enzo Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 TJA...jag har klarat copland uppdraget, men hittar inte polis kläderna =/ .. hjälp mig att hitta dem! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 =) hur gjorde du ?? jag har försökt ganska mkt nu men klarar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Poliskläderna finns i washington police station (cop land var enkelt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 (redigerad) Poliskläderna finns i washington police station (cop land var enkelt ) Men hur gjorde du då?? jag kommer inte på Tekniken.... Redigerad 25 januari, 2003 av GTA-Newbie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillstrumpa Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 men det behövs ingen teknik.. det är bara att köra ifrån snuten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts