Mathias Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) http://img81.imageshack.us/img81/6867/untitled19gh.jpg Okej...kan bli fler om intresset är stort men vi börjar med detta. Tema: Skrivbordsbakgrund, kom ihåg att detta är ett stort ämne. Det går ju egentligen att ha vad som helst. Deadline: Bidragen ska va inne under Januari...1 februari kommer en poll med alla bidrag upp. Deltagare: Max 15, för det är max i en poll. För att det ska bli något så ska det va minst 5 stycken som är med. Regler: Egentligen inga, men för att reda ut frågan om huruvida mods ska va tillåtna så säger vi såhär. 10x distance modden e tillåten, är det någon annan mod som många vill ha så tillåts den också. Deltagare:(14/15) *Merkky *-NightHawk- *Cyprez *VaXXoR *Cortez *BigBear *Big smoke =The man *Kebab *Ronin *Martin-123 *VickeX *Weener *Tackleberry *Reve Alla era bidrag ska laddas upp på en bild host t ex. http://upl.silentwhisper.net eller http://imageschack.us Sådär, nu e det bara att köra igång och fota. Redigerad 26 januari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ska man andvända Print screen eller kameran i spelet? Får man göra hur man vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Det får du faktiskt göra hur du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Får forumiter med PS2 och digital kamera också vara med? Nu menar jag inte med extremt dålig kvalite. Redigerad 19 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Får forumiter med PS2 och digital kamera också vara med? Nu menar jag inte med extremt dålig kvalite. Får du det att se någorlunda bra ut så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Får du det att se någorlunda bra ut så varför inte? Vet inte. Var därför jag frågade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Qount me in! Alltså jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Får man ha mer än ett bidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Får man ha mer än ett bidrag? Undrar jag med. Skulle vara bra med en gräns med bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ånej! Är man helt uträknad om man inte har draw-distance-modden? Äsch, jag kör nog utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Får man ha mer än ett bidrag? Njaa, känns som att det isåfall skulle va roligare med fler tävlingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ska man lägga upp bilderna här eller ska man bara skicka ett PM till dig med länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ska man lägga upp bilderna här eller ska man bara skicka ett PM till dig med länken? Det kan du göra som du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Lägga upp dom här är väl bäst ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Skriv upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag är oxå med.. om de nu inte e fullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) 4 pers sålänge Merkky -NightHawk- Cyprez VaXXoR Jag va bara tvungen Redigerad 20 januari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Mitt första bidrag: http://img66.imageshack.us/img66/4193/tyuj3qj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Mitt första bidrag: http://img66.imageshack.us/img66/4193/tyuj3qj.jpg Var inte temat bakgrundsbilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts