CurunirOfValinor Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) "Lilla kyckling". http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1Hivernal-083/icon8.gif Redigerad 19 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Finns inget bättre än splatter filmer. Kan sitta I timtal och tok skratta. Hoppas det blir något av med en Postal film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Finns inget bättre än splatter filmer. Kan sitta I timtal och tok skratta. Hoppas det blir något av med en Postal film! Det handlar om vilka vi INTE vill se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (På tal om sexscener, är det bara jag som hatar att beskåda en sexscen i en film när föräldrarna är med och tittar på skiten?) VVord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Get rich or die trying...den är nog riktigt kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (På tal om sexscener, är det bara jag som hatar att beskåda en sexscen i en film när föräldrarna är med och tittar på skiten?) Haha. Japp. Ska man tokstirra eller ska man kolla bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Hehe, tänker jag inte göra. Du skulle ändå inte gilla den, so why bother? Topp3: Mulholland Dr. är en spännande upplevelse. Se den, NU! Andywarhol. Appropå Warhol: hans Blow Job verkar relativt skum och intressant. Liksom alla hans andra skumma filmer med aningen tråkiga/intressanta teman; eller vad sägs om en film som handlar om att en man sover i någon timme? Eller att en transvestit äter en banan? Eller ett par som har lite sex och sitter och snackar? Eller en 24-timmars film om...nått. Andywarhol! Hoho. Mullholland är ju en trevlig film, helt jävla mystisk med dem där lebbscenerna, och den där jävla uteliggaren. @Topp3: Lebbscenen, vafan. Dom är så kort. Redigerad 19 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Get rich or die trying. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 En film jag inte vill se... Den gamla Texas Chainsaw Massacre Varför just den gamla? --- Jag vill inte se en hel massa filmer. Jag ska rada upp en del från 2005 (som dyker upp i huvudet). Fantastic four Stealth War of the worlds Harry Potter: Whatevah Mr. & Mrs. Smith Wedding crashers The island Jag kan hålla på i evigheter, dårrå. Men jag har ingen lust. Så fuck off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Den "gamla" Motorsågsmassakern från 1974 é ju ett lågbudget-mästerverk för tusan! Mycket sevärd för de som inte har sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Varför just den gamla? --- Jag vill inte se en hel massa filmer. Jag ska rada upp en del från 2005 (som dyker upp i huvudet). Fantastic four Stealth War of the worlds Harry Potter: Whatevah Mr. & Mrs. Smith Wedding crashers The island Jag kan hålla på i evigheter, dårrå. Men jag har ingen lust. Så fuck off. Känns som du går miste om en del. Man måste se dåliga filmer för att känna igen de bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Känns som du går miste om en del. Man måste se dåliga filmer för att känna igen de bra. Helcoolt Siana. Verkligen. Jag ser dåliga filmer, men viss skit vill man bara undvika. Peace out (eller nåt). Edit: btw, rösta på mig! Redigerad 19 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Helcoolt Siana. Verkligen. Jag ser dåliga filmer, men viss skit vill man bara undvika. Peace out (eller nåt). Edit: btw, rösta på mig! *Röstar* ... Vänta nu, vad? Nja, Harry Potter är väl mer medelmåttig. Däremot förstår jag att du inte sett Wedding Crashes. Vem fan har det? Sedan har jag inte sett en enda Bond- film. Cool me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Varför just den gamla? --- Jag vill inte se en hel massa filmer. Jag ska rada upp en del från 2005 (som dyker upp i huvudet). Fantastic four Stealth War of the worlds Harry Potter: Whatevah Mr. & Mrs. Smith Wedding crashers The island Jag kan hålla på i evigheter, dårrå. Men jag har ingen lust. Så fuck off. The Island är bättre än förväntat. den borde du kolla på. jag som inte gillar sci-fi egentligen tyckte om den. så den borde du se. i övrigt var det abra skit du räknade upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 *Röstar* ... Vänta nu, vad? Jag ska nog komma på något *Smida-knepiga-(kanske-onda-vem-vet?)-planer-blick* Däremot förstår jag att du inte sett Wedding Crashes. Vem fan har det?Någon som gillar bröderna Wilson och Vince Vaughn? Nja, Harry Potter är väl mer medelmåttig. Har bara sett första filmen. Det var några år sen nu, haha, tänk, då använde man fortfarande video! Sedan har jag inte sett en enda Bond- film. Cool me. *Slicka på kinden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Känns som du går miste om en del. Man måste se dåliga filmer för att känna igen de bra. Hoho, låter som det gamla kristna påhittet att utan ondska skulle man inte kunna bejaka det goda. Själv ser jag aldrig dåliga filmer heller. Heja finkultur! Men jag förstår helt klart vad du menar. Men du kan inte påstå att man måste uthärda en massa skit bara för att kunna njuta av en Steve McQueen? HP är ju kult, dock, för böckerna är fina. Engelska böckerna, that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jag ska nog komma på något *Smida-knepiga-(kanske-onda-vem-vet?)-planer-blick**Jag-röstar-håll-mig-bara-utanför-blick* Right back at ya. Någon som gillar bröderna Wilson och Vince Vaughn? So they do exist... Har bara sett första filmen. Det var några år sen nu, haha, tänk, då använde man fortfarande video!*Drömmer sig bort* *Slicka på kinden* *Flyr* --- Quoteskörd här. Själv ser jag aldrig dåliga filmer heller. Heja finkultur! Men jag förstår helt klart vad du menar. Men du kan inte påstå att man måste uthärda en massa skit bara för att kunna njuta av en Steve McQueen? Det var mer ett vist uttryck, och du förstår min poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 POLAREXPRESSEN!! och Narnia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (På tal om sexscener, är det bara jag som hatar att beskåda en sexscen i en film när föräldrarna är med och tittar på skiten?) Word, Fast jag vet inte riktigt varför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 POLAREXPRESSEN!! och Narnia Vadå inte Narnia? Narnia var faktiskt bra. Så shut the cluck up and go cluck your self. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts