Jump to content

Officiella thé-tråden!

okka
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför fan i helvete då?

Då slipper man skapa nya trådar så fort man vill ha råd om te eller berätta historier om te. Jobbigt om man har en fråga och sen måste man starta en tråd. Och, te är världens populäraste dryck efter vattnet. Lite bättre respekt förtjänar te;et. Godare än vatten är det också och det finns I mer smaker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då slipper man skapa nya trådar så fort man vill ha råd om te eller berätta historier om te. Jobbigt om man har en fråga och sen måste man starta en tråd. Och, te är världens populäraste dryck efter vattnet. Lite bättre respekt förtjänar te;et. Godare än vatten är det också och det finns I mer smaker.

HAHAHAH! Är du seriös? Vad fan kan vara en 'rolig historia om té'? Vardagssnack? Dagens Lol? Nej? Inte det? Aww.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAA! VI KAN KLISTRA ALLA TRÅDAR PÅ HELA FORUMET SÅ VI SLIPPER SKAPA DUBBLETTER!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en gång en té, han blev överkörd och då sa en annan té som jag inte nämde i början:

- Kom nu överkörd-té så går vi!

Du menar ''kom nu lös té''?

Edit: Du kan inte kalla té för han, kan ju vara en kvinna som uppfan just den sorten. Fast nu nämnde du inte någon specifik sort.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en hanté?

Okay. Var det Earl Grey? :)

Jag fick just en perfekt idé! För er som vill läsa Téets historia och prata om det gå in på mitt (nästan) klara forum! Sen får jag lov att passa på att tacka skaparen av tråden till denna briljanta idé!

http://e-zonen.xforum.se/viewtopic.php?p=16#16

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nån något förslag på något krämigt te?

Earl Grey Cream! Smakar inte som earl grey, vilket är en rejäl party-pooper. Så tråkigt...

Earl Grey Cream däremot, där snackar vi fina saker!

Ni som gillar sötma och godissmak: Farbror August är ett te för er! Yepp...

Och snälla - den ska varken klistras eller hatas. Det är en tråd som alla andra. Basta!

Fin!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Earl Grey Cream! Smakar inte som earl grey, vilket är en rejäl party-pooper. Så tråkigt...

Earl Grey Cream däremot, där snackar vi fina saker!

Ni som gillar sötma och godissmak: Farbror August är ett te för er! Yepp...

Och snälla - den ska varken klistras eller hatas. Det är en tråd som alla andra. Basta!

Fin!

Det måste jag pröva! Jag dricker Irish Tea nu, men det är lite blaskigt. Gillar mer krämiga te sorter. Vet du nån bra te sida där man kan beställa Earl Grey Cream?

(Svensk sida) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det måste jag pröva! Jag dricker Irish Tea nu, men det är lite blaskigt. Gillar mer krämiga te sorter. Vet du nån bra te sida där man kan beställa Earl Grey Cream?

(Svensk sida) :)

Om jag ska vara ärlig så tycker jag att te inte är något man beställer. Skivor - jodå, men TE? Nejdå, det köper man på den lokala te-handeln...

Tihi!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor