Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Morsning korsning! För ett ganska bra tag sedan upptäckte jag att under PS2:ans kontroll-uttag finns det två stycken USB-uttag. Tänkte att istället för att plocka med mig hela minneskortet när man ska dra och spela hos någon polare så kan jag ju lika gärna lägga över spar-filen på min MP3-spelare. Testade det men inget hände. Maskinen hittade inget mer minne än minneskortet men MP3'ns display talade om att den hade kontakt med en dator. Är det någon som vet vad felet är eller hur man löser det? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Vad jag vet kan du inte föra över filer från minneskortet till någon annan enhet än ett annat minneskort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Vad jag vet kan du inte föra över filer från minneskortet till någon annan enhet än ett annat minneskort. Va' é då USB-uttagen till för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Va' é då USB-uttagen till för? hmm eyetoy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Kontroller som pistoler, rattar, pedaler och annan utrustning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Va' é då USB-uttagen till för? Headset till SOCOM Och allt det andra som de andra sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Har också provat med en MP3spelare, fast utan lyckat resultat. MP3'n hittar PS2 men PS2 hittar inte MP3'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Har också provat med en MP3spelare, fast utan lyckat resultat. MP3'n hittar PS2 men PS2 hittar inte MP3'n. Jo, det var det jag menade. Tråkigt =/ Jaså, okej. Tack för alla svar. Då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Det här är bara en vild gissning, men det funkar kanske med ipod. MP3 tar ju bara musikfiler, och eftersom att det förmodligen inte är musikfiler i minneskortet så kunde de inte lägga över. Men ipod kan väl även ta andra filer, då kanske den kan ta filer från minneskortet. Någon villig med ipod som vill testa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Va' é då USB-uttagen till för? Funkar även som bildfilsöverförare mellan en ps2 och dator, tex i GT4. *slarvfel* Redigerad 19 januari, 2006 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Det här är bara en vild gissning, men det funkar kanske med ipod. MP3 tar ju bara musikfiler, och eftersom att det förmodligen inte är musikfiler i minneskortet så kunde de inte lägga över. Men ipod kan väl även ta andra filer, då kanske den kan ta filer från minneskortet. Någon villig med ipod som vill testa ? Man kan ha alla sorters filer på en vanlig mp3. Bara att man inte kan öppna/ spela upp dem. Redigerad 19 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Man kan ha alla sorters filer på en vanlig mp3. Bara att man inte kan öppna/ spela upp dem. Ok, det visste jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ok, det visste jag inte. Sorry. menade inte att låta så spydig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Skulle vara grymt om man kunde lägga in musik och spara det på Ps2;an, och sen typ andvända det I något spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Sorry. menade inte att låta så spydig Det är helt lugnt, tyckte inte du lät spydig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Det är helt lugnt, tyckte inte du lät spydig. Gött. Nej det var nog jag själv som tänkte så, mest eftersom jag använde den här sliskit dryga smileyn: Never again säger jag bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Skulle vara grymt om man kunde lägga in musik och spara det på Ps2;an, och sen typ andvända det I något spel. Till det behövs en hårddisk. Man kan göra så på Xbox till GTA-spelen bl.a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Man kan fixa en hårddisk i ps2, både slimmade och den större versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Man kan fixa en hårddisk i ps2, både slimmade och den större versionen. KAN MAN? BERÄTTA MER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts