Jump to content

Mitt Community.

SlewME
 Share

Recommended Posts

UPPDATERING!!!

LÄS MER HÄR

Hejsan.

Jag skapade ett community för ca. 2år sedan men det har stått tomt pga dålig eller ska jag säga riktigt dålig design. Nu har jag valt att ruta upp det och även fixa massor med buggar och optimera koden och databasen. Vad jag vill utav er om ni har lust är att ni går in på sidan, registerar er och säger var som kan göras bättre. Antar att många kommer att klaga på desigenen och det är bara att köra på. Om ni ska klaga så säg även vad som ska ändras. Kan även påpeka att detta är den nya designen och inte den för 2 år sedan.

För er som är lite snabbtänkta också så kanske ni kan koppla detta till en annan tråd jag gjorde för länge sedan där jag frågade efter hjälp med just design men ingen ville hjälpa mig så jag tog saken i egna händer. Är inte så bra på design så det blev som det blev.

Vad för fler funktioner önskas?

Det som finns är:

För medlemmar

Klotterplank

Chatt

Gästbok

Dagbok

Rapportera medlemmar

Kändis

Mail

Polare

Press

Bra och dålig-lista

Om dig-lista

Anteckningar

Ladda upp bild

Ändra namn

Ändra lösenord

Aktuella händelser(Nyheter)

Inställningar

Ta bort medlemskap

Bakgrundsmusik

Ta bort egna postade inlägg.

OBS! Vissa funktioner är för VIPs men det är bara att fråga så fixar jag det eftersom att detta bara är en BETA.

För administratörer:

Ta bort användare

Ta bort samtliga inlägg på sidan

Blockera användare, ip eller "per-användare".

Ändra nyheter.

Läsa rapporteringar

Verifiera bilder

Redigerad av SlewME
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ripoff från Lunar?

Tack för hjälpen :lol:

Så då är alla övriga också ripoffs och även alla andra IPBforum är ripoffs av det första svenska forumet? Är det så du säger?

EDIT: Fel på länken.. Den ska nog vara korrekt snart igen. Häg ut bara.

http://hemsida.net/zwcommunity/beta ska fungera.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade några buggar. Jag blev medlem med födelse datum 92/03/08. Och det står att jag är 14 år. Det står att jag laddat upp bild men att den inte är verifierad. Jag har inte v´laddat upp någon bild ^_^

Edit: Ja men den enda skillnaden från Lunarstorm är att det inte finns några fjortisar här. Och det är väll det som gör att dom flästa icke fjortisarna inte blir medlem där!

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej nor_add. ^^ haha. ^_^

Haha, det var humor :P

@Patrik,

Jo jag vet.. tack :)

@VickeX,

Är medveten om båda felen och ena är åtgärdat.

Kan även informera om att det första som någon gjorde var att spamma ner hela klotterplanket. Fattar inte att vissa på denna sida kan vara så otroligt omogna.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det var humor :)

@Patrik,

Jo jag vet.. tack ^_^

@VickeX,

Är medveten om båda felen och ena är åtgärdat.

Kan även informera om att det första som någon gjorde var att spamma ner hela klotterplanket. Fattar inte att vissa på denna sida kan vara så otroligt omogna.

Yes jag märkte att jag inte har någon bild nu :P :P

Did i spam?

"Du!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det var någon som skrev inlägg som "dfshgdfh" och postade massvis. Rensade bort detta och blockerade ipadressen.

Jag kan slå vad om att det är någon som sitter och läser den här tråden nu och skrattar. Det var skert någon här ifrån. Omoget ^_^

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor