Jacker Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Varför finns det ingen sån här tråd? Det finns väl filmer som man verkligen inte skulle kunna tänka sig att se? Idag när jag kollade runt bland skräckisar för skolarbetet stötte jag på en tysk film som hette Nekromantik... Namnet säger väl allt? Den handlade om en nekrofil som arbetade med att städa bort kroppsdelar från motorvägen. En dag hittar han ett helt lik som han tar med sig hem - för sitt och hans fru nöje. Seriöst, vem vill överhuvudtaget göra en sån film? Nog för att det finns blodiga spaltterfilmer, men här är väl ändå gränsen överstigen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Varför finns det ingen sån här tråd? Det finns väl filmer som man verkligen inte skulle kunna tänka sig att se? Idag när jag kollade runt bland skräckisar för skolarbetet stötte jag på en tysk film som hette Nekromantik... Namnet säger väl allt? Den handlade om en nekrofil som arbetade med att städa bort kroppsdelar från motorvägen. En dag hittar han ett helt lik som han tar med sig hem - för sitt och hans fru nöje. Seriöst, vem vill överhuvudtaget göra en sån film? Nog för att det finns blodiga spaltterfilmer, men här är väl ändå gränsen överstigen? Säker på att det inte var någon sjuk fetisch-porrfilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Alla barnfilmer som finns skulle jag inte vilja se då barnfilmer brukar vara väldigt.... ounderhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Varför finns det ingen sån här tråd? Det finns väl filmer som man verkligen inte skulle kunna tänka sig att se? Idag när jag kollade runt bland skräckisar för skolarbetet stötte jag på en tysk film som hette Nekromantik... Namnet säger väl allt? Den handlade om en nekrofil som arbetade med att städa bort kroppsdelar från motorvägen. En dag hittar han ett helt lik som han tar med sig hem - för sitt och hans fru nöje. Seriöst, vem vill överhuvudtaget göra en sån film? Nog för att det finns blodiga spaltterfilmer, men här är väl ändå gränsen överstigen? Slurp, den måste genast införskaffas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Säker på att det inte var någon sjuk fetisch-porrfilm? Nej, annars skulle den inte ligga på den här sidan. http://www.skrackfilm.com/filmindex/n/nekromantik.html Redigerad 18 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Exorcisten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Hahaha, så jävla kass film det lär va !!!! Hoppas liket vaknar o biter kuken av honom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Regi: Jörg Buttgereit Jag skulle inte vilja se 'DOOM III'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Faces of Death Verkar obehagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Sideways var boring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Sideways var boring. Det handlar om filmer vi inte sett och inte vill se, inte filmer vi sett och tycker är dåliga. Redigerad 18 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Regi: Jörg Buttgereit Jag skulle inte vilja se 'DOOM III'. Filmen heter inte doom3 den heter bara doom väll ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 För att inte tala om den rysligt spännande uppföljaren; Nekromantik 2. HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Sideways var boring. ETT ord till och jag LOVAR att jag kommer göra NÅGOT som du kan MÖJLIGTVIS bli sur över. Sideways var ju trevlig! Paul Giomatti är ju min hjälte. Aah. "You're chewing GUM?!" Fast jag antar att det inte är en film för hormonstinna pojkar som sitter och pimplar öl på helgerna bara för att bli full... Gör du det? Jag har ingen aning. Jag ville bara vara sådär lagomt fördomsfull och cynisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Seg film som var seg och typiskt okkisk. Ät en sköldpadda eller nåt. Lost In translation har jag inte sett, ska du inte slå mig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Seg film som var seg och typiskt okkisk. Ye, såna filmer är jobbiga om man är pigg och nykter. Någon jag absolut inte vill se är Mulholland Drive. Den verkar bra och så, men att döma av min mors och min mors killes desperata försök att få någon förståelse om den, så tror jag att jag skulle få huvudvärk. Jag nöjer mig med att ha sett de heta lesbiska sexscenerna. (^^,) Remember kids, bobbies > everything. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 *Väntar spänt på Okkas svar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ye, såna filmer är jobbiga om man är pigg och nykter. Någon jag absolut inte vill se är Mulholland Drive. Den verkar bra och så, men att döma av min mors och min mors killes desperata försök att få någon förståelse om den, så tror jag att jag skulle få huvudvärk. Jag nöjer mig med att ha sett de heta lesbiska sexscenerna. (^^,) Remember kids, bobbies > everything. Tja, om man inte har något annat att göra så kan man ju älta sig igenom en film för en liten girl'n girl-scen. Låter lovande (På tal om sexscener, är det bara jag som hatar att beskåda en sexscen i en film när föräldrarna är med och tittar på skiten?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Tja, om man inte har något annat att göra så kan man ju älta sig igenom en film för en liten girl'n girl-scen. Låter lovande (På tal om sexscener, är det bara jag som hatar att beskåda en sexscen i en film när föräldrarna är med och tittar på skiten?) Ja, jag börjar alltid svettas och har lust att gå därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Freddy got fingered. Smaklös, äcklig, helt sjuk film. Den ska tydligen vara rolig men jag äcklas bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts