Wallemart Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Freddy got fingered. Smaklös, äcklig, helt sjuk film. Den ska tydligen vara rolig men jag äcklas bara. Det är fan bland det bästa jag sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 SOS Titanic är min mardröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Dracula 3000 eller vad den nu hette, sämsta någonsin! Såg en trailer, sämsta skådespelarna, sämsta handling! Zombie Lake är dock värre, såg ett klipp från den, så jävla dåligt gjord, en 10åring kan göra bättre film. Bokstavligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Det är fan bland det bästa jag sätt Första gången jag såg den klarade jag inte av att se hela, stänge av med en halvtimme kvar. Såg dock hela senare. Är du sjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Freddy got fingered. Smaklös, äcklig, helt sjuk film. Den ska tydligen vara rolig men jag äcklas bara. Skojar du eller? Hur bra som helst ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Sideways var boring. Sideways är skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Freddy got fingered. Smaklös, äcklig, helt sjuk film. Den ska tydligen vara rolig men jag äcklas bara. Den e ju så skön. Den e ju så sjukt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Dagbok från en Motorcykel ... tycker den verakr urtrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag har sett The Howling 1 & 3, den första filmen var väldigt bra, men dessvärre så var 3:an helt värdelös. Det absolut sämsta jag någonsin sett, alla kategorier. Därför skulle jag aldrig någonsin få för mig att se någon annan uppföljare till The Howling. Det enda jag inte vill se är alltså extremt dåliga filmer och snuff-filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Seg film som var seg och typiskt okkisk. Ät en sköldpadda eller nåt. Lost In translation har jag inte sett, ska du inte slå mig nu? Hehe, tänker jag inte göra. Du skulle ändå inte gilla den, so why bother? Topp3: Mulholland Dr. är en spännande upplevelse. Se den, NU! Andywarhol. Appropå Warhol: hans Blow Job verkar relativt skum och intressant. Liksom alla hans andra skumma filmer med aningen tråkiga/intressanta teman; eller vad sägs om en film som handlar om att en man sover i någon timme? Eller att en transvestit äter en banan? Eller ett par som har lite sex och sitter och snackar? Eller en 24-timmars film om...nått. Andywarhol! Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Olivia Twist. Såg en film med det namnet i en låda fullt med billiga B-filmer på ICA. Den verkade oerhört dålig. (Mest för att namnet låter så dumt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 På Första filmen blir tjejen iaf positv Överraksad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 The great challange, den verkar kass...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Freddy got fingered. Smaklös, äcklig, helt sjuk film. Den ska tydligen vara rolig men jag äcklas bara. Hur kan du tala illa om den? Det är fan den coolaste filmen nånsin... Nästan En film jag inte vill se... Den gamla Texas Chainsaw Massacre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Herbie Fulltankad Jag mår illa bara att tänka på trailen som gick på TV när den är dubbad till svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Bamse och den flygande mattan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Bamse och den flygande mattan Den har jag sätt. Den är skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jag vill fanimej inte se den nya Miami Vice-filmen, den verkar ju värdelös. Sedan att Jay-Z och Linkin Park bidrar med musik i trailern gör inte saken bättre. Det är inte ens åttiotal längre, bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jag vill fanimej inte se den nya Miami Vice-filmen, den verkar ju värdelös. Sedan att Jay-Z och Linkin Park bidrar med musik i trailern gör inte saken bättre. Det är inte ens åttiotal längre, bah. Big ol' w0rd. Ska se den ändå, dock. Det är ju Miami Vice, äffäffäss. Vill inte se alla dessa pissfilmer som Disney spottar ur sig likt Bill the Butcher, heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ohhh it always better when we're togheter lost in translation är grymså det så! sideways har jag inte sett men jag har hört at den ska vara grym mina polare såg den för nån dag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts