Hew Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Jag gillar inte te. Te smakar bajs. Bajs är inte gott. Har du smakat bajs? Redigerad 18 januari, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Dricker Irish Tea, Irish Coffee ska det vara Redigerad 18 januari, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Irish Coffee ska det vara Bahdah, det är gott med! Men nu pratar vi om te! http://www.teacentre.se/catalog/index.php?language=se Teets historia Edit: Kom ihåg att te är världens populäraste dryck efter vatten! Redigerad 18 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Edit: Tråden borde klistras!! Varför fan i helvete då? Redigerad 18 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Varför fan i helvete då? Då slipper man skapa nya trådar så fort man vill ha råd om te eller berätta historier om te. Jobbigt om man har en fråga och sen måste man starta en tråd. Och, te är världens populäraste dryck efter vattnet. Lite bättre respekt förtjänar te;et. Godare än vatten är det också och det finns I mer smaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Varför fan i helvete då? Håller med, var tvungen att hålla tillbaka en skrattattack när jag läste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Regga er här! Ni kan beställa massor av te och lägga en recensioner! http://www.teacentre.se/catalog/create_account.php Nån som har druckit Irish Tea? Det är såå gott. Blaskigt men endå krämigt. Hatar dock konsistensen på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Då slipper man skapa nya trådar så fort man vill ha råd om te eller berätta historier om te. Jobbigt om man har en fråga och sen måste man starta en tråd. Och, te är världens populäraste dryck efter vattnet. Lite bättre respekt förtjänar te;et. Godare än vatten är det också och det finns I mer smaker. HAHAHAH! Är du seriös? Vad fan kan vara en 'rolig historia om té'? Vardagssnack? Dagens Lol? Nej? Inte det? Aww. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Då slipper man skapa nya trådar så fort man vill ha råd om te eller berätta historier om te. Jobbigt om man har en fråga och sen måste man starta en tråd. Och, te är världens populäraste dryck efter vattnet. Lite bättre respekt förtjänar te;et. Godare än vatten är det också och det finns I mer smaker. JAA! VI KAN KLISTRA ALLA TRÅDAR PÅ HELA FORUMET SÅ VI SLIPPER SKAPA DUBBLETTER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Chai Te med lite mjölk är så förbaskat gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 HAHAHAH! Är du seriös? Vad fan kan vara en 'rolig historia om té'? Vardagssnack? Dagens Lol? Nej? Inte det? Aww. Det var en gång en té, han blev överkörd och då sa en annan té som jag inte nämde i början: - Kom nu överkörd-té så går vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Det var en gång en té, han blev överkörd och då sa en annan té som jag inte nämde i början: - Kom nu överkörd-té så går vi! Du menar ''kom nu lös té''? Edit: Du kan inte kalla té för han, kan ju vara en kvinna som uppfan just den sorten. Fast nu nämnde du inte någon specifik sort. Redigerad 18 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Du menar ''kom nu lös té''? Edit: Du kan inte kalla té för han, kan ju vara en kvinna som uppfan just den sorten. Fast nu nämnde du inte någon specifik sort. Amen herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Du menar ''kom nu lös té''? Edit: Du kan inte kalla té för han, kan ju vara en kvinna som uppfan just den sorten. Fast nu nämnde du inte någon specifik sort. Det var en hanté? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Fuck té. Unfuck O'boy! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Det var en hanté? Okay. Var det Earl Grey? Jag fick just en perfekt idé! För er som vill läsa Téets historia och prata om det gå in på mitt (nästan) klara forum! Sen får jag lov att passa på att tacka skaparen av tråden till denna briljanta idé! http://e-zonen.xforum.se/viewtopic.php?p=16#16 Redigerad 18 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Har nån något förslag på något krämigt te? Earl Grey Cream! Smakar inte som earl grey, vilket är en rejäl party-pooper. Så tråkigt... Earl Grey Cream däremot, där snackar vi fina saker! Ni som gillar sötma och godissmak: Farbror August är ett te för er! Yepp... Och snälla - den ska varken klistras eller hatas. Det är en tråd som alla andra. Basta! Fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Earl Grey Cream! Smakar inte som earl grey, vilket är en rejäl party-pooper. Så tråkigt... Earl Grey Cream däremot, där snackar vi fina saker! Ni som gillar sötma och godissmak: Farbror August är ett te för er! Yepp... Och snälla - den ska varken klistras eller hatas. Det är en tråd som alla andra. Basta! Fin! Det måste jag pröva! Jag dricker Irish Tea nu, men det är lite blaskigt. Gillar mer krämiga te sorter. Vet du nån bra te sida där man kan beställa Earl Grey Cream? (Svensk sida) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Dricker te i sällsynta fall.. En gång varannan månad på ett ungefär. ---- Funderar på å göra en topic om Coca Cola.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Det måste jag pröva! Jag dricker Irish Tea nu, men det är lite blaskigt. Gillar mer krämiga te sorter. Vet du nån bra te sida där man kan beställa Earl Grey Cream? (Svensk sida) Om jag ska vara ärlig så tycker jag att te inte är något man beställer. Skivor - jodå, men TE? Nejdå, det köper man på den lokala te-handeln... Tihi! Redigerad 18 januari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts