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Nej, jag vet det pkz Då skulle du inte ha kunnat skriva inlägg efter att jag blockerat ipadressen. Det tackar jag för Woho! NP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts