Kalan Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag hittade ingen aktiv tråd där man kunda slänga upp filmer man gjort själv, så jag startade en ny. Här kommer lite information om dem: Titel: Drug Dealers Runtime: 6 min, 23 sek Medverkande: Kalle, Micke och Johan Filstorlek: 63,8mb Inspelad: 2004, typ Drug Dealers är en kort actionkomedi med gangster-tema som spelades in under sommaren/hösten 2004 (har jag för mig, hehe). Titel: Drug Dealers II: The Revenge of Don Calzone Runtime: 14 min, 36 sek Medverkande: Kalle, Micke, Johan, Simon, Brättan Filstorlek: 145mb Inspelad: 2005, typ Här har ni SKMMJs andra projekt; Drug Dealers II: The Revenge of Don Calzone. Den är våldsammare, längre, bättre, roligare, blodigare och mycket annat! Vi har även planer på att spela in Drug Dealers III under sommaren 2006. http://files.filefront.com/Drug_Dealers_12...;/fileinfo.html .rar-filen ligger på ca. 190mb Säg gärna vad ni tyckte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Haha klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Haha klockrent! Tack! Bara du som vågar svara? 19 pers har ju laddat ner filmerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Tack! Bara du som vågar svara? 19 pers har ju laddat ner filmerna... Funkar inte att ladda hem för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Funkar inte att ladda hem för mig. Nej, den funkar inte att ladda hem för någon, tydligen. Vilket fiasko Här har ni första filmen då da. http://rapidshare.de/files/11169418/Drug_Dealers.rar.html Tvåan är visserligen mycket bättre, i ettan var vi ju trots allt bara 3 killar som inte hade något att göra en vanlig kväll. Special effekter och klippning och allt annat tog iofs rätt lång tid efteråt också... Redigerad 19 januari, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Helskönt! Älskar de ljudefekterna som ni använde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Den var kul! Kan du inte ladda upp 2:an på RapidShare också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Haha den var fett bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Den var kul! Kan du inte ladda upp 2:an på RapidShare också? Den är större än vad RapidShare tillåter, tyvärr. Men jag ska försöka ladda upp den någon annanstanns... Tack för att ni gillade den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Den är större än vad RapidShare tillåter, tyvärr. Men jag ska försöka ladda upp den någon annanstanns... Tack för att ni gillade den! .www.gamebase.fi =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Ååhh, Drug Delers 2 ägde! ..AlamDV2.. Redigerad 20 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 .www.gamebase.fi =) Tack så mycket! Sikorka: Tvåan kan du inte ha sett, eller? Vilket annat program för att göra mynningsflammor skulle du rekommendera istället för AlamDV2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Vilket annat program för att göra mynningsflammor skulle du rekommendera istället för AlamDV2? Inget, det är skit bra! Men du har det och inte jag.. *Vill ha det* Redigerad 21 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Inget, det är skit bra! Men du har det och inte jag.. *Vill ha det* Synd bara att hårddisken som det ligger på har kraschat :'( Det verkar vara ganska svårt att hitta igen Ni som vill tanka Drug Dealers 2, kan ju försöka göra det härifrån: ftp://ftp.gamebase.fi/incoming/. Bara kopiera över Drug Dealers-filen till din hårddisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Synd bara att hårddisken som det ligger på har kraschat :'( Det verkar vara ganska svårt att hitta igen Ni som vill tanka Drug Dealers 2, kan ju försöka göra det härifrån: ftp://ftp.gamebase.fi/incoming/. Bara kopiera över Drug Dealers-filen till din hårddisk... Jag tror att dom har tagit bort det. Det gick förut att man kunde dra. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Nu har SKMMJ Productions fått en egen hemsida. Besök den gärna! www.geocities.com/skmmj_productions Redigerad 23 januari, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nu har SKMMJ Productions fått en egen hemsida. Besök den gärna! www.geocities.com/skmmj_productions Trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts