IceCandy Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag märker offtast på en film att jag inte vill se den typ Doom. Men annars så tycker jag att folk ska se mer SVENSKT och skippa allt nytt skit som kommer. Ta en kväll och kolla på t.ex. Sällskapsresan, Vi hade iallafall tur med vädret eller Den bästa sommaren. Där har vi bra filmer! ...Och så är Smala Sussie kewl också. (Enligt mig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag märker offtast på en film att jag inte vill se den typ Doom. Men annars så tycker jag att folk ska se mer SVENSKT och skippa allt nytt skit som kommer. Ta en kväll och kolla på t.ex. Sällskapsresan, Vi hade iallafall tur med vädret eller Den bästa sommaren. Där har vi bra filmer! Götakanal, snälla hur kan du glömma den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Götakanal, snälla hur kan du glömma den ? Eller hur. så skönast. smala sussie är bra också. =) "Du ska ju sitta i bilen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Eller hur. så skönast. smala sussie är bra också. =) "Du ska ju sitta i bilen" Har faktiskt inte sett smala sussie , men jag ska någon dag när jag orkar. "Vad fan kan någon ta bort den där jävla turken härifrån" "Jag är inte turk, jag är Grek" "Höredu din galning vad gör du ?" Damn vad jag garvade åt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag märker offtast på en film att jag inte vill se den typ Doom. Men annars så tycker jag att folk ska se mer SVENSKT och skippa allt nytt skit som kommer. Ta en kväll och kolla på t.ex. Sällskapsresan, Vi hade iallafall tur med vädret eller Den bästa sommaren. Där har vi bra filmer! Nej fan... det är typ alltid nån manlig röv i filmerna. Eller så är det en film som har nåt med Polisen att glra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jag hatar svenska filmer. Och alla zombiefilmer, inklusive filmer med folk som dör, finner ingen underhållning i det alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jag hatar svenska filmer. Och alla zombiefilmer, inklusive filmer med folk som dör, finner ingen underhållning i det alls. Jag tycker inte det finns något dåligt i filmer bara för att dom är svenska men en sak har jag lagt märket till, att alla titlar på svenska typ deckare brukar vara ganska töntiga som exempel "hotet", "kommissionen" osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) (På tal om sexscener, är det bara jag som hatar att beskåda en sexscen i en film när föräldrarna är med och tittar på skiten?) Hatar när sådant händer btw, jag HATAR Zombie filmer och Zombie spel... Redigerad 28 januari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Paycheck. Vet inte varför med det låter som om det är en kass film. Eftersom handlingen verkar vara usel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag vill helst inte se den här filmen: Det skulle isåfall vara för att skratta åt skiten och 50's pinsamma skådespelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts