Adriian Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ja, som topicnamnet lyder. Vilket är det bästa musikprogrammet för att göra egen musik och lättast att använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Guitar Pro är lätt att använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ejay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ejay! Tshii.. Det e ju inte musik... Det är bara inspelade ljud som man lägger ihop... Om du vill göra egna låtar ska du använda fruityloops istället.. där gör du ton för ton.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Tack för tipsen! Jag har en fråga: finns GarageBand till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Tack för tipsen! Jag har en fråga: finns GarageBand till PC? Nej. Acid Pro är väldigt lätt att använda. Finns en gratisversion också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Cool Edit Pro är bra. Om du spelar in själv och sånt. Eller det kanske ska användas av nån tecno bög?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Cool Edit Pro är bra. Om du spelar in själv och sånt. Eller det kanske ska användas av nån tecno bög?! Nee då, jag är ingen technobög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Lånar tråden, har ställt samma fråga men inte fått ett svar jag har varit nöjt med, finns det något proram där man tillsätter ljud ( i huvudsak bas)? Helst gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts