Merkky Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Tror inte det... Men i MTA kan man ju inte kliva ur fordonet! Kan bli lite jobbigt då!! Kan man ens ta bort HUD:en och kartan osv i MTA? Annars blir de ju ingen fin bakgrundsbild? Redigerad 22 januari, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Men får man använda "Modds" tex så man ser längra? Ser de på vissa bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Men får man använda "Modds" tex så man ser längra? Ser de på vissa bilder Svar ja, qouad har skrivit det i reglerna på vilka modds man får ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ok, here it comes! Tänkte ha någon vacker natur-bild, men det verkar vara lite för vanligt. Man måste ju sticka ut från mängden, så att säga ! Notera dock att det blev lite halvsketen kvalité, eftersom jag sparade som JPG-fil . Hoppas ni har överseende med det . http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/nrg500.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Tog en så underbar bild hos en polare så skriv upp mig! http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/002-jgd.jpg Är det ingen annan som fattar? Det är ett av Rockstars Screenshots!!! "Samma bild som på Myter och påskägg, va konstigt att dom har tagit samma bild exakt". P.S Bobbo Du fuskar!!! (Det är bra ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Är det ingen annan som fattar? Det är ett av Rockstars Screenshots!!! "Samma bild som på Myter och påskägg, va konstigt att dom har tagit samma bild exakt". P.S Bobbo Du fuskar!!! (Det är bra ) Han har redan blivit avslöjad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Var inte temat bakgrundsbilder? Old quote. Men... Centrerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kan inte vara med eftersom mitt San Andreas inte fungerar längre, har inte möjlighet att installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Han har redan blivit avslöjad. Han e jobbig som fan hoppas han blir bannad, bara spammar o förstör vårt forum med fusk o spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Här kommer min bild. Usel kvalitét. Men tänk er bilden. Fast tagen på dator så fattar ni hur otroligt fin den är irl http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/Fototavlingsbidrag-06.PNG[/MG] Snyggast hittils iallafall. Ska det vara snygga SA-bilder så ska det vara PS2 kvalitet. Så alla vet bara. Det är nämligen vackrast då. Redigerad 24 januari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Han e jobbig som fan hoppas han blir bannad, bara spammar o förstör vårt forum med fusk o spam DU LJUGER!......tjockis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 DU LJUGER!......tjockis. Ja! Reve, min lilla pussgurka! GRIM: Gå och gräv ner dig tillsammans med dina äckliga leksaksvapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hittade min fina kyrkbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Han e jobbig som fan hoppas han blir bannad, bara spammar o förstör vårt forum med fusk o spam Han spammar inte. Det du säger ''med fusk'' låter som om han har gjort det flera gånger. Har bara hänt en gång vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Han spammar inte. Det du säger ''med fusk'' låter som om han har gjort det flera gånger. Har bara hänt en gång vad jag vet. Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Exakt. Störande med personer som förstorar saker för att få säga sin mening. Kramar kan vara misshandel, farligt med sånna personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hittade min fina kyrkbild. "Hittade" var ordet, du ska inte tävla med den hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) "Hittade" var ordet, du ska inte tävla med den hoppas jag. Men.. "Min" var ju också ordet? btw: VickeX vad ful Redigerad 24 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Men.. "Min" var ju också ordet? btw: iweX vad ful Oj :"> . Men jag har för mig att någon annan lagt upp bilden här någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maddoc Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Du kebab ja måste bara få berömma dig me den bilden (bågen) den e verkligen FETT GRYM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts