wilmas_matte Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 När man gör sista uppdraget med Ray, den korrupterade polisen, så säger han att åk till mitt "lock-up" och ta mina grejer. Där stod en bil. Jag liksom tog inte den då, tänkte hämta den senare och nu kommer jag inte in i det där garaget igen. Är det kört? Kommer man nånsin åt den där bilen igen? Vad är det för bil? Är den nåt speciell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Du kommer inte åt bilen igen. Det var Ray's bil som han gav till dig för dina tjänster, och den var bulletproof, d.v.s. att den skadas inte av skott. Redigerad 19 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Det tänkte jag också på. Men vafan, jag testade om den var skottsäker med ett Rocket Launcher-skott och då sprängdes den, så jag fick aldrg den heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Det tänkte jag också på. Men vafan, jag testade om den var skottsäker med ett Rocket Launcher-skott och då sprängdes den, så jag fick aldrg den heller Been there, done that . Redigerad 19 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 OKEJ Men kan man inte göra andra bilar "bulletproof" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 OKEJ Men kan man inte göra andra bilar "bulletproof" då? Om du andvänder GTA3 Admin Console men det är ju en trainer på sätt och vis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ah juste, när man skjuter med rocket launcher så blir det en explosion, bulletproof betyder inte explosionproof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ah juste, när man skjuter med rocket launcher så blir det en explosion, bulletproof betyder inte explosionproof. Duh?! Hehe :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts