FLurry Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Hej! Håller på med flygskolan nu, är på det uppdraget när man ska förstöra 3 stycken lastbilar som står still, och 2 bilar som kör, klarar det på exakt en minut 150 sekunder, och landar innuti den röda markeringen, men jag klarar det endå inte, hur snabb måste man vara, jag kan inte göra det snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Hej! Håller på med flygskolan nu, är på det uppdraget när man ska förstöra 3 stycken lastbilar som står still, och 2 bilar som kör, klarar det på exakt en minut 150 sekunder, och landar innuti den röda markeringen, men jag klarar det endå inte, hur snabb måste man vara, jag kan inte göra det snabbare... Typ hälften så snabbt! Har du testat ändra kamera så det blir ett sikte typ? Jag hade också problem med den på flygskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FLurry Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Nej! Det har jag faktiskt inte, hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Du trycker på V. Men skjut hela tiden..du får inget minus av det... Redigerad 18 januari, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FLurry Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jaha okej ,tack, a det blev lättare, tog dom 3 första på typ 20 sekunder, men fattar inte hur man ska ta dom som rör sig så snabbt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jaha okej ,tack, a det blev lättare, tog dom 3 första på typ 20 sekunder, men fattar inte hur man ska ta dom som rör sig så snabbt.. Bara skjut som fan! Så träffar di senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FLurry Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ja gör ju det, men ja klara det fortfarande inte snabbare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ja gör ju det, men ja klara det fortfarande inte snabbare.. Då e du kass Näe bara skoja sikta lite framför och skjut uta bara helvete! Sikta ent bara skjut! Sedan så vänder du dig om snabbt och kör tebax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FLurry Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ja klarade det på exkat en minut å 6 sekunder.. wohoo.. tack för hjälpen alla glada forumare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ja klarade det på exkat en minut å 6 sekunder.. wohoo.. tack för hjälpen alla glada forumare... Ja du, du hade samma problem som mig! Men plötsligt så bara!!!:::GULD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ja klarade det på exkat en minut å 6 sekunder.. wohoo.. tack för hjälpen alla glada forumare... Grattis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ja klarade det på exkat en minut å 6 sekunder.. wohoo.. tack för hjälpen alla glada forumare... Grattis hade också problem med den.. 1 minut och 6 sekunder... det bler väl GULD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FLurry Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts