Jump to content

Officiella thé-tråden!

okka
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu är det nöd! Om 3 koppar till är mitt té kaputt och slut! Mina föräldrar ska köpa nytt till mig på Torsdag, då dom ska handla.

Nu vill jag ha två nya té sorter som jag kan lägga till på listan. Vill ha någon som har bra smak.:(

Irish Cream

Earl Grey Cream

-

-

Finns ett skitgott te som brukar heta julte. Det är inte julit så (även om dom ibland envisas med att lägga i röda små plastgranar i pulvret), och det är oftast lite fruktigt.

Annars är jordgubb+grädde gott också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver något annat te än mitt jordgubbste, och då beöver jag tips på goda smaker.

*Lutar mig tillbaka, rullar tummarna, lyssnar på min Nightwish och väntar på något jag kan ropa till morsan och köpa.*

Earl Grey Cream. yes_645834_0.gif

Eller förresten kanske du dricker påste? Hm, lite svårare isåfall.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Earl Grey Cream. yes_645834_0.gif

Eller förresten kanske du dricker påste? Hm, lite svårare isåfall.

Nej nej nej! lyssna inte på valium curiren, ^_^^_^ säg till din mor att köpa te:t "semester." Det är ett utomodentligt, suveränt fanastiskt helt underbart gott Te.

Dricker inte Te så ofta men skall det drickas så skall det vara det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej nej! lyssna inte på valium curiren,  ^_^   :)  säg till din mor att köpa te:t "semester." Det är ett utomodentligt, suveränt fanastiskt helt underbart gott Te.

Dricker inte Te så ofta men skall det drickas så skall det vara det.

Är det en av lösteerna som finns på snabbköp o. dyl? Om det är det så kan jag hålla med om att det är riktigt gott, tror att jag drack det förra året. ^_^

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det en av lösteerna som finns på snabbköp o. dyl? Om det är det så kan jag hålla med om att det är riktigt gott, tror att jag drack det förra året. ^_^

Nu är det aldrig jag som handlar Te, men jag tror att det finns där med. Vi brukar handla i en Te affär. Där finns det alltid. Men lös Te är det.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor