Jump to content

Meningen med livet?

Packe boy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Du rabblar snarare upp vad man förväntas göra av livet...

Nu vill jag höra vad du anser vara den meningen med livet som är så mycket mer, tack! : )

Åh, det kan ju bli hur långt som helst ju. Men kan ju ge lite av det iallafall. Utveckla människan, utveckla så att världen blir en bättre plats att leva på (miljö, hunger, svält osv). Men det kanske inte heller är någon mening med livet?

Aja meningen med livet är väl att man ska ha det bra och allt som det innebär och föra människoarten vidare samt utveckla den som jag skrev ovanför.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okka: Är du någon jävla post-hunter eller? Du har postat 8 st svar i denna där man typ ska svara 1. Herregud.

Det var väl lite fjantigt sagt? Statistiskt sett spammar du mer, förvisso, och okka säger ju bara sin åsikt.

@leftbehind: Mjo. Ärligt talat är nog kristendomen rätt bekväm. Önskar ibland att jag kunde tro. Men nein.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okka: Är du någon jävla post-hunter eller? Du har postat 8 st svar i denna där man typ ska svara 1. Herregud.

Är det NÅGON som säger något vettigt så är det jag. Så post-hunter skulle jag nog inte kalla mig; snarare en med mycket på hjärtat. Själv då? Eller, det beror ju på om man tycker att allmänt störiga kommentarer, dåliga rocktips och kvasifilosofi om kärlek (samt något sorts pseudoskryt om sin tjej) räknas som inlägg, eller endast ses som "inlägg"... Personlig bedömning, that is.

Editering: jag har aldrig greppat vad du inte gillar med mig, by the way. Själv gillar jag inte dig eftersom du inte gillar mig. För det är ju onekligen ganska bad behavior från din sida.

SAAB: människans utveckling har väl snarare lätt till att vi har gjort det sämre.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor