Benvit Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Dricker te i sällsynta fall.. En gång varannan månad på ett ungefär. ---- Funderar på å göra en topic om Coca Cola.. Gör hellre en om bara "Cola" eftersom det finns så många sorter av Cola. "Coca Cola, Pepsi Cola, etc" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Om jag ska vara ärlig så tycker jag att te inte är något man beställer. Skivor - jodå, men TE? Nejdå, det köper man på den lokala te-handeln... Tihi! Det finns ju ett störe urval om man beställer.. Okej. Tack endå, ska fråga efter Earl Grey Cream! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Det finns ju ett störe urval om man beställer.. Okej. Tack endå, ska fråga efter Earl Grey Cream! Lycka till! Ang. urval: har du nog rätt i, men i en normalstor/normalbra te-shop bör man nog hitta rätt mycket för att få en fin tillfredställelse! Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag gillar nypon-te! Det é fantastiskt gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Gör hellre en om bara "Cola" eftersom det finns så många sorter av Cola. "Coca Cola, Pepsi Cola, etc" Coca Cola Company har ju gjort Fanta också.. Men jag var ganska oseriös där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Lycka till! Ang. urval: har du nog rätt i, men i en normalstor/normalbra te-shop bör man nog hitta rätt mycket för att få en fin tillfredställelse! Hoho. Din lycka är lag. http://www.teacentre.se/catalog/ Värkar bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Coca Cola Company har ju gjort Fanta också.. Men jag var ganska oseriös där Ja Coca Cola Company, ja. Men det var inte det du skrev, tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag måste styrka AntiClimax påstående om att chai-te med skummad mjölk är underbart. Det är VERKLIGEN underbart. Rekomenderas varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag måste styrka AntiClimax påstående om att chai-te med skummad mjölk är underbart. Det är VERKLIGEN underbart. Rekomenderas varmt. Påtal om varmt, vad är bäst när mjölken ska vara skummad? Kall eller varm/ljumen mjölk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Påtal om varmt, vad är bäst när mjölken ska vara skummad? Kall eller varm/ljumen mjölk? Varm och skummad. Jag hatar vanlig mjölk i te. Te ska drickas NATURLIGT. Basta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Dricker te ibland, men just nu finns det inget Lipton te här hemma. Bara Earl Grey, fast det funkar ju också. Men Lipton är godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Varm och skummad. Jag hatar vanlig mjölk i te. Te ska drickas NATURLIGT. Basta! Tycker aldrig att té är så gott vanligt. Tar alltid två socker bitar och mjölk I. Finns inget bättre än att äta semlor till té'et. Maxz: Earl Grey sitter jag och dricker just nu. Gillar det faktiskt. Mild krydig smak om man nu har mjölk I det. Ädith: Gå nästan längst ner på sidan där står det om några kända te sorter. http://e-zonen.xforum.se/viewtopic.php?p=16#16 Redigerad 18 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Maxz: Earl Grey sitter jag och dricker just nu. Gillar det faktiskt. Mild krydig smak om man nu har mjölk I det. Usch, Earl Grey med mjölk blir bara något sorts oljeaktigt, smaklöst, kokt vatten. Blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Usch, Earl Grey med mjölk blir bara något sorts oljeaktigt, smaklöst, kokt vatten. Blä. Mja, tycker det är ganska OK. Gillar speciellt eftersmaken. Blir att köpa Irish cream Earl Grey Cream för mammiz I morgon. Om du vill ha krämiga konsistenser så är inte Irish Cream allt för rätt val. Btw, Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ja Coca Cola Company, ja. Men det var inte det du skrev, tihi. Mja, sant. Den där biten om Coca Cola Company var inte menad att vara.. äh. Skippa det, vi är nog ändå ganska off topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Dricker en kopp Earl grey special varje morgon , men det finns inget som slår Söderblandning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 men det finns inget som slår Söderblandning Ojdå, där sade du något vettigt, grabben. Söderblandning är verkligen...te-eufori! Japp, kom ihåg vars ni hörde det först: te-eufori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag gillar grönt te enormt mycket. Har inget hemma, men passar på när jag är i resturangen på fredagar (går hr) Liptones grön taché tror jag det är. Himmelskt gott.. Ni som har vattenpipa, testa att dricka te när ni röker. Ni får fram smaken både på röken, och téet mycket bättre då. Gör det just nu, ifall någon är intresserad. Liptones pyramid, tropical fruit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag gillar grönt te enormt mycket. Har inget hemma, men passar på när jag är i resturangen på fredagar (går hr) Liptones grön taché tror jag det är. Himmelskt gott.. Ni som har vattenpipa, testa att dricka te när ni röker. Ni får fram smaken både på röken, och téet mycket bättre då. Gör det just nu, ifall någon är intresserad. Liptones pyramid, tropical fruit.. Vad för smak på tobaken och vilken sorts té funkar bra? Vill gärna inte att allt ska skära sig i käften så man får magdamp och kvider i fosterställning på golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vad för smak på tobaken och vilken sorts té funkar bra? Vill gärna inte att allt ska skära sig i käften så man får magdamp och kvider i fosterställning på golvet. Haha.. Jag har inte testat så gjort det så mycket . Men har ångrat mig , och nu börjat. Just nu röker jag äpple, och dricker tropical fruit. Har även druckit persika, och rökt persika .. Men, jag tror nog det går med vilken "frukt" te som helst. För de flesta tobaksorterna är ju frukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts